Το Αγόρι μέσα στο Μπενσουσάν Χαν

0
378

αγορι

Μετά το Κορίτσι μέσα στο σπίτι σειρά είχε το Αγόρι… Δε χαίρεται όταν κόσμος επισκέπτεται το σπίτι τους, δεν του αρέσει που επιβεβαιώνεται κάθε φορά η απόλυτη μοναξιά της και η παντελής απουσία του.

Η διαδραστική παράσταση από το θέατρο του Άλλοτε, σε σύλληψη και σκηνοθεσία της Βαρβάρας Δουμανίδου, ήρθε να συμπληρώσει την προηγούμενη παράσταση, στην οποία οι θεατές καλούνταν σαν επισκέπτες στο σπίτι του κοριτσιού. Εκεί, το κορίτσι, τους αφηγήθηκε πώς έχασε τον καλό της, πώς έμεινε απαθής όταν τον είδε να χάνεται μπροστά της, πώς συνεχίζει να ζει μόνη της προσπαθώντας να πεθάνει ώστε να τον συναντήσει, μα ακόμη και ο θάνατος την απαρνιέται.

Το αγόρι επιστρέφει για να μας πει τη δική του εκδοχή. Την βλέπει και την ακούει, αυτή όμως όχι. Αυτός έχει πεθάνει πλέον, είναι σκληρότερο όμως το να είναι θεατής στον καθημερινό θάνατο αυτής που αγαπούσε και που κάποτε ήταν το θαύμα του. Προσπαθεί να την αγγίξει, αλλά το μόνο που του έχει μείνει είναι τελικά κάποιες αναμνήσεις.

αγορι2

Η παράσταση πέτυχε με έξυπνο τρόπο μέσα από τα εμπνευσμένα κείμενα (Μαρία Ράπτη) να κάνει τη σύνδεση με το προηγούμενο κομμάτι της ιστορίας, αλλά και να παρουσιάσει εκ νέου στους θεατές που δεν είχαν δει την ιστορία του κοριτσιού, τον πόνο των δύο ηρώων. Η μουσική επένδυση κινήθηκε σε λιτά πλαίσια, προσπαθώντας οι συντελεστές να αναδείξουν πιο στοχευμένα την ερμηνεία δύο τραγικών φιγούρων, πλαισιώνοντας με σκηνοθετικά εφέ την απόπειρα αυτή.

Παρόλο που, αναπόφευκτα, κάποια σημεία στη ροή της παράστασης ήταν προβλέψιμα λόγω της σύνδεσης με το προηγούμενο μέρος της, το αγόρι (Δημήτρης Βασιλειάδης) κορύφωσε το δραματικό αίσθημα αυτής της ιστορίας, που μέσα από το σκοτεινό και μεταφυσικό στοιχείο που χαρακτηρίζει πλέον τις δουλειές της ομάδας αυτής, επικοινώνησε στους θεατές ένα πολύ σημαντικό μήνυμα: Η ευτυχία υπάρχει όσο δε χάνεται η αγάπη… Και αν την βρεις αυτήν την ευτυχία, μην τη θεωρήσεις εσφαλμένα δεδομένη. Μπορεί ξαφνικά να χαθεί, και τότε ο πόνος δε θα έχει ποτέ τέλος…

αγορι3

Το Αγόρι μέσα στο Σπίτι από το Θέατρο του ‘Αλλοτε παίρνει παράταση για ακόμη 4 παραστάσεις!

  • Τρίτη 14 Φεβρουαρίου στις 21:00
  • Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου στις 21:00
  • Παρασκευή 17 Φεβρουαρίου στις 21:00 και στις 23:00

Θέατρο του ‘Αλλοτε

”Το Αγόρι μέσα στο Σπίτι”

(Σκοτεινός Ερωτικός Μονόλογος)

‘’Δεν μου αρέσει που είστε εδώ. Δεν είναι ευγενικό, το ξέρω, άλλωστε εκείνη σας καλεί κάθε φορά, αλλά δεν μου αρέσει που είστε εδώ. Η παρουσία σας σ’ αυτό το σπίτι επιβεβαιώνει απλώς την απόλυτη μοναξιά της. Επιβεβαιώνει την απόλυτη απουσία μου. Κάνει πιο πραγματικό αυτό που συνέβη κι έτσι κάθε φορά που έρχεστε εδώ, εγώ το ζω κάθε φορά, πάλι και πάλι. Πόση καταδίκη μπορεί να αντέξει ένας άνθρωπος; Πόση κόλαση μπορούμε να στηρίξουμε στη ραχοκοκαλιά μας; Σας το λέω εγώ: άπειρη. Στη πραγματικότητα δεν έχουμε όρια, γιατί δεν έχουμε, δυστυχώς, καμία επιλογή. Δεν υπάρχει μέτρο, ούτε τέλος για τη φρίκη. Δεν υπάρχει τέλος για τον πόνο.”

Σύλληψη – Σκηνοθεσία: Βαρβάρα Δουμανίδου

Κείμενο: Μαρία Ράπτη

Αγόρι: Δημήτρης Βασιλειάδης

Κορίτσι: Βαρβάρα Δουμανίδου

Βοηθός σκηνοθέτη: Δημήτρης Βασιλειάδης

Επιμέλεια ήχου: Μαρία Σεμερτζίδου

Σκηνικά αντικείμενα: Ανθοπωλείο Μη Με Λησμόνει

Σχεδιασμός κοστουμιού: Κατερίνα Αμπρικίδου

Κατασκευή κοστουμιού: Μάγδα Παπανικολάου

Αφίσα: Φωτεινή Φιλοξενίδου

Φωτογραφίες: Νίκος Γκάρας

Promo teaser: Τόμης Βρακάς, Κώστας Βρακάς

 

Μπενσουσάν Χαν Εδέσσης 6 (‘Ανω Λαδάδικα)

Λόγω της περιορισμένης χωρητικότητας ο αριθμός των θεατών δεν ξεπερνά τα 30 άτομα.

Τηλέφωνο κρατήσεων: 6936536383

Γενική είσοδος: 10 ευρώ

Διάρκεια παράστασης 60 λεπτά

(Η παράσταση είναι διαδραστική και οι θεατές παρακολουθούν όρθιοι και περιηγούμενοι στα δωμάτια του Μπενσουσάν)

Προηγούμενο άρθροΦεράρι στον ποδηλατόδρομο
Επόμενο άρθροΜάθετε τα πάντα για σπουδές στα Γαλλικά Πανεπιστήμια
Λία Καραμπατέα
Γεννημένη και μεγαλωμένη στη Θεσσαλονίκη. Παράλληλα με τις σπουδές στη μουσική, γεννήθηκε η αγάπη για τις θετικές επιστήμες. Έτσι, ταυτόχρονα με το Πιάνο, συμβάδισε η Φυσική στο Α.Π.Θ. από το 2007 ως το 2011, η συνέχεια μετά το πτυχίο σε μεταπτυχιακές σπουδές που αφορούν τον κλάδο των Τηλεπικοινωνιών, και τη συνέχεια δεν την ξέρει ακόμη κανείς. Παρατηρώντας, μέσα από ομάδες εθελοντισμού και εργασιακά πόστα που περιέχουν επαφή με παιδιά, τον μοναδικά ξεχωριστό τρόπο σκέψης και αντίληψης που έχει ο καθένας μας, η επιθυμία για κάθε μορφής επικοινωνία (γνώσεων και όχι μόνο) γίνεται όλο και μεγαλύτερη.

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ