Θεσσαλονίκη

Η Θεσσαλονίκη αγάπησε το brunch και το συνεχίζει το Σεπτέμβριο!

Το επιτυχημένο γαστρονομικό concept που αγκάλιασε η πόλη εδώ και λίγους μήνες, επιστρέφει σε νέους χώρους με νέα μενού, δίνοντας μερικά από τα πιο νόστιμα ραντεβού για το περίφημο δεκατιανό!

Parallaxi
η-θεσσαλονίκη-αγάπησε-το-brunch-και-το-συνεχ-225117
Parallaxi

Το επιτυχημένο γαστρονομικό concept που αγκάλιασε η πόλη εδώ και λίγους μήνες, επιστρέφει σε νέους χώρους με νέα μενού, δίνοντας μερικά από τα πιο νόστιμα ραντεβού για το περίφημο δεκατιανό!

Ο λόγος για το thessbrunch, που μεγαλώνει τόσο σε συμμετοχές, όσο και σε δημοτικότητα και ανανεώνει το ραντεβού του με το κοινό του για τις 9 Σεπτεμβρίου, οπότε και θα ανοίξει ο καινούργιος, φθινοπωρινός κύκλος, με τα παλιά αλλά και νέα ξενοδοχεία να προστίθενται στην αλυσίδα του.

Όταν γεννήθηκε η φιλόδοξη ιδέα τον περασμένο Μάιο, κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί ότι σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα το νέο προϊόν της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης θα εξαπλωνόταν με ταχείς ρυθμούς και θα σημείωνε τέτοια επιτυχία.

Ήδη από την αρχή, τα πρώτα thessbrunch κέντρισαν το ενδιαφέρον τόσο των κατοίκων όσο και των επισκεπτών της Θεσσαλονίκης. Θέλεις από περιέργεια, θέλεις από ανάγκη, αποδείχθηκε πως ήταν τελικά κάτι που έλειπε από την πόλη, γιατί ο κόσμος το αγκάλιασε. Η αγάπη του κοινού λειτούργησε αμφίδρομα με τα ξενοδοχεία και το thessbrunch γίνεται πλέον όλο και καλύτερο.

Άλλωστε η Θεσσαλονίκη είναι μια πόλη που στηρίζει δυνατά τη γαστρονομία της και την προβάλλει, αλλά και οι άνθρωποί της είναι ανοιχτοί στις καινοτομίες και πρωτοπορούν, αγαπώντας και στηρίζοντας με κάθε τρόπο τις προσπάθειές τους. Στην προσπάθεια συμμετείχαν ενεργά και οι ιδιοκτήτες και τα στελέχη ξενοδοχείων και κάθε εβδομάδα η πρωτοβουλία αύξανε τη δημοτικότητά της. Αυτό αποδεικνύεται καθώς το concept έχει αποκτήσει χιλιάδες followers στα social media, καθώς και subscribers στο website www.thessbrunch.com.

Τo thessbrunch ξεκίνησε να πραγματοποιείται κάθε Κυριακή ή και Σάββατο σε διαφορετικό ξενοδοχείο της πόλης, ενώ η αυξανόμενη ζήτησή του οδήγησε την ΕΞΘ στον ετήσιο πλέον σχεδιασμό του ανά εποχή.

Αυτά είναι τα σημεία που δίνει ραντεβού το thessbrunch για τον Σεπτέμβριο:

9/09: Grand Hotel Palace 10/09: Anatolia Hotel – Thessaloniki 16/09: Mediterranean Palace Hotel 17/09: Holiday Inn Thessaloniki

23/9: Golden Star City Resort 24/09: Εlectra Palace Thessaloniki 1/10:   Hyatt Regency Thessaloniki

Σύντομα η ΕΞΘ θα ανακοινώσει και το πρόγραμμα του Οκτωβρίου.

Στο νέο κύκλο έρχονται να προστεθούν καινούργιες συνεργασίες και φρέσκες ιδέες, όπως η συνεργασία με μουσικά σχήματα και η πραγματοποίηση workshops, τα οποία θα γίνονται παράλληλα. Αλλά και η συμμετοχή του Τhessbrunch σε φεστιβάλ της πόλης, όπως το Kiddot Festival και η Bienalle Θεσσαλονίκης.

Επιπλέον η συνεργασία με την αεροπορική εταιρεία Ellinair εμπλουτίζεται μαζί με το θεσμό, καθώς η εταιρεία είναι ο κύριος χορηγός αερομεταφορών του project. Η Ellinair προσφέρει με μορφή κλήρωσης στα Thessbrunch, δωρεάν αεροπορικά εισιτήρια για το εσωτερικό και δίνει τη δυνατότητα στους νικητές του διαγωνισμού koulouriofthemonth να ταξιδέψουν στη Θεσσαλονίκη, να διαμείνουν στα συμμετέχοντα ξενοδοχεία και να απολαύσουν ένα λαχταριστό thessbrunch.

Ο επισκέπτης μπορεί να επιλέξει διαφορετικά θεματικά brunches τα οποία είναι προσαρμοσμένα στο χαρακτήρα που έχει το κάθε ξενοδοχείο (fresh, cozy, luxury κλπ). Αυτό κάνει και το project μοναδικό καθώς κάθε Κυριακή (ή και Σάββατο) προσφέρεται ένα “αλλιώτικο” brunch σε διαφορετικό χώρο κάθε φορά.

Το κοινό μπορεί να συμμετέχει με φωτογραφίες που αναρτά, χρησιμοποιώντας το κουλούρι Θεσσαλονίκης ως κάδρο για να εστιάσει σε διάφορα αγαπημένα του σημεία, όπως κτίρια, πρόσωπα, πιάτα, ή οτιδήποτε άλλο επιθυμεί να συμπεριλάβει σε μια φωτογραφία. Ανεβάζει την αγαπημένη του φωτογραφία με το κουλούρι Θεσσαλονίκης ως πλαίσιο και με το hashtag #koulouriofthemonth ή στέλνει μήνυμα στα social media του thessbrunch.

Κάθε μήνα, η φωτογραφία που συγκεντρώνει τα περισσότερα likes με το #koulouriofthemonth κερδίζει ως έπαθλο δύο διανυκτερεύσεις στην πόλη εφόσον ο νικητής δεν είναι κάτοικος της Θεσσαλονίκης, ενώ το έπαθλο για τους Θεσσαλονικείς είναι δύο thessbrunch για δύο άτομα.

Ο πρώτος διαγωνισμός έχει ολοκληρωθεί και το εντυπωσιακό είναι πως έχει δεχθεί φωτογραφίες όχι μόνο από τη Θεσσαλονίκη, την Αθήνα, τα ελληνικά νησιά αλλά και από το Λονδίνο, τη Σουηδία, την Τουρκία και την Ολλανδία. Η εν λόγω δράση φαίνεται να έχει συγκινήσει και τους Έλληνες της διασποράς, οι οποίοι συμμετέχουν ενεργά στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Εσύ Θες Μπραντς; Ανακάλυψέ το!

*9 Σεπτεμβρίου-1 Οκτωβρίου 2017, Πληροφορίες: www.thessbrunch.com

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα