Θεσσαλονίκη

Επιτέλους να τελειώνουμε με αυτόν τον κόμβο – παγίδα θανάτου

Την εκτέλεση και τον τρόπο δημοπράτησης του έργου «Ανακατασκευή κόμβου Εγνατίας – 3ης Σεπτεμβρίου» ενέκρινε το Δημοτικό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης, σήμερα, Πέμπτη 25 Μαΐου 2017, στη διάρκεια της 9ης τακτικής συνεδρίασης.

Κύα Τζήμου
επιτέλους-να-τελειώνουμε-με-αυτόν-τον-200311
Κύα Τζήμου

Την εκτέλεση και τον τρόπο δημοπράτησης του έργου «Ανακατασκευή κόμβου Εγνατίας – 3ης Σεπτεμβρίου» ενέκρινε το Δημοτικό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης, σήμερα, Πέμπτη 25 Μαΐου 2017, στη διάρκεια της 9ης τακτικής συνεδρίασης.

Αργούν λίγο οι διαδικασίες αλλά κάποια στιγμή κινούνται. Ας ελπίσουμε ότι μέχρι το τέλος του έτους θα έχει ολοκληρωθεί η διαμόρφωση του είκίνδυνου αυτού σημείου που ήδη έχει κοστίσει τη ζωή ενός και τον τραυματισμό έτερων φοιτητών του ΠΑ.ΜΑΚ που επιχειρούν να διαβούν τον δρόμο.

Η μελέτη προβλέπει την διαμόρφωση του κόμβου Εγνατίας-3ης Σεπτεμβρίου και του τμήματος της οδού Εγνατίας μεταξύ των οδών 3ης Σεπτεμβρίου και Καυτανζόγλου, με τοποθέτηση διαχωριστικής νησίδας ασφαλείας και διευθέτηση της χάραξης των υφιστάμενων λωρίδων κυκλοφορίας και την τροποποίηση του προγράμματος σηματορύθμισης του φωτεινού σηματοδότη του κόμβου Εγνατίας-3ης Σεπτεμβρίου, ώστε να βελτιωθεί το επίπεδο οδικής ασφάλειας για τα οχήματα και τους πεζούς.

Συγκεκριμένα, πρόκειται να κατασκευαστεί με μόνιμο τρόπο διαχωριστική νησίδα (όμοια με τις υφιστάμενες στον άξονα της Λεωφ. Κων/νου Καραμανλή) πλάτους 4,00μ., από την οδό Καυτατζόγλου και σε μήκος 113 μ. και προσωρινή επέκταση αυτής μέχρι την συμβολή με την οδό 3ης Σεπτεμβρίου (εντός εργοταξιακής ζώνης Μετρό) με αποτρεπτικά εμπόδια τύπου Π, ώστε να αποτρέπεται η διέλευση πεζών και έκθεσή τους σε κίνδυνο. Η προσπέλαση θα γίνεται μόνο από τις διαβάσεις και των τεσσάρων κλάδων του κόμβου (προστίθενται και στον ανατολικό κλάδο της Εγνατίας).

Η συνολική διάρκεια του έργου είναι 3 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης.

Διαβάστε ακόμη Τίτλοι τέλους για το θρίλερ της διάβασης μπροστά στο Πανεπιστήμιο Μακεδονία

Στον προϋπολογισμό του Δήμου Θεσσαλονίκης με ΚΑ 7323.39.01 της Υπηρεσίας 30 (Διεύθυνση Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων – 30.003) και στο σκέλος των εξόδων του προϋπολογισμού του Δήμου οικ. έτους 2017 καθώς και στο Τεχνικό Πρόγραμμα έχει προβλεφθεί ποσό 40.000,00€ με χρηματοδότηση από χρηματικό υπόλοιπο ΘΗΣΕΑΣ. Με την υπ’ αριθμ. 697/26-4-2017 Α.Ο.Ε. εγκρίθηκε δαπάνη ποσού 126.000,00€ και διατέθηκε πίστωση ποσού 40.000,00 σε βάρος του Κ.Α. 7323.39.01 για το οικονομικό έτος 2017.

Η εκτέλεση των εργασιών του παραπάνω έργου θα γίνει με εργολαβία κατόπιν δημόσιου μειοδοτικού διαγωνισμού με την «ανοικτή διαδικασία» του άρθρου 27 του Ν. 4412/2016. Η οικονομική προσφορά των διαγωνιζομένων θα συνταχθεί και υποβληθεί σύμφωνα με τα οριζόμενα στο αρθρο 95 παρ. 2(α) του Ν. 4412/2016 «Δημόσιες Συμβάσεις Έργων, Προμηθειών και Υπηρεσιών (Προσαρμογή στις Οδηγίες 2014/24/ΕΕ και 2014/25/ΕΕ)». Κάθε διαγωνιζόμενος μπορεί να υποβάλει μόνο μία οικονομική προσφορά. Κριτήριο για την ανάθεση της σύμβασης είναι η πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά μόνο βάσει τιμής (χαμηλότερη τιμή).

Το έργο συμπεριλαμβάνεται στο Τεχνικό Πρόγραμμα του Δήμου Θεσσαλονίκης για το 2017, με προϋπολογισμό 126.000€.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα