2021: Πτώση στις πωλήσεις εφημερίδων, αύξηση στα περιοδικά

Οι συμπεριφορές των αναγνωστών όπως καταγράφονται από την ΕΛΣΤΑΤ

Parallaxi
2021-πτώση-στις-πωλήσεις-εφημερίδων-αύξη-900233
Parallaxi
ghrafima2-2.png

Πτώση της τάξεως του 4,1% παρατηρείται στις συνολικές πωλήσεις των εφημερίδων για το 2021 σε σύγκριση με το 2020, σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει στη δημοσιότητα η ΕΛΣΤΑΤ.

Αντίθετα, αύξηση 3% παρουσιάζουν οι πωλήσεις περιοδικών, με τη μεγαλύτερη να παρατηρείται στα παιδικά-κομικς, τηλεοπτικά, στρατιωτικά και λοιπά περιοδικά.

Αναλυτικά σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ:

Κατά το έτος 2021, σε σχέση με το έτος 2020, παρατηρείται μείωση στις συνολικές πωλήσεις των εφημερίδων κατά 4,1%, καθώς και σε όλες τις επιμέρους κατηγορίες, με εξαίρεση τις κατηγορίες των Εβδομαδιαίων Αθλητικών και των Θρησκευτικών εφημερίδων, στις οποίες παρατηρείται αύξηση κατά 11,5% και 26,5%, αντίστοιχα. Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2020 με το έτος 2019, παρατηρήθηκε μείωση κατά 18,4% στις συνολικές πωλήσεις εφημερίδων.

Κατά το έτος 2021, σε σχέση με το έτος 2020, παρατηρείται αύξηση κατά 3,0% στις συνολικές πωλήσεις περιοδικών. Ειδικότερα, αύξηση παρατηρείται στις κατηγορίες των Παιδικών-Κόμικς, των Τηλεοπτικών, των Στρατιωτικών και των Λοιπών περιοδικών, ενώ μείωση παρατηρείται στις υπόλοιπες κατηγορίες. Οι σημαντικότερες αυξήσεις, όσον αφορά στις κατηγορίες με το μεγαλύτερο όγκο πωλήσεων, παρατηρούνται στις πωλήσεις περιοδικών της κατηγορίας Παιδικά-κόμικς και Λοιπά περιοδικά, κατά 3,2% και 48,2% αντίστοιχα. Κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2020 σε σχέση με το 2019, παρατηρήθηκε μείωση κατά 6,0% στις συνολικές πωλήσεις περιοδικών.

ghrafima1.png
ghrafima2.png
ghrafima2-2.png
ghrafima3.png
ghrafima3-3.png
Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα