ΕΙΚΟΝΕΣ: Ο Φαμπρίς Μοντεϊρό φωτογράφησε την οικολογική καταστροφή

Η οικολογική καταστροφή μέσα από τον φωτογραφικό φακό.

Parallaxi
εικονεσ-ο-φαμπρίς-μοντεϊρό-φωτογράφη-295554
Parallaxi

Ο φωτογράφος Φαμπρίς Μοντεϊρό (Fabrice Monteiro) γεννήθηκε στη Ναμύρ του Βελγίου το 1972, μεγάλωσε στην Μπενίν της δυτικής Αφρικής και, σήμερα, ζει και εργάζεται στο Ντακάρ της Σενεγάλης. Επί δύο ολόκληρα χρόνια εργαζόταν στο πρότζεκτ «Η Προφητεία», ερχόμενος αντιμέτωπος με το ζήτημα της οικολογικής καταστροφής. Τώρα, και οι δεκατρείς φωτογραφίες του πρότζεκτ θα εκτεθούν για πρώτη φορά στις ΗΠΑ, στο Chazen Museum of Art στο Μάντισον της Πολιτείας Ουισκόνσιν.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Here come the 13th prophecy / Chòco Colombia is one of the world’s top mercury polluted country due to illegal gold mining. Mercury levels in some urban areas can be 1,000 times higher than the levels accepted by the World Health Organization. Thank you @MAsArteMasAccion@Artscollaboratory@ExploratorioMedellin for making it possible. Thank you @a.knl , Oscar Agudelo, Paula Echavarría, Diego Mateus, Ruben Darío Gómez ,Maria Isabel Acevedo y Marcia Juzga for making it happen.#culture #indegenous #precolombian #prophecy #emberas #exploratoriomed #masartemasaccion #artscollaboratory #recycle #goldmining #colombia #mercurio #pollution

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Fabrice Monteiro (@fmonteirophotography) στις

Μετά από σπουδές μηχανολόγου-μηχανικού, ο Μοντεϊρό ξεκίνησε να εργάζεται ως μανεκέν. Έτσι, ήλθε σε επαφή με την τέχνη της φωτογραφίας. Σύντομα, πέρασε πίσω από τον φωτογραφικό φακό κάνοντας τα πρώτα βήματα ως φωτογράφος μόδας. Αποφάσισε, ωστόσο, να αφηγηθεί με τη φωτογραφική μηχανή του μια ολότελα διαφορετική ιστορία.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

The Prophecy#7#djinn#spirit#flood#globalwarming#

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Fabrice Monteiro (@fmonteirophotography) στις

Συνεργάστηκε με τον Σενεγαλέζο σχεδιαστή μόδας Doulsy και δημιούργησε μια σειρά φωτογραφιών στις οποίες συνδυάζονται υψηλή μόδα, φιγούρες σαν πνεύματα και σκηνοθετημένες εικόνες ρύπανσης και αποδεκατισμού βιολογικών ειδών. Μοντέλα τα οποία είναι τα Τζιν, τα Τέκνα της Γαίας, της Θεάς της Γης, είναι ενδεδυμένα με φορέματα τα οποία έχουν σχεδιαστεί κατά τρόπον ώστε να παραπέμπουν στα απορρίμματα και τα περιβαλλοντικά ερείπια που τα περιβάλλουν. Καταναλωτικά συντρίμμια, όπως δίχτυα ψαρέματος και πλαστικές σακούλες, σχηματίζουν περίτεχνες τουαλέτες και καλύμματα κεφαλής.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Here come the 11th prophecy/Ogun!On the second day Ogun was sent to earth to make it suitable for human life #vodoun #ewaste #agbobloshie #ghana #ashesiuniversity #oafrica #jahgal#theprophecy

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Fabrice Monteiro (@fmonteirophotography) στις

Η έκθεση οργανώθηκε για να συμπέσει με το 18άμηνο σεμινάριο «Interrogating the Plantationocene» στο University of Wisconsin-Madison, το οποίο ολοκληρώνεται τον επόμενο Μάιο. «Η Προφητεία» θα είναι επισκέψιμη από το κοινό έως τις 5 Ιανουαρίου.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ ΜΠΕ

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα