Featured

Δρόμοι από το μέλλον στον δήμο Κορδελιού Ευόσμου

Ποιους δρόμους αφορά και τι είδους παρεμβάσεις θα γίνουν;

Βιβή Κοτσαπουϊκίδου
δρόμοι-από-το-μέλλον-στον-δήμο-κορδελι-741529
Βιβή Κοτσαπουϊκίδου
Ο επανασχεδιασμός της 25ης Μαρτίου / Facebook Σταύρος Κωνσταντινίδης

Στον συγκοινωνιακό επανασχεδιασμό τεσσάρων βασικών οδικών αξόνων προχώρησε ο δήμος Κορδελιού Ευόσμου με τη βοήθεια του Συμβούλου Συγκοινωνιολόγου, Σταύρου Κωνσταντινίδη.

Όπως αποκάλυψε ο κ. Κωνσταντινίδης, πρόκειται για την οδό Παπανδρέου στο Κορδελιό, την Μεγάλου Αλεξάνδρου και την 25ης Μαρτίου στον Εύοσμο, καθώς και την Αναγεννήσεως στην περιοχή άνωθεν του Περιφερειακού. Όπως εξήγησε στην Parallaxi ο κ. Κωνσταντινίδης, είναι μια κίνηση της διοίκησης του Κλεάνθη Μανδαλιανού και επιδιώκει χρηματοδότηση από ευρωπαϊκούς πόρους.

«Με γνώμονα τις αρχές της βιώσιμης κινητικότητας, επιχειρήσαμε να αναβαθμίσουμε την λειτουργικότητα, την αισθητική, την οδική ασφάλεια, και να δημιουργήσουμε ενδυναμωμένες υποδομές για πεζούς και σε μερικές περιπτώσεις και για ποδήλατα. Στην εικόνα φαίνεται ο επανασχεδιασμός της 25ης Μαρτίου στη διασταύρωση με Εθνικής Αντίστασης. Σήμερα σχεδόν καθημερινά γίνονται ατυχήματα. Με τη λύση μας, η οποία ακολουθεί την ίδια λογική σε όλο το μήκος της 25ης Μαρτίου (Σμύρνης, Παπάγου, Μαιάνδρου κτλ) μηδενίζουμε τα τροχαία και καθιστούμε ολόκληρο τον δρόμο φιλικό στους πεζούς, στις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες, και βιώσιμο για το μέλλον του και τις επόμενες γενιές», έγραψε πριν λίγες μέρες ο ίδιος στο Facebook.

Ο επανασχεδιασμός της 25ης Μαρτίου / Facebook Σταύρος Κωνσταντινίδης

Στις αρχές Μαρτίου ο Σταύρος Κωνσταντινίδης, ανέφερε πως «έχουν μελετηθεί 6 κόμβοι, που θα αναβαθμίσουν την λειτουργικότητα, την οδική ασφάλεια και την αισθητική. Μικροί κυκλικοί κόμβοι, κατά τα Ευρωπαϊκά πρότυπα σχεδιάζονται όπου αυτό είναι δυνατόν. Οι διασταυρούμενες κινήσεις και οι μετωπικές συγκρούσεις θα μηδενιστούν στο μέλλον. Η προσπάθεια συνεχίζεται σε ολόκληρο τον Δήμο. Είναι η πρώτη τόσο συστηματική προσπάθεια σε ολόκληρη τη Δυτική Θεσσαλονίκη και σε επίπεδο πόλης τόσο για την οδική ασφάλεια, όσο και για τη λειτουργικότητα και την αναβάθμιση των κυκλοφοριακών και περιβαλλοντικών συνθηκών . Η πολιτική της βιώσιμης κινητικότητας θα γίνει σιγά- σιγά πράξη».

Ο επανασχεδιασμός της 25ης Μαρτίου / Facebook Σταύρος Κωνσταντινίδης

Σε ότι αφορά την εμβληματική είσοδο στον Εύοσμο, στόχος του επανασχεδιασμού είναι να μετατραπεί σε «νέο τοπόσημο της περιοχής » και αφορά τον Κόμβο Καραολή – Δημητρίου και Μεγάλου Αλεξάνδρου. «Στο πλαίσιο μίας ριζικής ανάπλασης που σχεδίασε το γραφείο μας για την σημαντικότερη εμπορική οδό της Μ.Αλεξάνδρου στον Εύοσμο σε μήκος 1000 μέτρων , εισάγουμε χειρισμούς της ενσωμάτωσης των «πράσινων» και «μπλε» υποδομών και της βιώσιμης κινητικότητας», σημείωσε ο σύμβουλος του δήμου.

Ο επανασχεδιασμός της Μ. Αλεξάνδρου / Facebook Σταύρος Κωνσταντινίδης
Ο επανασχεδιασμός της Μ. Αλεξάνδρου / Facebook Σταύρος Κωνσταντινίδης
Ο επανασχεδιασμός της Μ. Αλεξάνδρου / Facebook Σταύρος Κωνσταντινίδης

Στη Μεγάλου Αλεξάνδρου, σχεδιάζονται επεκταμένα πεζοδρόμια, κυκλικοί κόμβοι που σήμερα προωθούνται σε όλη την Ευρώπη, νομιμοποίηση της στάθμευσης στη μία πλευρά με εναλλάξ χωροθέτηση, διαβάσεις πεζών κατά πλάτος και κατά μήκος. Θα πρόκειται για τους πρώτους κυκλικούς κόμβους που σχεδιάζονται σε αστική περιοχή στη δυτική Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με τον ίδιο.

Διαβάστε επίσης:

Ο Βαρδάρης επιστρέφει στη ζωή της πόλης χωρίς λαμαρίνες

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα