Νέα καμπάνια της ΙΚΕΑ με την υπογραφή #ligospitiakoma

0
310

Tη νέα τηλεοπτική της καμπάνια παρουσίασε η ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS, με βασικό μήνυμα #ligospitiakoma, για όλες εκείνες τις στιγμές στο σπίτι που θα ήθελες να κρατήσουν λίγο ακόμα!

lidl#ligospitiakoma είναι όλα εκείνα τα πρωινά που θέλεις να χουζουρέψεις στο κρεβάτι, να πιείς δύο γουλιές καφέ παραπάνω, ή εκείνα τα βράδια που θέλεις να κάτσεις λίγο ακόμα στον καναπέ κι ας κλείνουν τα μάτια σου. Είναι εκείνες οι φορές που θα ήθελες να μπορείς να σταματήσεις τον χρόνο για να περάσεις λίγες ακόμα στιγμές με την παρέα ή να παίξεις κι άλλο με τα παιδιά σου. Και αυτές ακριβώς οι στιγμές, που αξίζει να περνάμε σε κάθε γωνιά του σπιτιού μας, ήταν και η πηγή έμπνευσης για τη νέα τηλεοπτική καμπάνια της ΙΚΕA.

Και για να μην έχεις δεύτερες σκέψεις, η ΙΚΕΑ ξεκαθαρίζει πως το #ligospitiakoma δεν είναι απλώς επιθυμία αλλά.. δικαίωμα! Για το λόγο αυτό, η δυναμική της νέας καμπάνιας μεταφέρεται και εκτός του τηλεοπτικού σποτ και σε καλεί να κατακτήσεις κι εσύ το δικαίωμά σου να μείνεις στο σπίτι λίγο ακόμα, μέσω του site ikea.gr/ligospitiakoma.

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ