Ομορφιά

Movember | Με την δύναμη του μουστακιού

To κίνημα που φιλοδοξεί να αλλάξει το πρόσωπο της ανδρικής υγείας, με σήμα κατατεθέν το μουστάκι και ραντεβού κάθε Νοέμβριο.

Έλενα Ταξίδου
movember-με-την-δύναμη-του-μουστακιού-62501
Έλενα Ταξίδου

Αν είσαι από εκείνους που παρατήρησαν τις αρχικές τους σελίδες στα κοινωνικά δίκτυα να γεμίζουν ανησυχητικά αυξητικά από άνδρες που επιδεικνύουν υπερήφανα το μουστάκι τους, σε βεβαιώνουμε πως υπάρχει λογική εξήγηση και δεν πρόκειται για νέα μόδα απαίτησης γυναικών μετά από το μούσι και τον μικρό ανδρικό κότσο.

Mετά από τον Οκτώβριο που έχει καθιερωθεί ως ο μήνας υπέρ της πρόληψης του καρκίνου του μαστού και τα ροζ κορδελάκια ως σήμα κατατεθέν του, έρχεται ο Νοέμβριος που τα τελευταία χρόνια έχει μεταφραστεί σε movember (λογοπαίγνιο του mo-μουστάκι στην Αυστραλιανή αργκό- και του Νovember), με σήμα κατατεθέν του το μουστάκι.

movember 4

Το κίνημα που αναβιώνει σε ετήσια βάση παροτρύνοντας τους άνδρες να αφήσουν στην άκρη τις ξυριστικές τους μηχανές μεγαλώνοντας το μουστάκι τους, συγκεντρώνει χρήματα αλλά και ενημερώνει υπέρ της ανδρικής υγείας, υπό την αιγίδα του Movember Foundation, μέσω πληθώρας εκδηλώσεων και δράσεων.

Η βασική καμπάνια που τρέχει κάθε χρόνο και φοράει “μουστάκι” στον Νοέμβριο είναι αυτή που παροτρέπει τους απανταχού άνδρες να ακολουθήσουν 5 βασικούς κανόνες και να συμμετέχουν ενεργά στο κίνημα του movember, σύμφωνα με τους οποίους κάθε Mo-Bro πρέπει να ξυρίζεται ολοκληρωτικά την 1η Νοεμβρίου και να μεγαλώνει το μουστάκι του καθόλη την διάρκεια του μήνα.

movember 2

Οι διοργανωτές διευκρινίζουν ότι δεν επιτρέπεται η σύνδεση με φαβορίτες αλλά και μούσι ενώ τονίζουν ως 5ο κανόνα το γεγονός πως κάθε Μo-Bro οφείλει να συμπεριφέρεται ως  gendleman.

Οι Mo bros, ξεχύνονται σε δρόμους και κοινωνικά δίκτυα προσπαθώντας να αφυπνίσουν με τα μουστάκια τους, τον ανδρικό πληθυσμό ως προς την πρόληψη και ενημέρωση, που αφορά στον καρκίνο του προστάτη, τον καρκίνο των όρχεων, την κακή ψυχική υγεία, την σωματική αδράνεια αλλά και γενικότερα την βελτίωση της εικόνας της ανδρικής υγείας.

Χάρη στην υποστήριξη των Μο Bros (και των Μο Sistas, οι γυναίκες υποστηρίκτριες της καμπάνιας) αλλά και των χορηγών, το Ίδρυμα έχει επεκταθεί σε 128 χώρες χρηματοδοτώντας περισσότερα από 1.000 έργα για τη βελτίωση της υγείας των ανδρών, μέσω τοπικών προγραμμάτων υγείας για την πρωτοποριακή διεθνή συνεργατική έρευνα.

movember 1

Από τα πρώτα 30 ταπεινά μουστάκια του 2003 που ξεκίνησαν το ταξίδι τους από την Μελβούρνη, πλέον το movember μετράει περισσότερους από 5 εκατομμύρια υποστηρικτές, κερδίζοντας ολοένα και περισσότερο χώρο στην διαδικτυακή μοιρασιά των viral, κατακλύζοντας τα κοινωνικά δίκτυα σε facebook twitter και instagram, πάντα με την δύναμη του μουστακιού, του Νοεμβρίου και του χαρακτηριστικού hastag.

info | https://uk.movember.com/?home

#TAGS
Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα