close search results icon

Καλή ζωή

6 σαλάτες για τις μέρες που δεν προλαβαίνεις να μαγειρέψεις

Νόστιμες και υγιεινές σαλάτες που αποτελούν πλήρες γεύμα και θα σου δώσουν την απαραίτητη ενέργεια για να συνεχίσεις τη μέρα σου

6 σαλάτες για τις μέρες που δεν προλαβαίνεις να μαγειρέψεις
  • ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
  • fb
  • twi

Από τη Διατροφολόγο Αναστασία Μαμάτσιου.

Η σαλάτα αποτελεί συνοδευτικό του μεσημεριανού μας γεύματος, όμως η έλλειψη χρόνου πολλές φορές μας αναγκάζει να ψάχνουμε ένα γεύμα “comfort and health”.

Παρακάτω θα βρεις 6 χορταστικές σαλάτες, οι οποίες αποτελούν ένα χορταστικό και πλήρες γεύμα για τις μέρες που δεν προλαβαίνεις να αφιερώσεις παραπάνω χρόνο στην κουζίνα σου.

Με αυτήν την επιλογή θα γευτείς ένα ολοκληρωμένο γεύμα, πλούσιο σε λαχανικά και θα σου προσφέρει την ενέργεια που χρειαζεσαι για να συνεχίσεις την ημέρα σου.

  1. Μια εύκολη, γρήγορη και χορταστική σαλάτα με κοτόπουλο που έχει περισσέψει με πράσινα λαχανικά, ντοματίνια, μάνγκο και κινόα και σως με μουστάρδα μέλι ελαιόλαδο.
salata-1.jpg

2. Σαλάτα με βίδες, τόνο, αυγά, ντοματίνια, πιπεριές, αβοκάντο και καλαμπόκι είναι άλλη μία ιδανική επιλογή για ένα lunch break, εδώ σου προτείνω να προσθέσεις λίγο βαλσάμικο ξύδι και ελαιόλαδο.

salata-2.jpg

3. Μία δροσερή σαλάτα που αγαπώ τώρα το καλοκαίρι, είναι πράσινα λαχανικά με τυρί φέτα ή κότατζ και φρέσκα φρούτα όπως φράουλες, μούρα ή καρπούζι. Εδώ λίγο ελαιόλαδο αρκεί!

salata-3.jpg

4. Άλλη μία εύκολη μακαρονοσαλάτα με κοχύλια, ντοματίνια, μπρόκολο, τυρί κότατζ και ελαιόλαδο. Σε αυτη τη σαλάτα μπορείς να προσθέσεις προεραιτικά μιξ ξηρών καρπών και βαλσάμικο ξύδι.

salata-4.jpg

5. Η κλασική σαλάτα με κινόα από τη προηγούμενη μέρα ή από το healthy salad bar της γειτονιάς είναι ιδανική και απίστευτα χορταστική! Τι περιέχει; Κινόα και λαχανικά ντοματίνια, αγγούρι, πιπεριά και ότι άλλο σου αρέσει και μπορείνα να φανταστείς με λίγο ελαιόλαδο και αν θέλετε μπορείτε να προσθέσετε και λίγο τυρί φέτα ή κότατζ.

salata-5.jpg

6. Και τέλος μία σαλάτα ιδιαίτερη για τους λάτρεις του σολομού, με σολομό καπνιστό ή μη και φρέσκα ή ψητά λαχανικά με ελαιόλαδο και βαλσάμικο ξύδι.

salata-6.jpg

*Η Μαμάτσιου Αναστασία είναι Διαιτολογος - Διατροφολόγος Msc με ειδίκευση στις Διατροφικές Διαταραχές και την Παχυσαρκία, NCFED και διατηρεί ιδιωτικό Διαιτολογικό γραφείο στη Θεσσαλονίκη, Ερμού 18Α, Τ. 2313089389, Κιν: 693 6434632 email: amamatsiou@gmail.com, site: nutriwellness.gr,Facebook, Instagram