Parallax View

Αυτοκινητοδιοίκητον στο Κέντρο της Θεσσαλονίκης!!!

Του Γιώργου Κουρτίδη  Προς: Πάντες Υπευθύνους – Ανευθύνους Cc: Α (στερητικό) τροχαία Θεσσαλονίκης Κρυφή κοινοποίηση: Κάνε κάτι λοιπόν κύριε Μπουτάρη Ιωάννη,  Το γνωστόν κατά πολλούς ως ιστορικόν κέντρο Θεσσαλονίκης, χαρακτηριζόμενον ως απροσπέλαστον τους τελευταίους μήνες, αποτελεί ένα μοναδικόν φαινόμενο Αταξίας, Αστικής ασυναρτησίας, τετράροδης Ανομίας για κάθε λογικό σκεπτόμενο τετράποδο που κατοικεί στις όμορες και μη […]

Γιώργος Κουρτίδης
αυτοκινητοδιοίκητον-στο-κέντρο-της-θ-33122
Γιώργος Κουρτίδης
ye_3.jpg

Του Γιώργου Κουρτίδη 

Προς: Πάντες Υπευθύνους – Ανευθύνους Cc: Α (στερητικό) τροχαία Θεσσαλονίκης Κρυφή κοινοποίηση: Κάνε κάτι λοιπόν κύριε Μπουτάρη Ιωάννη, 

Το γνωστόν κατά πολλούς ως ιστορικόν κέντρο Θεσσαλονίκης, χαρακτηριζόμενον ως απροσπέλαστον τους τελευταίους μήνες, αποτελεί ένα μοναδικόν φαινόμενο Αταξίας, Αστικής ασυναρτησίας, τετράροδης Ανομίας για κάθε λογικό σκεπτόμενο τετράποδο που κατοικεί στις όμορες και μη περιοχές του κέντρου.

Δεν ήσαν μόνο τα περιβόητα δρομάκια τα οποία κατασκευάστηκαν για να υπάρχει συνεχής ροή της κινήσεων στα πάσης φύσεως αυτοκινούμενα αλλά και τα γνωστά για την επαναστατικήν τους υποστάση ως Πεζοδρόμια. τα οποία χώρις ουδεμία προειδοποίηση μετετράπησαν σε καρεκλοδρόμια, μηχανοδρόμια, παρκοδρόμια και ούτω καθεξής προκαλώντας μετά το αυτοκίνητο blackout και το δίποδο μποτιλιάρισμα.

Tα γνωστά κατά τις προηγούμενες δεκαετίες ως ραβασάκια πλέον δίνονται μόνον εντός παρμπρίζ αυτοκινήτου προς κάθε ενδιαφερόμενο ή εμπλεκόμενο έχοντας κωδικοποιημένη δεκαψηφία αρίθμηση… Τοποθετώντας αυτούς τους αριθμούς εις το μεταφερόμενον σου τηλέφωνο με χρέωση δική σου μπορείς να έρθεις σε άμεση επαφή με τον ιδιοκτήτη του οχήματος για μίαν εποικοδομητική διένεξη. Πολλοί δε, δεν δίνουν σημεία ζωής διότι έχουν κατέβει στο κέντρο ινκόγκνιτο, ασχέτως αν το όχημα τους ήτο παρκαρισμένο στην μέση του δρόμου αδιαφορώντας για τους υπόλοιπους. 

Σαν να μην έφθαναν όλα τα παραπάνω επληροφορήθην ότι το τάγμα των «απογόνων δημοτικών αστυνομικών» μπορεί να προβεί σε κυρώσεις μόνον αν είναι για αυτοκίνητα που είναι σταθμευμένα κανονικώς. Δια τα διπλο- τριπλό- παρκαρισμένα υπεύθυνη είναι η ακριβοθώρητη τροχάια, η οποία αν εφαρμόσει για μια εβδομάδα τον Κοκ και το ΚοΠ (κώδικας οδικού παρκαρίσματος) υπάρχει περίπτωση να καλύφθει το δημοσιονομικό κενό της χώρας. Φυσικά πρώτα πρέπει να την δούμε και καμιά μέρα στο κέντρο και μετά να έχουμε απαιτήσεις για κλήσεις και τα συναφή.

Το αυτοκινητοδιοίκητον στο κέντρο της Θεσσαλονίκης στέκει λοιπόν ανίκητο, ισχυρό, ενωμένο δυνατό και οι όποιες ελπίδες που μάλλον εσφαλμένα δημιουργήθησαν στο παρελθόν από τις δηλώσεις του δημάρχου Θεσσαλονίκης έχουν οδηγήσει ακόμα και τους πιο ήρεμούς στην αυτοκινητοτρέλα!!

Τα ψέματα Κύριοι τελείωσαν

Με αγανάκτηση,

Ένας απλός πολίτης που τσατίζεται να χάνει τη μισή ζωή του μέσα σε ένα αυτοκίνητο επειδή δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει τους δρόμους σαν δρόμους, αφού χρησιμοποιούνται από άλλους ατιμώρητους τάγαρους σαν παρκίνγκ δρόμου ενώ όλοι οι υπεύθυνοι-ανεύθυνοι απλά δεν πράττουν απολύτως τίποτα εθελοτυφλώντας για την τραγική κατάσταση του κέντρου της πόλης ρίχνοντας το μπαλάκι των ευθυνών ο ένας στον άλλον με αποτέλεσμα να μην υπάρχει κανένα αποτέλεσμα γιατί κανένας δεν έχει την ευθύνη για να κάνει κάτι.. ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα