Καταγγελία για Fuel Pass 2: «Ψωνίζεις και σε σούπερ μάρκετ»
Τι ανέφερε ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων
Εκτός από το φιάσκο της πληρωμής του Fuel Pass 2, που έχει καθυστερήσει υπερβολικά, νέες καταγγελίες έρχονται στο «φως» για το επίδομα καυσίμων.
Οι καταγγελίες έχουν να κάνουν με τον τρόπο εξαργύρωσης της ψηφιακής κάρτας του Fuel Pass 2, η οποία δίνει έξτρα 15 ευρώ σε όσους την επιλέξουν και προέρχονται από τον πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων, κ. Γιώργο Ασμάτογλου. Υπενθυμίζεται πως τα χρήματα αυτά μπαίνουν σε ειδική κάρτα στο κινητό, δεν κατατίθενται, δηλαδή, στον τραπεζικό λογαριασμό του δικαιούχου και εξαργυρώνονται σε POS του πρατηρίου.
Ο κ. Ασμάτογλου, μιλώντας σήμερα στο Open ανέφερε πως πιστεύει ότι η ψηφιακή κάρτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε οποιοδήποτε κατάστημα, ακόμα και σε σούπερ μάρκετ, καθώς το POS της κάθε επιχείρησης είναι δηλωμένο στην τράπεζα και όχι στο υπ. Οικονομικών.
Δηλαδή, με βάση τις καταγγελίες του, το υπ. Οικονομικών δεν μπορεί να ελέγξει αν το POS στο οποίο περνά η κάρτα είναι δηλωμένο σε πρατήριο καυσίμων ή ανήκει σε άλλη επιχείρηση.
Επίσης ο κ. Ασμάτογλου τόνισε πως από ένα πρατήριο μπορεί άνετα ο δικαιούχους του Fuel Pass 2 να αγοράσει για παράδειγμα λάδια αυτοκινήτου ή από το κατάστημα ψιλικών, αν διαθέτει.