Η Θεσσαλονίκη πάει στην WTM LONDON… με τα κόκκινα λεωφορεία

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης συμμετέχει σε μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις τουρισμού σ’ όλο τον κόσμο.

Parallaxi
η-θεσσαλονίκη-πάει-στην-wtm-london-με-τα-κόκκι-935111
Parallaxi

Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης συμμετέχει και το 2022 στην World Travel Market London, μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις τουρισμού σ’ όλο τον κόσμο.

Στο πλαίσιο της στρατηγικής προβολής του προορισμού ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης υλοποίησε μία ιδιαίτερη καμπάνια παρουσίασης της Θεσσαλονίκης.

Για 15 μέρες η Θεσσαλονίκη «βολτάρει» σε 30 λονδρέζικα λεωφορεία. Oxford Circus, Piccadilly Circus, Liverpool Street Station, Bank Station, Kensington High Street, Knightsbridge Station, Hyde Park Corner, Buckingham Palace Road, Westminster Bridge, London Bridge, St Paul’s είναι μόνο κάποιες από τις στάσεις που διέρχεται η «Thessaloniki» με την πλατεία Αριστοτέλους και τον Λευκό Πύργο στη διαφημιστική αφίσα.

Η κ. Πατουλίδου δήλωσε: «Το Λονδίνο πέρα από τους Άγγλους που είναι σημαντική αγορά τουριστών για την Ελλάδα, είναι κέντρο διερχομένων πολιτών απ’ όλο τον κόσμο. Στοχεύουμε σε όλους. Κάθε δράση που υλοποιούμε αποφέρει αποτελέσματα. Πριν από λίγο καιρό φιλοξενήσαμε 38 Βρετανούς influencers και opinion leaders σε συνεργασία με το γραφείο ΕΟΤ Ην. Βασιλείου και Ιρλανδίας. Στη συνέντευξη τύπου στην WTM η διευθύντρια του γραφείου ΕΟΤ κ. Σκαρβέλη μας παρουσίασε τον κ. Kash Bhattacharya. Έναν από τους 38 influencers και opinion leaders, γνωστό ως budgettraveller. Ήρθε στη Θεσσαλονίκη για 4 μέρες και όπως δήλωσε, μαγεμένος από την πόλη, παράτεινε τη διαμονή του για ένα μήνα. Στοχευμένα, συντεταγμένα, συνεργατικά ενδυναμώσαμε την «Thessaloniki» στην τουριστική αγορά του Λονδίνου.»

Mε στόχο την ενίσχυση της αγοράς της Αγγλίας ο ΟΤΘ έχει υλοποιήσει μέσα στο 2022 τις παρακάτω δράσεις:

  • Το project «London Calling Thessaloniki Cooking».
  • Διαφημιστική καμπάνια σε 41 στάσεις του Μετρό του Λονδίνου
  • Συμμετοχή στο Φεστιβάλ Γαστρονομίας του National Geographic Traveler.
  • Digital καμπάνια για τη γαστρονομία.
  • Δημοσιεύσεις σε σημαντικά Βρετανικά έντυπα όπως η εφημερίδα Guardian
  • Διοργάνωση press trip για το δημοσιογράφο του Greentraveller, κ. Richard Hammond.
  • Φιλοξενία 38 Βρετανών Influencers και opinion leaders προκειμένου να προβάλουν τους προορισμούς στο βρετανικό κοινό.
  • Φιλοξενία της διάσημης αρθρογράφου της βρετανικής εφημερίδα “The Times”, Nina Caplan προκειμένου να εξερευνήσει τον οινικό πλούτο της Θεσσαλονίκης.
Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα