Μετά τη λίστα Πέτσα, έρχεται η λίστα Σκρέκα για τα ΜΜΕ
Μετά το fuel pass, έρχεται το press pass για την εξοικονόμηση ενέργειας
Δεν ξέρουμε αν θα έχουμε νέα λίστα Πέτσα, δηλαδή λίστα Σκρέκα για την ακρίβεια, αλλά όπως είδαμε, η κυβέρνηση αποφάσισε να προχωρήσει σε επικοινωνιακή καμπάνια για την εξοικονόμηση ενέργειας.
Πώς ήταν τα fuel pass και γεμίσαμε με χρήμα για τη βενζίνη μας; Έτσι τώρα θα έχουμε και press pass, με ζεστό χρήμα στα ΜΜΕ.
Και δε θα είναι κάτι πενηντάρικα ευρώ αλλά μάλλον, λίγα, περισσότερα: Κοντά στα 7,5 εκατομμύρια ευρώ. Αντιγράφω από τη Διαύγεια: «To πρόγραμμα επικοινωνιακής προβολής του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας στο πλαίσιο της δράσης “Εξοικονόμηση ενέργειας” ανέρχεται στο συνολικό ποσό των επτά εκατομμυρίων τετρακοσίων σαράντα χιλιάδων ευρώ (7.440.000,00 €)!». Χθες, εγκρίθηκε το συγκεκριμένο ποσό από την Προεδρία της Κυβέρνησης/Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης.
Δεν πιστεύετε κι εσείς πως χρειάζεστε να το δείτε σε διαφήμιση στην τηλεόραση, ώστε να κάνετε οικονομία στο ρεύμα;
Τι μετράει περισσότερο νομίζετε για να πειστείτε, μία διαφήμιση ή ο λογαριασμός ρεύματος που σας έρχεται στο σπίτι; Φυσικά το πρώτο. Σοφά σκέφτηκε η κυβέρνησή μας.
Πηγη – efsyn