Parallax View

Η Σύνθεση σαν μέσον επιτυχίας του designer

Το σαββατοκύριακο 4-6 Απριλίου η πόλη γέμισε με νέους γραφίστες, οι οποίοι αναζητούσαν ερεθίσματα για να ενισχύσουν τις επαγγελματικές τους δεξιότητες και τη δημιουργική δουλειά τους. Η συνάντηση νέων γραφιστών Toolkit Startup τους υποδέχτηκε και τους προσέφερε εξειδικευμένες γνώσεις γραφιστικής, μέσω workshop, ομιλιών, διαγωνισμών σχεδιασμού αφίσας, εκθέσεων και ειδικών καλεσμένων από το εξωτερικό και την […]

Θάλεια Ρίζου
η-σύνθεση-σαν-μέσον-επιτυχίας-του-designer-21590
Θάλεια Ρίζου
nikos_smirnios_lecture.jpg

Το σαββατοκύριακο 4-6 Απριλίου η πόλη γέμισε με νέους γραφίστες, οι οποίοι αναζητούσαν ερεθίσματα για να ενισχύσουν τις επαγγελματικές τους δεξιότητες και τη δημιουργική δουλειά τους. Η συνάντηση νέων γραφιστών Toolkit Startup τους υποδέχτηκε και τους προσέφερε εξειδικευμένες γνώσεις γραφιστικής, μέσω workshop, ομιλιών, διαγωνισμών σχεδιασμού αφίσας, εκθέσεων και ειδικών καλεσμένων από το εξωτερικό και την Ελλάδα. Οι 5 ομιλίες που παρουσιάστηκαν δωρεάν για το κοινό της πόλης στο Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού, που τις φιλοξένησε, προσέγγισαν τη γραφιστική με έναν καινοτόμο τρόπο και έδωσαν σε νέους γραφίστες την δυνατότητα να εκπαιδευτούν άμεσα από ειδικούς στο χώρο.

Για όσους δεν πρόλαβαν να παρευρεθούν στην εκδήλωση, εξασφαλίσαμε τις ομιλίες online, και σας τις παρουσιάζουμε ξεκινώντας από την ομιλία:

Η Σύνθεση σαν μέσον επιτυχίας του designer

Μια βήμα προς βήμα παρουσίαση των πρακτικών και των μεθόδων που μπορεί να εφαρμόσει ένας δημιουργικός σχεδιαστής για να «κλείσει» μια δουλειά και να την φέρει εις πέρας με επιτυχία, χρησιμοποιώντας σαν στρατηγικό του όπλο την Σύνθεση και τους κανόνες που την διέπουν.

Με την ανάπτυξη του θέματος που βασίζεται στον δημιουργικό τρόπο σκέψης (design thinking) θα γίνει κατανοητός ο πολλαπλός ρόλος – κλειδί της Σύνθεσης, που εκτείνεται ακόμη και σε θέματα πέραν της σχεδιαστικής διαδικασίας, όπως π.χ.:

• Η εκπαίδευση – διαχείριση του πελάτη και η καθόλα ομαλή συνεργασία μαζί του

• Η εξοικονόμηση πολύτιμου χρόνου.

Ο Νίκος Σμυρνιός σπούδασε Οπτική Επικοινωνία με σουηδική κρατική υποτροφία στο Πανεπιστημιακό Κολέγιο Καλών Τεχνών και Σχεδιασμού της Στοκχόλμης, και Τεχνολογία Γραφικών Τεχνών στο Σουηδικό Ινστιτούτο Γραφικών Τεχνών.

Ως ελεύθερος επαγγελματίας συνεργάστηκε με πολλές ιδιωτικές εταιρείες και κρατικούς οργανισμούς στη Σουηδία και την Ελλάδα, αναπτύσσοντας πλούσια δημιουργική δραστηριότητα επί 35 έτη σε πέντε επαγγελματικούς τομείς: Communication Design, Διαφήμιση, Τεχνολογία Γραφικών Τεχνών, Ακαδημαϊκή Εκπαίδευση και Εικαστικές Τέχνες.

Σήμερα είναι περισσότερο ενεργός ως εικαστικός καλλιτέχνης (www.smyrnios.com).

Διδακτική εμπειρία:

• 1985-1991, Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Αθήνας, Τμήματα Γραφιστικής και Γραφικών Τεχνών • 1987-1989, Πάντειο Πανεπιστήμιο Αθηνών, Πρόγραμμα Σεμιναρίων Οπτικής Επικοινωνίας για τα ΜΜΕ • 1987-1990, ΑΚΤΟ Art and Design College, Αθήνα • 1992-2004, AAS – Applied Arts Studies, Θεσσαλονίκη • 2005-σήμερα, ΑΚΤΟ Art and Design College, Θεσσαλονίκη

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα