Ελάτε να αξιοποιήσουμε το χρόνο στο σπίτι οικολογικά και δημιουργικά!

Μέσα από ένα ενδιαφέρον βιωματικό-εκπαιδευτικό πρόγραμμα.

Parallaxi
ελάτε-να-αξιοποιήσουμε-το-χρόνο-στο-σπ-593448
Parallaxi

μήνας πράσινου σχολείου

Ο “Μήνας Πράσινου Σχολείου” επανέρχεται ψηφιακά! Aπό την Παρασκευή 15 Μαΐου και για τις επόμενες τέσσερις εβδομάδες θα πραγματοποιηθούν συναντήσεις διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας Ζoom. Παιδιά και γονείς καλείστε να αξιοποιήσετε τον χρόνο στο σπίτι δημιουργικά και οικολογικά.

Ο «Ψηφιακός Μήνας Πράσινου Σχολείου» είναι ένα βιωματικό-εκπαιδευτικό πρόγραμμα που δημιουργήθηκε από τα μέλη της Πράσινης Κοινότητας Θεσσαλονίκης και τα «Κοινά υπό Κατοίκηση» και απευθύνεται σε παιδιά και γονείς. 

Στόχος του προγράμματος είναι η αξιοποίηση του ομαδικού παιχνιδιού και της τέχνης (μουσική, θέατρο και εικαστικά) ως εργαλείο έκφρασης, συμμετοχής και επικοινωνίας με σκοπό την εξοικείωση παιδιών και γονέων με έννοιες που αφορούν το περιβάλλον, την οικολογία και την ενεργό πολιτειότητα. Επιδιώκεται η προώθηση δημιουργικών μαθησιακών εμπειριών που επιτρέπουν την αλληλεπίδραση παιδιών και γονέων ώστε να δημιουργήσουν αμοιβαίες σχέσης εμπιστοσύνης και οικειότητας, τόσο μεταξύ τους όσο και με το περιβάλλον.

Το πρόγραμμα μεταξύ άλλων περιλαμβάνει εργαστήρια επαναχρησιμοποίησης “άχρηστων” υλικών και αντικειμένων, συζητήσεις για την ανακύκλωση, την κυκλική οικονομία και την εύρεση πρακτικών τρόπων για τη μείωση των απορριμμάτων.

Το εργαστήριο απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 6 έως 12 ετών και στους γονείς τους. Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων: 20 οικογένειες (θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας)

*Απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί η από κοινού συμμετοχή γονέα και παιδιού. Η πρώτη συνάντηση θα γίνει την Παρασκευή 15 Μαΐου 2020 19.00-20.30.

Το πρόγραμμα θα είναι ανοιχτό προς τις οικογένειες δημοτών της Θεσσαλονίκης, ωστόσο θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας για τις οικογένειες του 40ου Ιωαννίδειου σχολείου. Ο Ψηφιακός Μήνας Πράσινου Σχολείου προσφέρεται δωρεάν και δεν ζητείται καμία οικονομική αμοιβή από τους συμμετέχοντες.

Παρακάτω βρίσκεται το αναλυτικό πρόγραμμα των συναντήσεων και των δράσεων του εργαστηρίου.

Παρασκευή 15.05.2020, 19.00-20.30 Παιχνίδια γνωριμίας-εισαγωγή στο πρόγραμμα

Παρασκευή 22.05.2020, 19.00-20.30 Ιστορίες για το περιβάλλον και την διαχείριση των απορριμμάτων

Παρασκευή 29.05.2020, 19.00-20.30 Το οικολογικό μας αποτύπωμα Φτιάχνουμε μία οικολογική σπιτική ορχήστρα

Παρασκευή 05.06.2020, 19.00-20.30 Δημιουργική επαναχρησιμοποίηση Κατασκευάζουμε έργα με ανακυκλώσιμα υλικά

Σάββατο 06.06.2020, 11.00-13.00 Περιβαλλοντικές δράσεις και δημιουργία βίντεο Κλείσιμο του προγράμματος

Ο “Ψηφιακός Μήνας Πράσινου Σχολείου” είναι ένα πρόγραμμα του έργου “Κοινά υπό Κατοίκηση”, τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Θεσσαλονίκης και στηρίζεται από την Αντιδημαρχία Παιδείας και Αθλητισμού και την περιβαλλοντική εταιρεία Μάμα Γη.

Το εργαστήριο συντονίζει η Δομνίκη Βαγιάτη, πτυχιούχος παιδαγωγός του Α.Π.Θ., πτυχιούχος μουσικής αρμονίας και μέλος της Πράσινης Κοινότητας Θεσσαλονίκης.

Μαζί της θα είναι:

Η Ευδερίδου Έλενα, απόφοιτος του τμήματος προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης του Α.Π.Θ. και μέλος της Πράσινης Κοινότητας Θεσσαλονίκης.

Η Αθηνά Μουτσιοπούλου, εμψυχώτρια ομάδων με ειδίκευση στην περιβαλλοντική εκπαίδευση.

Η Θεώνη Καρακάντζου απόφοιτος του τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και περφόρμερ.

Λίγα λόγια για τα Κοινά υπό κατοίκηση 

Tα Κοινά υπό κατοίκηση – Commons in Residency στηρίζονται σε μια ιδέα του Περικλή Χατζηνάκου και χρηματοδοτούνται από το πρόγραμμα START – Create Cultural Change. Υλοποιούνται μέσω του Ιδρύματος Robert Bosch Stiftung σε συνεργασία με το Goethe-Institut Thessaloniki και τη μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα Ομοσπονδιακή Ένωση Κοινωνικοπολιτιστικών Κέντρων. Υποστηρίζονται από το John S. Latsis Public Benefit Foundation και το Bodossaki Foundation – Ίδρυμα Μποδοσάκη.

*Aπό την Παρασκευή 15 Μαΐου και για τις επόμενες τέσσερις εβδομάδες. Δηλώστε συμμετοχή συμπληρώνοντας τα στοιχεία επικοινωνίας σας στην ακόλουθη φόρμα: https://forms.gle/gCEyxWo1LKx1gV146

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα