Πολιτισμός

Ανοίγει τον φάκελο «πολιτισμό» το Μαξίμου – Συνάντηση Μητσοτάκη, καλλιτεχνών

Μετά τις σφοδρές αντιδράσεις των τελευταίων ημερών

Parallaxi
ανοίγει-τον-φάκελο-πολιτισμό-το-μαξ-972421
Parallaxi

Το φάκελο «πολιτισμό», μετά τις σφοδρές αντιδράσεις που υπάρχουν στον κλάδο το τελευταίο διάστημα, ανοίγει το Μέγαρο Μαξίμου με τον πρωθυπουργό Κ. Μητσοτάκη στις 12:00 να συναντάται με εκπροσώπους των καλλιτεχνών.

Από τη συνάντηση αυτή εξαιρέθηκαν εκπρόσωποι των ιδιωτικών σχολών καθώς και εκπρόσωποι σπουδαστών ιδιωτικών δραματικών σχολών, σύμφωνα με τα όσα τονίζει σε ανακοίνωσή του ο «Συντονισμός Σπουδαστών/τριών Δραματικών Σχολών – Κατάληψη Τσίλλερ»

«Την Τετάρτη 15/2 ο πρωθυπουργός πρόκειται να πραγματοποιήσει συνάντηση με εκπροσώπους των καλλιτεχνών για το ζήτημα της καλλιτεχνικής εκπαίδευσης. Από τη συνάντηση αυτή εξαιρέθηκαν εκπρόσωποι των ιδιωτικών σχολών καθώς και εκπρόσωποι σπουδαστών ιδιωτικών δραματικών σχολών.

Παρά την έκκληση του Συλλόγου Σπουδαστών/Σπουδαστριών Σχολής Δραματικής Τέχνης Εθνικού Θεάτρου για εκπροσώπηση και από άλλες σχολές, δημόσιες και ιδιωτικές, λόγω του συσπειρωμένου σπουδαστικού κινήματός μας, η κυβέρνηση αρνείται να τους καλέσει στη συνάντηση αυτή, μη συμπεριλαμβάνοντας στον διάλογο μια μεγάλη μερίδα της καλλιτεχνικής εκπαίδευσης.

Απαιτούμε την καθολική εκπροσώπηση των δημοσίων, ημικρατικών και ιδιωτικών σχολών.

Ο αγώνας μας είναι κοινός και η συσπείρωσή μας ηχηρή.

Συντονισμός Σπουδαστών/τριών Δραματικών Σχολών – Κατάληψη Τσίλλερ»

Έρευνα: 85% της κοινής γνώμης συμφωνεί με τις κινητοποιήσεις των ηθοποιών/καλλιτεχνών

Στην πρώτη ανεξάρτητη έρευνα κοινής γνώμης των nopubitco drama education με αφορμή τις τελευταίες κινητοποιήσεις των ηθοποιών/καλλιτεχνών στην Ελλάδα, 4 στα 5 άτομα είπαν πως συμφωνούν με αυτές, ανεξάρτητα από τις προσωπικές, πολιτικές τους πεποιθήσεις.

Την ίδια στιγμή μόνο 25% των ερωτηθέντων δήλωσαν πως επιτρέπουν στα πολιτικά και προσωπικά τους πιστεύω να επηρεάσουν είτε δυσμενώς είτε ευμενώς τη γνώμη τους για αυτές τις κινητοποιήσεις.

H ποσοτική έρευνα πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τριεθνή (Ελλάδα, Αγγλία, ΗΠΑ) ομάδα αποφοίτων/ διπλωματούχων Google Analytics /Google Marketing Research με συμβουλευτική από τις καταξιωμένες στο χώρο της data-driven έρευνας βρετανικές εταιρείες Purple Seven/the Audience Agency.

Πραγματοποιήθηκε μεταξύ 10 και 12 Φεβρουαρίου διαδικτυακά και τηλεφωνικά με ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο σε 1034 άτομα ηλικίας 18+ που κατοικούν σε αστικά κέντρα της Ελλάδας.

Οι σταθμίσεις της αφορούσαν την ηλικία, την απασχόληση των ερωτηθέντων σε επαγγελματικούς χώρους εκτός του καλλιτεχνικού, λαμβάνοντας παράλληλα υπόψιν την ισομερή εκπροσώπηση όλων των ιδεολογικών πολιτικών ρευμάτων, όπως αυτά εκφράζονται σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.

Η επεξεργασία των δεδομένων της έρευνας κατέδειξε επίσης πως το 70% των ερωτηθέντων είναι αρκετά ενημερωμένα για τις διεκδικήσεις των ηθοποιών/καλλιτεχνών με το 83% να δηλώνουν ότι τα ενδιαφέρει να είναι ενήμερα για αυτές.

Παράλληλα, και σε ποσοστό 77%, τα ερωτόμενα άτομα δήλωσαν πως τα δημοφιλή ελληνικά ΜΜΕ δεν έχουν καλύψει το θέμα επαρκώς.

Στην ερώτηση εάν θα στήριζαν οποιαδήποτε κινητοποίηση του επαγγελματικού τους κλάδου απέναντι σε αποφάσεις/πράξεις που υποβάθμιζαν, υποτιμούσαν ή περιόριζαν τις επαγγελματικές τους δυνατότητες/ακαδημαϊκές σπουδές και οικονομικές απολαβές, τα ερωτόμενα απάντησαν «Ναι» σε ποσοστό 97%.

Τα συμμετέχοντα άτομα στην έρευνα επίσης κλήθηκαν να απαντήσουν γιατί τους ενδιαφέρει να ενημερωθούν για τις κινητοποιήσεις των ηθοποιών/καλλιτεχνών.

Οι πιο δημοφιλείς απαντήσεις κινήθηκαν στους παρακάτω άξονες:

1. Τη πολυεπίπεδη σημασία και έννοια του πολιτισμού.

2. Την κοινωνική αλληλεγγύη.

3. Το δικαίωμα των πολιτών στην πλήρη και ανεξάρτητη ενημέρωση.

4. Την προστασία των εργασιακών δικαιωμάτων.

5. Την αντικειμενική αξιολόγηση του κυβερνητικού έργου.

Η σχέση του κοινού με τις τέχνες και τους επαγγελματίες της

40% των ερωτηθέντων απάντησαν πως πήγαν θέατρο τουλάχιστον μία φορά τον προηγούμενο μήνα, ενώ 12% απάντησαν πως δεν βλέπουν καθόλου θέατρο.

Την ίδια στιγμή το 37% δήλωσαν πως πήγαν στον κινηματογράφο τουλάχιστον μία φορά τις τελευταίες τριάντα μέρες με το 9% να δηλώνει πως δεν επισκέπτεται καθόλου τις σκοτεινές αίθουσες.

90% του κοινού της έρευνας δήλωσε πως μπορεί να θυμηθεί τουλάχιστον μία φορά που η επαφή με τις τέχνες υπήρξε θετικά καθοριστική για τη ζωή του.

Ενδιαφέρον επίσης παρουσιάζουν και οι απαντήσεις για τις αποκαλύψεις και τις δικαστικές αποφάσεις των προηγούμενων δύο ετών για προβεβλημένα μέλη του ελληνικού καλλιτεχνικού κύκλου.

89% απάντησαν πως η γνώμη τους για τον καλλιτεχνικό χώρο δεν έχει επηρεαστεί αρνητικά καθόλου ή σχεδόν καθόλου από τις σχετικές αποκαλύψεις ενώ δηλώνουν σε ποσοστό 40% πως και ο επαγγελματικός τους χώρος πλήττεται από αντίστοιχες συμπεριφορές και πράξεις.

Τέλος υπόψιν πρέπει να ληφθούν και οι απαντήσεις στο κατά πόσο ο δημόσιος λόγος των καλλιτεχνών μπορεί να επηρεάσει θετικά ή αρνητικά το κοινό στην απόφασή του να επισκεφτεί μια μουσική ή θεατρική σκηνή ή να δει μια ταινία στην οποία συμμετέχουν.

Μόνο το 20% των ερωτηθέντων δηλώνουν πως ο δημόσιος λόγος των ηθοποιών/καλλιτεχνών δεν επηρεάζει καθόλου τις επιλογές τους με το 42% να δηλώνει πως επηρεάζεται ως ένα βαθμό στην τελική απόφασή του.

Ενδιαφέρον έχει και η απάντηση στην ερώτηση αν οι ηθοποιοί/καλλιτέχνες ανήκουν στην πλειοψηφία τους σε συγκεκριμένο χώρος πολιτικής σκέψης και δράσης με το 34% να δηλώνουν πως όχι (καθόλου/σχεδόν καθόλου) και το 50% να δηλώνει πως στέκεται ουδέτερο απέναντι σε μια τέτοια υπόθεση.

Η σχέση του κοινού με τα ΜΜΕ

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα τις έρευνας το 76% δηλώνει πως ενημερώνεται από το διαδίκτυο ενώ συμπληρωματικά ένα 7,6% ενημερώνεται μέσα από post στα social media.

Στην ερώτηση αν επιλέγουν συγκεκριμένα μέσα για την ενημέρωσή τους το 45% δήλωσε «Ναι» ενώ το 40% «Εξαρτάται.»

Τέλος, 66,6% δηλώνουν πως επιλέγουν να ενημερώνονται μόνο από μέσα που θεωρούν αξιόπιστα.

Διεθνής στήριξη στον αγώνα των καλλιτεχνών

Η FERA, η Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Σκηνοθετών, είναι ο πρώτος διεθνής φορέας τέτοιου βεληνεκούς που αντιδρά δυναμικά υπέρ των Ελλήνων καλλιτεχνών.

Στην επιστολή που συνέταξε με πρωτοβουλία του μέλους του Δ.Σ. της και εκπροσώπου της ΕΕΣ, σκηνοθέτιδας Τζένης Αρσένη κι απευθύνει στην Πρόεδρο της Δημοκρατίας, στον πρωθυπουργό, στις υπουργούς Παιδείας και Πολιτισμού, στον υφυπουργό Πολιτισμού και στους Ελληνες βουλευτές, η ομοσπονδία καταγγέλλει εξ ονόματος των 35 χωρών και των 49 οργανισμών που εκπροσωπεί, το Προεδρικό Διάταγμα, στηρίζοντας απόλυτα τους Ελληνες σκηνοθέτες. Η επιστολή έχει ως εξής:

«Η FERA, η Ομοσπονδία Ευρωπαίων Σκηνοθετών, συγκεντρώνει ως μέλη 49 εθνικούς οργανισμούς από 35 χώρες. Μιλάμε εξ ονόματος περισσότερων από 20.000 Ευρωπαίους σκηνοθέτες Κινηματογράφου, Τηλεόρασης, Streaming, εκπροσωπώντας τα πολιτιστικά, δημιουργικά και οικονομικά συμφέροντά τους σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο. Το Δίκαιο της Ευρωπαϊκής Ενωσης αναγνωρίζει τον σκηνοθέτη ως κύριο δημιουργό του οπτικοακουστικού έργου. Ο μέσος Ευρωπαίος δημιουργός οπτικοακουστικού έργου έχει λάβει εκπαίδευση πανεπιστημιακού επιπέδου, η οποία αντιπροσωπεύει το βάθος της σκέψης και της κατανόησης του κόσμου και απαιτεί μια εξαιρετικά συντονισμένη καλλιτεχνική και πνευματική ευαισθησία. Το να είσαι σκηνοθέτης είναι δύσκολο και απαιτεί μαεστρία σε συνδυασμό με ανώτερη εκπαίδευση. Η διδασκαλία από έμπειρους επαγγελματίες, με υψηλή εκπαίδευση, οι οποίοι δουλεύουν στην “Οπτικοακουστική Βιομηχανία” είναι θεμελιώδης για τους μελλοντικούς σκηνοθέτες, και το 53% των σκηνοθετών διδάσκει ή δίνει σεμινάρια για να ενισχύσει το μέσο εισόδημά του που κυμαίνεται στα 19.000 ευρώ ως δημιουργού ώστε να φτάσει στα 25.000 συνολικά. Ως Οργανισμός, ο οποίος εκπροσωπεί τους Ευρωπαίους σκηνοθέτες στο σύνολό τους, γράφουμε για να εκφράσουμε την ολοκληρωτική και απόλυτη αντίθεσή μας στο Προεδρικό Διάταγμα, το οποίο άδικα υποβαθμίζει τα πτυχία των Ελλήνων σκηνοθετών και χιλιάδων Ελλήνων καλλιτεχνών εν γένει, με το να τα εξισώσει με τα απολυτήρια Λυκείου, παρόλο που οι Ελληνες σκηνοθέτες και καλλιτέχνες έχουν αποφοιτήσει από σχολές που ήδη είχαν κατηγοριοποιηθεί από το ελληνικό κράτος ως ιδρύματα ανώτερης εκπαίδευσης. Παράλληλα, υποστηρίζουμε τους Ελληνες δημιουργούς, οι οποίοι εδώ και πενήντα χρόνια αιτούνται τη δημιουργία πανεπιστημιακού επιπέδου Δημόσιας Σχολής Οπτικοακουστικών Τεχνών, ως βασικού φορέα ίσων ευκαιριών και ποικιλομορφίας. Οι Ελληνες σκηνοθέτες και οι Ελληνες καλλιτέχνες γενικά έχουν καθιερωθεί μεταξύ των φωνών του ευρωπαϊκού καλλιτεχνικού κόσμου. Η υποτίμησή τους οδηγεί σε υποτίμηση της κοινής μας ευρωπαϊκής πολιτισμικής ταυτότητας και της πολιτιστικής ποικιλομορφίας».

Την επιστολή υπογράφουν οι:

Επίτιμη πρόεδρος: Jasmila ŽBANIĆ (Βοσνία Ερζεγοβίνη), πρέσβεις: Marco BELLOCCHIO (Ιταλία), Isabel COIXET (Ισπανία), Agnieszka HOLLAND (Πολωνία), Michaël R. ROSKAM (Βέλγιο), Charles STURRIDGE (Ηνωμένο Βασίλειο), István SZABÓ (Ουγγαρία). Διοικητικό Συμβούλιο: Bill ANDERSON (Ηνωμένο Βασίλειο), πρόεδρος: Elisabet GUSTAFSSON (Σουηδία), επίτιμη ταμίας; Eugenia ARSENIS (Ελλάδα), Klemen DVORNIK (Σλοβενία), Ida GRØN (Δανία), Lou JEUNET (Γαλλία), Chiara SAMBUCHI (Γερμανία), Salvador SIMÓ BUSOM (Ισπανία), Martijn WINKLER (Ολλανδία)

Κίνηση Διδασκόντων Δραματικών Σχολών

Χτες 14/2/23, πραγματοποιήθηκε, στην κατάληψη του Ρεξ, μια πρώτη συνάντηση διδασκόντων, οι οποίοι συμπεριλαμβάνονται στο Μητρώο Διδασκόντων του ΥΠ.ΠΟ.Α. (Τμήμα Θεάτρου) βάσει του Ν.1158/1981 (Αρθ.25), με στόχο την υιοθέτηση μιας κοινής υποστηρικτικής στάσης της συλλογικής σπουδαστικής κίνησης απέναντι στην κατάπτυστη υποβάθμιση των σπουδών τους και, συνακόλουθα, της δουλειάς όλων μας.

Παρακολουθώντας στενά τις εξελίξεις στον χώρο των Καλλιτεχνικών Σπουδών, τόσο σε Δημόσιους όσο και σε Ιδιωτικούς φορείς, διατυπώνουμε μια συλλογική τοποθέτηση απέναντι στα τρέχοντα, αλλά και στα εν γένει εκπαιδευτικά και εργασιακά ζητήματα που διαχρονικά προκύπτουν και τα οποία δεν αφορούν μόνο την παρούσα συγκυρία.

Μέχρι την επίσημη σύσταση ενός θεσμικού οργάνου εκπροσώπησης όλων των διδασκόντων στις Σχολές Ανώτερης Δραματικής Τέχνης παίρνουμε θέση με το παρόν, δηλώνοντας ενυπόγραφα την αμέριστη συμπαράσταση και την στήριξη των σπουδαστών μας στον δίκαιο και δύσκολο αγώνα τους ηθικά και πρακτικά.

Σε αυτό το πλαίσιο,

• προτιθέμεθα να κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν, ώστε να διασφαλιστεί η συνέχιση της σπουδής τους, τόσο επί της ουσίας (με αναπληρώσεις μαθημάτων), όσο και αποφυγής της υπέρβασης του κρίσιμου ορίου απουσιών. • εκφράζουμε τη διαμαρτυρία μας για την απουσία εκπροσώπησης των σπουδαστών Ιδιωτικών Σχολών Δραματικής Τέχνης από την επικείμενη συνάντηση με τον Πρωθυπουργό (15/2/2023). • καλούμε άμεσα όλους τους Συλλόγους Διδακτικού προσωπικού των Καλλιτεχνικών Σχολών (Δραματικής Τέχνης, Χορού, κλπ.), ως νομιμοποιημένα όργανα ορισμένα από την εποπτεύουσα αρχή (ΥΠ.ΠΟ.Α. – ΦΕΚ 1158/1981 και για τις Δραματικές Σχολές ΦΕΚ ΠΔ 370/1983)-, να συγκαλέσουν Συνελεύσεις Καθηγητών, ώστε να λάβουν θέση -και ενδεχομένως αποφάσεις- για τα τεκταινόμενα, αλλά και να συμβάλουν στην ενημέρωση των σπουδαστών ως προς τα δικαιώματά τους, τις δυνατότητες που τους δίνει το θεσμικό πλαίσιο, κ.λ.π.

Δεσμευόμαστε συγκαλώντας άμεσα νέα συνάντηση, έτσι ώστε μέσα από την Κίνηση αυτή, και εξαιτίας των επικείμενων εξελίξεων, να δημιουργήσουμε Νομικό Πρόσωπο Διδασκόντων Δραματικών Σχολών, το οποίο και θα μας επιτρέψει τη συμμετοχή σε μελλοντικές διαβουλεύσεις για το κρίσιμο ζήτημα της Δραματικής (και εν γένει Καλλιτεχνικής) Εκπαίδευσης, το οποίο ανακινήθηκε από τη στιβαρή στάση των σπουδαστών, και για το οποίο, ενώ είμαστε οι καθ’ ύλην αρμόδιοι, ουδέποτε ερωτώμεθα.

Τέλος, στο πλαίσιο του ευρύτερου αγώνα των Καλλιτεχνών, η πρόθεση της Κίνησής μας αποσκοπεί μεν σε μελλοντικές διεκδικήσεις που αφορούν στα δικαιώματα και την αναβάθμιση της δουλειάς μας ως Εκπαιδευτών, προτάσσει δε στην τρέχουσα φάση τη συμπαράταξη μας με τα κατεπείγοντα αιτήματα των σπουδαστών, με αιχμή του δόρατος την -ως προς τα καλλιτεχνικά επαγγέλματα- τροποποίηση του ΠΔ 85/2022 στο σύνολό του για τους καλλιτέχνες.

1 Αγαρτζίδης Δημήτρης Σκηνοθέτης, Ηθοποιός, Καθηγητής υποκριτικής 2 Αδαμαντιάδης Γιώργος Ηθοποιός, Καθηγητής υποκριτικής 3 Αναστασάκης Γιάννης Ηθοποιός, Σκηνοθέτης, δάσκαλος υποκριτικής 4 Ανδριανού Έλσα Δραματολόγος, Μεταφράστρια, Καθηγήτρια Δραματολογίας 5 Βασιλοπούλου Χριστίνα Καθηγήτρια κίνησης – χορού, Χορογράφος 6 Βαφιάς Άρης Καθηγητής αγωγής προφορικού λόγου & φωνής 7 Γεωργιάδης Χάρης Ηθοποιός, Σκηνοθέτης, Συγγραφέας, Δάσκαλος θεατρικής ξιφασκίας/σκηνικής πάλης 8 Γεωργιάδης Δημήτρης Ηθοποιός, Καθηγητής υποκριτικής 9 Γεωργούλη Ελεάνα Καθηγήτρια υποκριτικής, Ηθοποιός, Σκηνοθέτρια, Δημιουργός κειμένων 10 Γιαλελής Νίκος Ηθοποιός, καθηγητής υποκριτικής – αυτοσχεδιασμού 11 Γκουλιώνη Κάτια Ηθοποιός, Καθηγήτρια υποκριτικής 12 Γύρα Αντιγόνη Χορογράφος, Καθηγήτρια κίνησης 13 Γωγιός Χαράλαμπος Συνθέτης, Καθηγητής μουσικής 14 Δεντάκης Παντελής Ηθοποιός, Σκηνοθέτης, Δάσκαλος υποκριτικής 15 Δημητρακοπούλου Στέλλα Χορεύτρια, Χορογράφος, Καθηγήτρια χορού 16 Ζαμπουλάκης Γιώργος Καθηγητής υποκριτικής 17 Ζορμπά Μαρία Ηθοποιός, Δασκάλα υποκριτικής – αυτοσχεδιασμού 18 Θεοφίλη Ανθή Καθηγήτρια χορού, Χορογράφος, Χορεύτρια 19 Καζάζου Αλεξάνδρα Ηθοποιός, Σκηνοθέτης, Καθηγήτρια Υποκριτικής 20 Κακουδάκη Τζωρτζίνα Θεατρολόγος, Δραματουργός, Σκηνοθέτις 21 Καρατζογιάννης Μάνος Ηθοποιός, Σκηνοθέτης, Συγγραφέας, Καθηγητής υποκριτικής 22 Καρμίρη Νικολέτα Χορεύτρια, Καθηγήτρια κίνησης 23 Καρυστινού Ματσαγγούρα Αγγελική Ηθοποιός, Σκηνοθέτης, Καθηγήτρια υποκριτικής – αυτοσχεδιασμού 24 Κεχαγιόγλου Μαρία Ηθοποιός, Καθηγήτρια υποκριτικής 25 Κορρύ Φρόσω Χορογράφος, Σκηνοθέτης, Καθηγήτρια κίνησης 26 Κουρούμπαλης Δημήτρης Ηθοποιός, Συγγραφέας, Σκηνοθέτης, Καθηγητής υποκριτικής 27 Κωνσταντίνου Οδυσσέας Ι. Ηθοποιός, Περφόρμερ, Δάσκαλος φωνής 28 Κωστέα Χριστίνα Καθηγήτρια σκηνογραφίας – ενδυματολογίας 29 Λαρδή Βέρα Καθηγήτρια υποκριτικής 30 Λιατζιβίρη Χρυσηίς Χορογράφος, Καθηγήτρια σύγχρονου χορού – κίνησης, Χορεύτρια 31 Μάλαμα Σοφία Λυρική τραγουδίστρια, Δασκάλα τραγουδιού 32 Μάργαρη Μαρία Χορεύτρια, Ηθοποιός, Καθηγήτρια κίνησης 33 Μπάκα Κική Χορογράφος, Δασκάλα χορού 34 Μπάρας Κώστας Ηθοποιός, Καθηγητής υποκριτικής 35 Μπένετ Αμαλία Χορογράφος, Σκηνοθέτις, Καθηγήτρια χορού 36 Μπουζούρη Παρθενόπη Ηθοποιός, Δασκάλα Αγωγής Λόγου 37 Μπρούμα Όλγα Σκηνογράφος, Καθηγήτρια σκηνογραφίας κι ενδυματολογίας 38 Μπρούσκου Άντζελα Σκηνοθέτις 39 Νέστορα Μαριέλα Χορογράφος, Δασκάλα Feldenkrais method, Καθηγήτρια χορού & κίνησης 40 Ντέλλας Κωνσταντίνος Σκηνοθέτης, Ηθοποιός, Δάσκαλος υποκριτικής 41 Ξάφης Αργύρης Ηθοποιός, Σκηνοθέτης, Δάσκαλος υποκριτικής 42 Παϊζη Γεωργία Χορογράφος, Δασκάλα κίνησης & τεχνικής Alexander 43 Παπανικολάου Δημήτρης Ηθοποιός, Δάσκαλος υποκριτικής 44 Παπαπαύλου Γιώργος Ηθοποιός, Καθηγητής υποκριτικής 45 Παπαχρήστου Βάλια Χορεύτρια, Χορογράφος, Καθηγήτρια κίνησης 46 Πολυχρόνη Άλκηστις Ηθοποιός, Κινησιολόγος 47 Ρασιδάκη Μαριλένα Δασκάλα υποκριτικής, Θεατροπαιδαγωγός, Σκηνοθέτης 48 Σαββίδου Μαρία Ηθοποιός, Σκηνοθέτις, Δασκάλα υποκριτικής 49 Σιδέρης Ισίδωρος Καθηγητής υποκριτικής 50 Σίσκου Έλσα Χορεύτρια, Καθηγήτρια κίνησης 51 Τζουμέρκας Σύλλας Σκηνοθέτης, Καθηγητής υποκριτικής σινεμά 52 Τρέβλια Αθηνά Φωνοθεραπεύτρια – Εκπαιδεύτρια Φωνής, Καθηγήτρια Αγωγής Προφορικού Λόγου 53 Τρίκας Ορέστης Ηθοποιός, Καθηγητής υποκριτικής 54 Τσιμά Μαρία Ηθοποιός, Καθηγήτρια υποκριτικής 55 Τσίχλη Ελεάνα Σκηνοθέτις, Καθηγήτρια υποκριτικής – αυτοσχεδιασμού 56 Φραντζής Άγγελος Σκηνοθέτης, Καθηγητής κινηματογράφου 57 Χαμηλοθώρη Λία Χορεύτρια – Καθηγήτρια κίνησης 58 Χαντά-Μάρτιν Νατάσα Καθηγήτρια ρυθμού, Κρουστική χορεύτρια, Ανθρωπολόγος χορού.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα