Parallax View

Μας συγχωρείτε, αλλά αυτό δεν είναι καθόλου αστείο

Το πράγμα στην ελληνική τηλεόραση έχει ξεφύγει.

Κική Μουστακίδου
μας-συγχωρείτε-αλλά-αυτό-δεν-είναι-καθ-380954
Κική Μουστακίδου

Σχεδόν τέσσερις ώρες καθημερινά. Επιπλέον εκπομπή κάθε Παρασκευή, το περιβόητο βραδινό gala, που σημαίνει ότι τη συγκεκριμένη ημέρα απασχολεί 8 συνολικά ώρες (!) του προγράμματος του ΣΚΑΙ. Αν υπολογίσει κανείς και τις βραδινές επαναλήψεις των επεισοδίων, τότε μιλάμε για σαρωτική επικράτηση του συγκεκριμένου τηλεοπτικού προϊόντος στην καθημερινότητά μας, για τη σώνει-και-ντε επιβολή του My Style Rocks στην τηλεοπτική ατζέντα.

Υποτίθεται πως τα κορίτσια που συμμετέχουν σε αυτό το σόου μόδας, θα πρέπει να ντύνονται με το δικό τους στυλ, κάνοντας προτάσεις στις κυρίες (sic) που τις παρακολουθούν από το σπίτι ώστε να συνδυάσουν και εκείνες κομμάτια που έχουν στην ντουλάπα τους για πιο εντυπωσιακές – και με χαρακτήρα – εμφανίσεις. Το αποτέλεσμα, σαφώς, είναι ένα υπερφίαλο, ξεχειλωμένο πράγμα που ακροβατεί ανάμεσα στον ναρκισσισμό των παικτριών και τη συχνά προσβλητική προσέγγιση των κριτών.

Ωστόσο, στο επεισόδιο που προβλήθηκε χθες, το πράγμα ξέφυγε για τα καλά. Ο Κύπριος σχεδιαστής μόδας, Στέλιος Κουδουνάρης, που κάθεται σε μία από τις καρέκλες της επιτροπής, σηκώθηκε και έκλεισε με μονωτική ταινία το στόμα μίας παίκτριας, της Ιωάννας.

«Χα, χα, καλέ» ήταν η πρώτη δική της αντίδραση, χωρίς να αντισταθεί σε αυτή την κίνηση, «ε, εντάξει» ήταν η ατάκα του κριτή μετά την πράξη του. Ένας, αν μη τι άλλο εύγλωττος τρόπος (και πάλι sic) για να δείξει στο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ότι κουράστηκε από τις αντιρρήσεις της κοπέλας. Όλη η φτώχεια της σύγχρονης ελληνικής τηλεοπτικής πραγματικότητας μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα, μέσα σε μερικές εκφράσεις και χαχανητά.

Τι ειρωνεία, μάλιστα, όλη αυτή η παρωδία να συμβαίνει λίγες μέρες πριν από την Διεθνή Ημέρα για την εξάλειψη της βίας κατά των γυναικών, που έχει οριστεί να λειτουργεί υπενθυμιστικά προς όλους κάθε 25η του Νοέμβρη. Υπερβολική η σύγκριση, θα πει κανείς. Αυτό ας το σκεφτούμε κάνοντας εικόνα μια γυναίκα στο σπίτι, που βιώνει τη βία στο πετσί της από έναν βαρύ κι ασήκωτο σύζυγο, να ακούει το δικό του «να, ορίστε» μπροστά σε αυτή τη σκηνή. Θλίψη.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: 

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα