Πόσο ακόμα θα υποβαθμιστεί η παιδική γωνιά στην Διεθνή Έκθεση Βιβλίου;
Πάρα πολλές διαμαρτυρίες και ερωτηματικά προκαλεί ο τρόπος που επιλέχθηκε να οργανωθεί φέτος η παιδική γωνιά της Διεθνούς Έκθεσης Βιβλίου της Θεσσαλονίκης.
Πάρα πολλές διαμαρτυρίες και ερωτηματικά προκαλεί ο τρόπος που επιλέχθηκε να οργανωθεί φέτος η παιδική γωνιά της Διεθνούς Έκθεσης Βιβλίου της Θεσσαλονίκης.
Την ώρα που το παιδικό βιβλίο αποτελεί αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα την ναυαρχίδα των πωλήσεων του βιβλίου, με χιλιάδες γονείς να στερούνται από τα δικά τους αναγνώσματα για να μην στερήσουν από τα παιδιά τους, η ΔΕΒΘ επιλέγει να υποβαθμίσει το χώρο συνάντησης εκδοτών και αναγνωστών.
Με έκπληξη ανακάλυψαν οι εκδότες, όπως κατήγγειλαν στην parallaxi την προηγούμενη εβδομάδα κατά το στήσιμο της έκθεσης ότι το περίπτερο 12 ήταν εντελώς ακατάλληλο και απομονωμένο για να φιλοξενήσει αυτό το ζωντανό κομμάτι που επρόκειτο να επισκεφθούν χιλιάδες παιδιά σχολείων σε οργανωμένες επισκέψεις ή ιδιωτικά.
Η οροφή του κτιρίου παρουσίαζε σημαντικά προβλήματα, ο φωτισμός ήταν ανεπαρκέστατος με αποτέλεσμα η συνολική εικόνα να είναι θλιβερή, η σηματοδότηση ανύπαρκτη και όλη η εικόνα προβληματική.
Σε διαμαρτυρία εκπροσώπου μεγάλου εκδοτικού οίκου για την ανύπαρκτη ταμπέλα σηματοδότησης η απάντηση της εκπροσώπου της έκθεσης ήταν: Υπάρχει ταμπέλα, μάλλον έχετε πρόβλημα με τα μάτια σας!
Σε αίτημα εκδοτών για παραχώρηση χώρου στα κεντρικά περίπτερα 13 και 15 ώστε να πραγματοποιηθεί παρουσίαση πετυχημένου συγγραφέα παιδικών βιβλίων η διοργάνωση απαντά με απόλυτη άρνηση.
Τα παρατράγουδα συνεχίστηκαν βέβαια με τις σοβαρές ελλείψεις υποδομών όπως αυτές που καταγγέλει ο δημοσιογράφος της parallaxi Γιάννης Γκροσδάνης.
Τα παρατράγουδα συνεχίστηκαν βέβαια με τις σοβαρές ελλείψεις υποδομών όπως αυτές που καταγγέλει ο δημοσιογράφος της parallaxi Γιάννης Γκροσδάνης.
Καθώς η έκθεση απόψε ολοκληρώνεται μαζί με την εντονότατη κριτική που ασκήθηκε για μια σειρά από οργανωτικά και θέματα φιλοσοφίας και κατεύθυνσης της έκθεσης τις προηγούμενες ημέρες ας λάβει υπόψην της η διοργάνωση και το μείζον θέμα της παραμέλησης της παιδικής φιλαναγνωσίας που θα έπρεπε να αποτελεί τον κορωνίδα των επιλογών της καθώς εκεί βρίσκονται οι μελλοντικοί αναγνώστες του βιβλίου.