Life

Netflix: 7 δολάρια η πιθανή χρέωση για μηνιαία συνδρομή με διαφημίσεις

Πρόκειται να τεθεί σε ισχύ στις αρχές του 2023.

Parallaxi
netflix-7-δολάρια-η-πιθανή-χρέωση-για-μηνιαία-905619
Parallaxi

Μόλις 7 δολάρια το μήνα είναι πιθανό να χρεώνεται η μηνιαία συνδρομή στο Netflix για όσους χρήστες επιλέξουν το πρόγραμμα με τις διαφημίσεις που προωθεί η πλατφόρμα.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, το νέο πρόγραμμα πρόκειται να τεθεί σε ισχύ στις αρχές του 2023 και η εταιρεία σκέφτεται να τιμολογήσει το νέο πρόγραμμα που θα περιέχει διαφημίσεις κάπου μεταξύ 7 και 9 δολ. το μήνα, με διαφημιστικό φορτίο τεσσάρων λεπτών την ώρα.

Πάντως, μία έκδοση του Disney+ που υποστηρίζεται από διαφημίσεις πρόκειται να κυκλοφορήσει τον Δεκέμβριο στα 7,99 δολ./μήνα, επίσης με τέσσερα λεπτά διαφημίσεων ανά ώρα. Σχολιάζοντας σχετικά, το Netflix είπε ότι η έκθεση του Bloomberg είναι «εικασίες σε αυτή τη φάση» και ότι η εταιρεία δεν έχει οριστικοποιήσει αποφάσεις σχετικά με την τιμολόγηση ή άλλες λεπτομέρειες για το σχέδιο με το διαφημιστικό πακέτο.

«Είμαστε ακόμη στις πρώτες μέρες για να αποφασίσουμε πώς να λανσάρουμε ένα επίπεδο χαμηλότερης τιμής, που υποστηρίζεται από διαφημίσεις και δεν έχουν ληφθεί αποφάσεις», είπε ένας εκπρόσωπος.

Το διαφημιστικό σχέδιο του Netflix δεν θα προβάλλει διαφημίσεις σε παιδικό πρόγραμμα ή πρωτότυπες ταινίες της πλατφόρμας, ούτε θα επιτρέπει λήψεις για προβολή εκτός σύνδεσης ή τη δυνατότητα παράβλεψης διαφημίσεων, ανέφερε προηγουμένως το Bloomberg. Αλλά και σε αυτές τις πληροφορίες το Netflix είπε ότι πρόκειται ακόμα για εικασίες.

Κατά την ανακοίνωση των κερδών του δεύτερου τριμήνου του 2022, η εταιρεία είπε στους επενδυτές ότι το σχέδιο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις θα είναι πρώτα διαθέσιμο «σε λίγους αγορές όπου οι διαφημιστικές δαπάνες είναι σημαντικές», πιθανώς συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, στις αρχές του 2023.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα του Variety, oι αναλυτές της Wall Street πιστεύουν ότι το διαφημιστικό επίπεδο του Netflix θα μπορούσε να το βοηθήσει να αναπτύξει τη συνολική βάση συνδρομητών του. Ο COO και chief product officer, Greg Peters, στη συνέντευξη για τα κέρδη του δεύτερου τριμήνου της εταιρείας, είπε ότι το Netflix πιστεύει ότι τα οικονομικά στοιχεία ανά συνδρομητή στο πρόγραμμα που υποστηρίζεται από διαφημίσεις θα είναι τα ίδια ίσως και καλύτερα από αυτά που βλέπει με τους παραδοσιακούς συνδρομητές.

Τον περασμένο μήνα, το Netflix ανακοίνωσε μια συμφωνία με τη Microsoft για να λειτουργήσει ως αποκλειστικός διαφημιστικός συνεργάτης της. Το Netflix θα μπορούσε να δει τα έσοδά του από διαφημίσεις να αυξάνονται γρήγορα από 150 εκατομμύρια δολάρια το 2023 σε 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια το 2025, σύμφωνα με πρόσφατη πρόβλεψη της εταιρείας αναλυτών της Wall Street, MoffettNathanson.

Το Netflix έχει το ηγετικό μερίδιο μεταξύ των υπηρεσιών ροής όσον αφορά τον χρόνο προβολής στις ΗΠΑ κάτι που «μπορεί σαφώς να οδηγήσει σε ορισμένες υψηλές προβλέψεις πιθανών διαφημιστικών εσόδων», έγραψε ο αναλυτής Michael Nathanson τον Ιούνιο. Το μοντέλο της εταιρείας υποθέτει ότι το Netflix θα μπορεί αρχικά να πουλάει διαφημίσεις στο 50% του περιεχομένου του.

«Ωστόσο, πιστεύουμε ότι η εταιρεία έχει ήδη συνάψει πρώιμες συμφωνίες με εταιρείες πολυμέσων και περιμένουμε ότι το Netflix θα είναι σε θέση να πουλάει διαφημίσεις έναντι της συντριπτικής πλειοψηφίας (εκτίμηση 80%) του περιεχομένου της υπηρεσίας μέχρι το 2025», σύμφωνα με τον αναλυτή.

ΠΗΓΗ: ΕΘΝΟΣ

#TAGS
Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα