Parallax View

Ο πόλεμος της επικοινωνίας μέσω της τυπογραφίας

Το σαββατοκύριακο 4-6 Απριλίου η πόλη γέμισε με νέους γραφίστες, οι οποίοι αναζητούσαν ερεθίσματα για να ενισχύσουν τις επαγγελματικές τους δεξιότητες και τη δημιουργική δουλειά τους. Η συνάντηση νέων γραφιστών Toolkit Startup τους υποδέχτηκε και τους προσέφερε εξειδικευμένες γνώσεις γραφιστικής, μέσω workshop, ομιλιών, διαγωνισμών σχεδιασμού αφίσας, εκθέσεων και ειδικών καλεσμένων από το εξωτερικό και την […]

Parallaxi
ο-πόλεμος-της-επικοινωνίας-μέσω-της-τυ-21490
Parallaxi
panos_vasilleiou_lecture.jpg

Το σαββατοκύριακο 4-6 Απριλίου η πόλη γέμισε με νέους γραφίστες, οι οποίοι αναζητούσαν ερεθίσματα για να ενισχύσουν τις επαγγελματικές τους δεξιότητες και τη δημιουργική δουλειά τους. Η συνάντηση νέων γραφιστών Toolkit Startup τους υποδέχτηκε και τους προσέφερε εξειδικευμένες γνώσεις γραφιστικής, μέσω workshop, ομιλιών, διαγωνισμών σχεδιασμού αφίσας, εκθέσεων και ειδικών καλεσμένων από το εξωτερικό και την Ελλάδα. Οι 5 ομιλίες που παρουσιάστηκαν δωρεάν για το κοινό της πόλης στο Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού, που τις φιλοξένησε, προσέγγισαν τη γραφιστική με έναν καινοτόμο τρόπο και έδωσαν σε νέους γραφίστες την δυνατότητα να εκπαιδευτούν άμεσα από ειδικούς στο χώρο.

Για όσους δεν πρόλαβαν να παρευρεθούν στην εκδήλωση, εξασφαλίσαμε τις ομιλίες online, και σας τις παρουσιάζουμε ξεκινώντας από την ομιλία:

Ο πόλεμος της επικοινωνίας μέσω της τυπογραφίας, του Πάνου Βασιλείου

Ο σχεδιασμός επαγγελματικών γραμματοσειρών και τυπογραφικών στοιχείων για τοπικές και παγκόσμιες αγορές έχει εξειδικευτεί με το πέρασμα των ετών, με αποτέλεσμα ο σχεδιασμός γραμματοσειρών να μην έγκειται πλέον εξολοκλήρου στις ικανότητες και προσωπικές επιδιώξεις του σχεδιαστή γραμματοσειρών, αλλά να έχει εξελιχθεί σε ολόκληρη επιστήμη που εμπεριέχει την έρευνα, το μάρκετινγκ και την ψυχολογία. Οι εταιρείες που επενδύουν σε μια συνεπή οπτική ταυτότητα προσδοκούν να διαφοροποιηθούν διαμέσου της τυπογραφίας, να ενισχύσουν τα προϊόντα τους και να διεισδύσουν σε νέες αγορές.

Σε αυτή την παρουσίαση εξετάστηκαν μια σειρά από πρόσφατα παραδείγματα, θέματα όπως ο συναισθηματικός σχεδιασμός τυπογραφικών στοιχείων, και προτάθηκαν λύσεις τυπογραφικού σχεδιασμού.

Ο Πάνος Βασιλείου γεννήθηκε στη Χαλκίδα και σπούδασε Applied Science and Engineering στο University of Toronto. Στα μεταβατικά χρόνια από το engineering στην τυπογραφία, ασχολήθηκε με το θέατρο, τη γραφιστική και ακολούθησε ακαδημαϊκή καριέρα. Επιστρέφοντας στην Ελλάδα, πέρασε από τον χώρο των εκδόσεων, προτού ιδρύσει την εταιρεία τυπογραφικών στοιχείων Parachute® το 2001. Δουλειές του έχουν διακριθεί σε όλα τα σημαντικά εθνικά και διεθνή βραβεία όπως ED-Awards, Red Dot, ΕΒΓΕ, κλπ. Εταιρείες και οργανισμοί που του έχουν εμπιστευθεί τον σχεδιασμό των γραμματοσειρών τους είναι οι Bank of America, UEFA, European Commision, Kraft Foods, IKEA, National Geographic, Samsung, Financial Times, Εθνική Τράπεζα, Alpha Bank και πολλές άλλες.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα