Πρόσωπα

Η μόδα στα χέρια της.

Ένα κορίτσι που αγαπά τη μόδα και το αγαπά η Θεσσαλονίκη.

Έλενα Ταξίδου
η-μόδα-στα-χέρια-της-119753
Έλενα Ταξίδου

Είπαν αντίο στην υπερβολή οι Θεσσαλονικιές; Mπορεί το σύγχρονο “vogueabulary” της πόλης να γίνει μητροπολιτικό; Θα μπορούσε η Θεσσαλονίκη να αξιοποιήσει τους νέους δημιουργούς της μόδας της, ως πτυχή του city brand της; Είναι κλισέ τελικά τα μυστικά των επιτυχημένων ανθρώπων; Έλενα, τι θέλει να επικοινωνήσει μία γυναίκα όταν φοράει Chalati; 

ελενα χαλατη 1Με 18 χρόνια στο ενεργητικό της για διαπιστευτήρια στον κόσμο των media και των δημοσίων σχέσεων και τα τελευταία δύο στον χώρο της μόδας, η Έλενα Χαλάτη δείχνει εκ πρώτης όψεως πως πρόκειται σίγουρα για ένα κορίτσι που αγαπάει να επικοινωνεί και να δημιουργεί. Ό,τι ακριβώς χρειάζεται δηλαδή σήμερα τόσο ο κόσμος γενικότερα, όσο και ο μικρόκοσμος της Θεσσαλονίκης ειδικότερα. Δεδομένου πως ακόμα και με τον τρόπο που επιλέγουμε να ντυθούμε εκπέμπουμε διάφορα μηνύματα, η Έλενα είναι ο κατάλληλος άνθρωπος στην επιτομή των δύο μεγάλων βιομηχανιών της σύγχρονης πραγματικότητας, αυτών της “επικοινωνίας” και της “μόδας”, για να μας δώσει μία εσάνς από αυτό το άκρως γοητευτικό παράλληλο σύμπαν.

Η μόδα πλέον αντιμετωπίζεται σε πολλά επίπεδα, αρκετά πιο μακριά από την «ρηχή απόδοση» που της προσέδιδαν κάποτε ακόμα και τα ίδια τα περιοδικά. Ξαναπροδιορίζοντάς την λοιπόν από την αρχή τι είναι μόδα; 

Ε.Χ: Η μόδα είναι έκφραση. Είναι η απεικόνιση της προσωπικότητας κάθε γυναίκας. Είναι ποιότητα υλικών και κομψές γραμμές και φυσικά είναι δημιουργία.

ce11aad7-6368-41f5-aa10-973956e0b36c

Το fashion background της Έλενας ξεκινάει από μικρή ηλικία καθώς θυμάται τον εαυτό της να επιλέγει ρούχα και αξεσουάρ που την αντιπροσωπεύουν, να της αρέσει σχεδόν από πάντα η κομψότητα και να την γοητεύει τόσο η μόδα όσο και επιμέρους το στιλ, οι γραμμές των ρούχων, τα ιδιαίτερα υφάσματα και η δύναμη της ποιότητας.

Πότε γεννήθηκε το brand τόσο πρακτικά όσο και ως η ιδέα;

Ε.Χ: Το brand Elena Chalati δημιουργήθηκε επισήμως το καλοκαίρι του 2014. Ήδη τα τελευταία χρόνια και πριν τη “γέννηση” της ιδέας υπήρχε σαν σκέψη, αλλά σε ένα θεωρητικό επίπεδο. Οπότε πέρσι ήταν η στιγμή που υλοποιήθηκε αυτή η σκέψη. Έτσι, μετά από 18 χρόνια στο χώρο των δημοσίων σχέσεων και των media, έχοντας συνεργαστεί με τα πιο γνωστά περιοδικά της Ελλάδος και με γνωστές εταιρίες, πήρα την απόφαση να ξεκινήσω παράλληλα με τις δραστηριότητές μου και το δικό μου brand Elena Chalati, αυτή τη φορά στον χώρο της μόδας.

Ποια είναι η κεντρική φιλοσοφία πίσω από το “Εlena Chalati” και ποια τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της ομάδας που το απαρτίζει;

E.X: Έχοντας ως βασική ανάγκη να δημιουργήσω ρούχα που ταιριάζουν στο προσωπικό μου στιλ, ρούχα κλασσικά μοντέρνα, μέσα από το label Elena Chalati παρουσιάζω one of a kind φορέματα, beachwear, daywear αλλά και μια exclusive σειρά με μια ιδιαίτερη άποψη, αισθητική και ματιά, που ακολουθούν την ίδια στιγμή τα κυρίαρχα fashion trends της κάθε σεζόν! Αυτό που επιθυμώ είναι η συνεχής εξέλιξη δημιουργώντας ένα “μικρό σύμπαν” στον κόσμο της μόδας. Από την πλευρά μου δίνω τις κατευθυντήριες γραμμές στους στενούς μου συνεργάτες, προτείνοντας δημιουργίες θηλυκές που ακολουθούν τις τάσεις της μόδας, 100% handmade και φυσικά made in Greece, σε limited edition αριθμό παραγωγής.

13230234_1104198676321853_8550057668095617939_n

Η Έλενα επιλέγει να παραμείνει πιστή στην φιλοσοφία και την αισθητική της, παρακολουθεί τις ανάγκες της αγοράς αλλά δεν κάνει “εκπτώσεις” στην έμπνευσή της. Ακολουθεί τις τάσεις που κυριαρχούν στην μόδα και στη συνέχεια φιλτράροντας όλα αυτά τα στοιχεία θα τα δεις να παρουσιάζονται στις συλλογές της. Ο τρόπος που επιλέγουμε να ντυθούμε είναι μία μορφή επικοινωνίας. Πάντα επικοινωνούμε «κάτι» μέσω τον outfits μας. Τι «επικοινωνείται» όταν μία γυναίκα φοράει Elena Chalati; 

Ε.Χ: Η γυναίκα που επιλέγει να φορέσει ρούχα του brand μου είναι πάνω απ’ όλα μια σύγχρονη γυναίκα. Μια γυναίκα που της αρέσει το ανεπιτήδευτο στιλ, η καλή ποιότητα υλικών και δεν ακολουθεί απαραίτητα τις τάσεις της μόδας. Μια γυναίκα που θέλει να είναι κομψή από το πρωί ως το βράδυ. Άλλωστε τα ρούχα που δημιουργώ μπορούν με μικρές παραλλαγές (πχ με διαφορετικά αξεσουάρ) να φορεθούν εύκολα από το πρωί στη δουλειά, το βράδυ σε μία έξοδο, ακόμη και στην παραλία.

Ποιο είναι το σύγχρονο vogue-abulary της γυναίκας στην Θεσσαλονίκη; Βάση και της προσωπικής απογραφής στο brand, ποια χαρακτηριστικά αγαπάνε σχεδόν εθιστικά; 

Ε.Χ: Οι Θεσσαλονικιές είναι κομψές και τους αρέσει να φορούν ρούχα που ξεχωρίζουν. Για το λόγο αυτό, από τις δημιουργίες μου επιλέγουν κυρίως εντυπωσιακά κομμάτια.

ace58c50-9fec-4af3-9be4-5dee34373144

Με έδρα την Θεσσαλονίκη. SKG επιχειρείν(;) εύκολο-δύσκολο, σε σχέση με μία μεγαλύτερη αγορά όπως της Αθήνας αλλά και της οικονομικής συγκυρίας; 

Ε.Χ: Η αλήθεια είναι πως είναι σχετικά δύσκολο αυτή την εποχή να ξεκινήσει κανείς μια επιχείρηση. Παρόλα αυτά αν υπάρχει μια ωραία και καλή ιδέα, πείσμα και όρεξη, τότε μπορεί να υπάρχει εξέλιξη ακόμη και στην πόλη μας παρότι δεν είναι μια μεγάλη αγορά όπως της Αθήνας.

Είναι κλισέ τα μυστικά της επιτυχίας; Σε ερώτηση αντιπαραδείγματος, ποια είναι τα «σημεία» που καταφέρνουν να ξεπεράσουν, όσοι επιχειρούν στην Ελλάδα της κρίσης και στην Θεσσαλονίκη των περιορισμένων επιλογών και τελικά καταφέρνουν να πετύχουν; 

E.X: Και η απάντηση θα είναι λίγο… «κλισέ». Η πολύ δουλειά και η ποιότητα των υλικών σε συνδυασμό με την αισθητική παίζουν ρόλο ώστε να ξεχωρίσει κάποια ιδέα.

bfdf2215-6b7d-4a84-b8db-24fc797cb08e

Η Θεσσαλονίκη είναι μία πόλη η οποία κρύβει στα στενά της αρκετούς νέους δημιουργικούς ανθρώπους με όραμα και πάθος για την μόδα και σε κάποιες περιπτώσεις πραγματικά ταλαντούχους, με τις σχολές αντίστοιχων τμημάτων να βγάζουν στην αγορά εργασίας κάθε χρόνο δεκάδες απόφοιτους, γιατί δεν έχουμε δει ακόμα ένα νέο εγχείρημα -αν όχι όπως το Athens Xclusive- σίγουρα ένα αντίστοιχο φρέσκο θεσμό στα δεδομένα της πόλης; Θα μπορούσε τελικά η Θεσσαλονίκη να υποστηρίξει κάτι πιο «μητροπολιτικό» σε σχέση με την μόδα και γιατί όχι να το χρησιμοποιήσει ακόμα και ως μέρος του γενικότερου city brand της;

Ε.Χ: Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε μεγάλη άνθιση της δημιουργικότητας στην Ελλάδα γενικότερα αλλά και στην πόλη μας ειδικότερα με δημιουργούς στον χώρο της μόδας οι οποίοι παρουσιάζουν αξιόλογες συλλογές που κερδίζουν τις εντυπώσεις και στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Οπότε ναι, πιστεύω πως θα μπορούσε να υπάρξει μια συλλογική προσπάθεια αλλά και η πόλη μπορεί να χρησιμοποιήσει τη μόδα της ακόμα και ως μέρος του γενικότερου city brand της.

13416737_1119905221417865_3716404051651561665_o

13332820_1109466702461717_2776625848297468290_n

Η Elena Chalati για το καλοκαίρι του 2016 φέρνει μία συλλογή γεμάτη one of a kind φορέματα σε ιδιαίτερα prints και χρώματα αλλά και πολύ καλής ποιότητας υφάσματα. Beachwear και daywear αλλά και μια exclusive σειρά με μια ιδιαίτερη άποψη, αισθητική, και ματιά! Βασικό στοιχείο όλων: τα χρώματα και τα prints που είναι οι πρωταγωνιστές. Όσο για το μέλλον, τόσο της Έλενας όσο και του brand αυτό που επιθυμεί η ίδια είναι την “συνεχή εξέλιξη δημιουργώντας ένα “μικρό σύμπαν” στον κόσμο της μόδας”.

Τα Elena Chalati clothes μπορείτε να τα βρείτε στον φανταστικό χώρο του showroom του brand στην Θεσσαλονίκη, Φράγκων 19, αλλά και να έρθετε σε επικοινωνία διαδικτυακά στο elenachalati.com

#TAGS
Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα