Επικαιρότητα

Η αλλαγή στη γραμμή 78 του ΟΑΣΘ ήδη προκαλεί αντιδράσεις

Τι αναφέρεται σε σχετική επιστολή.

Parallaxi
η-αλλαγή-στη-γραμμή-78-του-οασθ-ήδη-προκα-214580
Parallaxi

Μετά τις αλλαγές στη λεωφορειακή γραμμή του 78, η οποία μετονομάζεται σε Express X1 «ΚΤΕΛ – Αεροδρόμιο» έπειτα από απόφαση του ΟΣΕΘ, υπάρχουν ορισμένοι επιβάτες που αντιδρούν σε αυτή τη νέα εξέλιξη.

Στην σχετική επιστολή που απέστειλε στον ΟΣΕΘ ο επιβάτης Στέφανος Ταλούμης, η τροποποίηση της διαδρομής και συγκεκριμένα η κατάργηση των στάσεων ΙΚΕΑ και Γεωργικής Σχολής «αποκλείει την μετεπιβίβαση εργαζομένων που κατοικούν περιμετρικά της πόλης και για κακή τους τύχη εργάζονται μέσα στην πόλη».

Διαβάστε σχετικά: Οι δύο στάσεις του ΟΑΣΘ που δεν πέφτει καρφίτσα

«Μας αναγκάζετε να ξαναμπούμε στα αυτοκίνητα μας είτε οδηγώντας τα μέχρι το κέντρο ξανά είτε ”κυνηγώντας” το Χ1 μήπως και το προλάβουμε στον Φοίνικα και πάμε γρήγορα στο κέντρο», σημειώνει χαρακτηριστικά.

Αναλυτικά η επιστολή προς τον ΟΣΕΘ:

Σχετικά με την γραμμή Χ1 έχουν γίνει θετικά βήματα με την προσθήκη ενός επιπλέον λεωφορείου στην γραμμή του πρώην 78 και άλλες ίσως αλλαγές στη διαδρομή του που ο χρόνος θα τις κρίνει αν έχουν επιτυχία.

Με το αίτημα μου όμως αυτό θα ήθελα να σας εκφράσω την απογοήτευση αρκετών επιβατών για την γραμμή του 78 Αεροδρόμιο, την οποία καταργείτε ή καλύτερα την μετονομάζετε σε Χ1:

Η ανακοίνωση σας αναφέρει:

«τροποποιείται η διαδρομή της και ο αριθμός των στάσεων με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού»

Και ρωτάμε:

Γιατί δεν αναφέρεται ότι η μοναδική αλλαγή στάσεων που πραγματοποιείτε είναι η κατάργηση των στάσεων ΙΚΕΑ και Γεωργικής Σχολής με αποκλειστικό σκοπό να αποκλείσετε την μετεπιβίβαση εργαζομένων που κατοικούν περιμετρικά της πόλης και για κακή τους τύχη εργάζονται μέσα στην πόλη;

Αυτό που καταφέρνετε είναι είτε να τους οδηγείτε να μπαίνουν στην πόλη με τα αυτοκίνητα τους, αυξάνοντας την κίνηση και τους ρύπους, πράγμα αντίθετο με τις αξίες του Οργανισμού σας, είτε να τους αυξήσετε την ήδη μεγάλη ταλαιπωρία που υφίστανται.

Γράφετε επίσης : «Ενισχύεται ο χαρακτήρας «εξπρές» της λεωφορειακής γραμμής του Ο.Α.Σ.Θ. «ΚΤΕΛ – Αεροδρόμιο»

Και ρωτάμε:

Πώς ενισχύεται ο χαρακτήρας «εξπρές» όταν επιτρέπετε και επιβραβεύετε μάλιστα την χρήση της γραμμής για μια δυο στάσεις από επιβάτες που μπορούν από την Μαρτίου π.χ. να επιβιβαστούν σε ένα σωρό άλλα λεωφορεία αλλά προτιμούν το «εξπρές» για μια δυο στάσεις;

Μήπως ο χαρακτήρας «εξπρές» ταιριάζει στην χρησιμοποίηση μιας τέτοιας γραμμής από επιβάτες που έρχονται από μακρινή απόσταση, όπως από τις πυκνοκατοικημένες περιοχές του δήμου Θέρμης και Θερμαϊκού και τους οποίους αποκλείετε με την απόφαση σας αυτή, λες και αυτοί ήταν το πρόβλημα;

Η ονομασία «εξπρές» δεν προσδίδει αποκλειστική χρήση από επιβάτες μόνο από το αεροδρόμιο, αλλά αξιοποίηση μιας γρήγορης γραμμής για επιβάτες που έρχονται εκτός πόλης όπως γίνεται σε κάθε σοβαρή ευρωπαϊκή πόλη.

Βέβαια θα μας πείτε να χρησιμοποιούμε το 3 ή το 8 ή το 2. Έχετε κάνει κάτι για να τις βελτιώσετε αυτές τις γραμμές ή έστω το αυτονόητο για να τηρείται έστω και το ταλαίπωρο πρόγραμμα τους που εσείς έχετε βγάλει;

Έχετε υπόψη ότι καταστρατηγείται το πρόγραμμα και ιδιαίτερα το πρωί που επιβάτες είναι εργαζόμενοι και αναγκάζονται να περιμένουν μέχρι και 15 ή και 20 λεπτά για να πάρουν τις γραμμές αυτές, οι οποίες μετά από πολλά λεπτά θα φτάσουν στο κέντρο και όρθιοι από την αρχή της διαδρομής; (Για αυτούς τους λόγους χρησιμοποιούσαμε το 78 και φτάναμε στο κέντρο της πόλης στον δυνατό λιγότερο χρόνο ).

Με την απόφασή σας αυτή το μόνο που καταφέρνετε είναι να αυξάνετε την ήδη στα ύψη οργή και αγανάκτηση που έχουμε για τον ΟΑΣΘ, το μονοπώλιο του. Μας αναγκάζετε να ξαναμπούμε στα αυτοκίνητα μας είτε οδηγώντας τα μέχρι το κέντρο ξανά είτε «κυνηγώντας» το Χ1 μήπως και το προλάβουμε στον Φοίνικα και πάμε γρήγορα στο κέντρο.

Σας αξίζουν συγχαρητήρια για την επιστημονικότατη σας απόφαση να μην πραγματοποιεί στάση γραμμή που διέρχεται από σταθμό μετεπιβίβασης και για το ότι λαμβάνετε υπόψη τις ανάγκες του επιβατικού κοινού!

Αιτούμαστε, λοιπόν, να παραμείνει η στάση στο ΙΚΕΑ ή Γεωργικής Σχολής και στις δυο κατευθύνσεις, συνεχίζοντας να εξυπηρετούν τους επιβάτες από τα περίχωρα που ούτως ή άλλως μέχρι αυτές τις στάσεις έχουν ήδη ταξιδέψει 30’ και πλέον λεπτά, σεβόμενοι και τις ανάγκες των επιβατών του αεροδρομίου.

Παρακαλούμε εξετάστε το αίτημα μας με γνώμονα το καλύτερο συλλογικά όφελος του επιβατικού κοινού για την αποφυγή μεταφοράς των ΙΧ στο κέντρο της πόλης. Ειδάλλως οδηγούμαστε να χρησιμοποιήσουμε ξανά τα αυτοκίνητά μας μέχρι το κέντρο με τα γνωστά για την τσέπη μας προβλήματα, την αύξηση της κίνησης στη πόλη και την αύξηση των ρύπων κ.ο.κ. Πιστεύουμε μια προσαρμογή αυτής της τάξης για την εξυπηρέτηση των εργαζομένων είναι εφικτή, είναι και σε αρμονία με τον χαρακτήρα που πρέπει να έχουν οι αστικές συγκοινωνίες λαμβάνοντας υπόψη ότι ο ΟΑΣΘ είναι η μοναδική αστική συγκοινωνία σε μια πόλη εκατομμυρίου.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα