Η ατζέντα της εβδομάδας στη Θεσσαλονίκη (από 21/7 έως 25/7)
Εδώ θα βρεις ό,τι χρειάζεσαι για μια εβδομάδα γεμάτη πολιτιστικές εμπειρίες!
Ο πιο θερμός μήνας του καλοκαιριού πλησιάζει προς το τέλος του. Μερικοί φεύγουν για διακοπές ενώ άλλοι επιστρέφουν από αυτές. Τα πολιτιστικά θεάματα πάντως, παραμένουν ακλόνητα στην πρώτη θέση. Εμπλουτίζονται, δημιουργούν αφορμές για συναντήσεις και και χαρίζουν μια πνοή ανανέωσης στην όψη της πόλης.
Αυτή την εβδομάδα, οι θεατρικοί τόποι γεμίζουν με διαχρονικές και πάντα επίκαιρες τραγωδίες, θραυσματικές δημιουργίες αλλά και stand up comedy παραστάσεις. Οι μουσικές σκηνές και τα φεστιβάλ εξακολουθούν να πρωτοτυπόυν ενώ νέες ενδιαφέρουσες εκθέσεις κάνουν την εμφάνισή τους.
Παρακάτω θα βρεις έναν πλήρη οδηγό για όλα τα καλλιτεχνικά δρώμενα που μπορείς να απολαύσεις από την Δευτέρα έως την Παρασκευή.
Θέατρο
Ανδρομάχη του Ευριπίδη | Θέατρο Δάσους
Η Μαρία Πρωτόπαππα θα πάρει το σκηνοθετικό της βάπτισμα στις 21 και 22 Ιουλίου στο Θέατρο Δάσους στη Θεσσαλονίκη με την “Ανδρομάχη” του Ευριπίδη, μία τραγωδία-ανεξερεύνητος θησαυρός, επίκαιρη, που παρουσιάζεται σπάνια και διερευνά τις εμπειρίες του τρόμου και της καταστροφής, τις ατομικές επιλογές και τη βαθιά επιρροή τους στην κοινωνία.
Στηριζόμενη στη μετάφραση του Γ. Β. Τσοκόπουλου, η σπουδαία σκηνοθέτιδα και ηθοποιός, επεξεργάζεται δραματουργικά και σκηνοθετικά ένα έργο που εγείρει νευραλγικά ερωτήματα και με τον δυναμισμό που τη χαρακτηρίζει, αναλαμβάνει τον ρόλο της Γυναίκας.
Μεταφερόμαστε μακριά από τα μεγάλα κέντρα, στην ελληνική επαρχία. Θεσσαλία, Φθιώτιδα, Θετίδειον. Στον οίκο του γιού του Αχιλλέα, Νεοπτόλεμου. Εκεί γινόμαστε μάρτυρες της δραματικής σύγκρουσης ανάμεσα σε δύο γυναίκες: την Ανδρομάχη, χήρα του Έκτορα και σκλάβα του Νεοπτόλεμου, και την Ερμιόνη, τη γυναίκα του Νεοπτόλεμου. Η Ερμιόνη, γεμάτη ζήλια και φθόνο, κατηγορεί την Ανδρομάχη ότι εξαιτίας της ο Νεοπτόλεμος δεν τη θέλει πια και δεν επιθυμεί να αποκτήσει παιδί μαζί της, ενώ έχει ήδη ένα παιδί με την Ανδρομάχη. Η σύγκρουση φτάνει στα άκρα όταν ο Μενέλαος, ο βασιλιάς της Σπάρτης και πατέρας της Ερμιόνης, αποφασίζει να θανατώσει το παιδί της Ανδρομάχης, εκτελώντας έτσι μία από τις πιο ακραίες πράξεις εκδίκησης και αλαζονείας.
Σε μιαν αντιστροφή της ηρωικής Ιλιάδας, ο Ευριπίδης δυναμιτίζει την αλαζονεία των Ελλήνων και την ψευδαίσθηση της ανωτερότητας του πολιτισμού τους. Οι προπολεμικές υποσχέσεις για μια ενωμένη, ισχυρή χώρα διαψεύδονται σε ένα τοπίο φθοράς, γήρατος, φόβου και φθόνου.
Η ευθύνη βαρύνει όχι μόνο τους πρωτεργάτες, αλλά και όσους τους πίστεψαν και συνέβαλαν στην πτώση των αξιών με την ανοχή τους. Η νέα γενιά πληρώνει το τίμημα. Η χώρα αποδεκατισμένη, αντιπροσωπεύεται από έναν γκροτέσκο χορό γυναικών, εγκαταλειμμένων, φοβισμένων, υποταγμένων μέσα στην απορία τους.
Οι γυναίκες στις αρχαίες τέχνες, από τη γλυπτική και τη ζωγραφική μέχρι την ποίηση, απεικονίζονται συχνά ως σύμβολα για τις χώρες τους, προστατεύοντας τις πατρίδες τους όπως μια μητέρα προστατεύει τα παιδιά της. Οι δε αντρικές φιγούρες αναλαμβάνουν τη στρατηγική διαχείρισης και τις ηγετικές πολιτικές.
Στη δραματουργική και σκηνοθετική προσέγγιση της “Ανδρομάχης” από τη Μαρία Πρωτόπαππα, η Ερμιόνη και η Ανδρομάχη αντιπροσωπεύουν τα ιδεώδη των χωρών τους, ενώ ο Μενέλαος και ο Πηλέας την πολιτική και την εξουσία. Οι γυναίκες δεν είναι απλώς θηλυκότητες, έχουν κατασκευαστεί από άντρες για να αντιπροσωπεύουν τον ιδεατό ρόλο της χώρας και της κοινωνίας.
Η γλώσσα του Ευριπίδη σπάει τους κανόνες της εποχής και μετουσιώνεται σε ξόρκια που δονούνται από σωματικότητα, αισθητηριακή μνήμη και συλλογικά βιώματα.
Ταυτότητα Παράστασης:
Μετάφραση: Γ. Β. Τσοκόπουλος | Σκηνοθεσία, Απόδοση, Δραματουργική επεξεργασία: Μαρία Πρωτόπαππα | Συνεργασία στη Δραματουργική Επεξεργασία: Έλενα Τριανταφυλλοπούλου | Καλλιτεχνική Συνεργασία: Ελένη Σπετσιώτη | Σκηνικά- Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης | Κοστούμια: Βάνα Γιαννούλα | Μουσική: Λόλεκ | Κίνηση: Αλέξανδρος Βαρδαξόγλου | Φωνητική Δραματουργία, Διδασκαλία: Άννα Παγκάλου | Βοηθός Σκηνοθέτριας: Εύη Νάκου | Βοηθός Σκηνογράφου: Νατάσα Τσιντικίδη | Κατασκευή Μακέτας: Όλγα Κουτρουμάνου | Διεύθυνση, Εκτέλεση Παραγωγής: Kart Productions
Ερμηνεύουν: Γυναίκα: Μαρία Πρωτόπαππα | Ανδρομάχη: Αργύρης Ξάφης | Θεράπαινα: Δημήτρης Γεωργιάδης | Ερμιόνη: Τάσος Λέκκας | Μενέλαος: Γιάννης Νταλιάνης | Πηλέας: Δημήτρης Πιατάς |Τροφός: Κωνσταντίνος Πασσάς | Ορέστης: Δημήτρης Μαμιός | Αγγελιοφόρος: Γιάννης Μάνθος | Θέτιδα: Στέλλα Γκίκα
Χορός: Δημήτρης Γεωργιάδης, Νώντας Δαμόπουλος, Δημήτρης Μαμιός, Γιάννης Μάνθος, Κωνσταντίνος Πασσάς και Γιώργος Φασουλάς.
Ως Μολοσσός ακούγεται ο Γιώργος Φασουλάς και ως Νεοπτόλεμος εμφανίζεται ο Νώντας Δαμόπουλος.
*Θέατρο Δάσους (Δάσος Σέιχ Σου)| Δευτέρα 21 και Τρίτη 22 Ιουλίου | Ώρα Έναρξης: 21:30 | Εισιτήρια: προπώληση από 20€ | Προπώληση: More.com
«Σύμφωνο Επιβίωσης» | Θέατρο Κήπου
Ο Αντώνης Κρόμπας και ο Λευτέρης Ελευθερίου τo αχτύπητo κωμικό δίδυμο της νέας ελληνικής κωμικής σκηνής, έρχονται με ένα καταπληκτικό comedy show και υπογράφουν ‘Σύμφωνο Επιβίωσης’.
Σχολιάζουν, σατιρίζουν, υποκρίνονται, εκνευρίζουν και ερεθίζουν το κοινό μέσα σε ένα καταιγιστικό δίωρο! Απορίες, καταγγελίες, ποιήματα, και όλης της γής τα κρίματα αμέσως συγχωρούνται κι ευθύς ξαναγεννιούνται!
Φίλοι μου σκεφτείτε φρόνιμα και ελάτε να τους δείτε γιατί αργά ή γρήγορα μπροστά σας… θα τους βρείτε.
Συντελεστές: Σκηνοθεσία: Αντώνης Κρόμπας & Λευτέρης Ελευθερίου | Παραγωγή: dictumfactum | Κείμενα: Αντώνης Κρόμπας
Ερμηνεύουν: Αντώνης Κρόμπας & Λευτέρης Ελευθερίου
*Θέατρο Κήπου (Πλατεία ΧΑΝΘ) | Δευτέρα 21 και Τρίτη 22 Ιουλίου | Ώρα Έναρξης: 21:30 | Γενική Είσοδος 18€ | τηλεφωνικά: 2107234567 | Προπώληση: ticketservices.gr
Αντιγόνη του Σοφοκλή | Θέατρο Δάσους
O Θέμης Μουμουλίδης επιστρέφει για τρίτη φορά στην Αντιγόνη, την κορυφαία τραγωδία του Σοφοκλή, και σε μια από τις συναρπαστικότερες ηρωίδες στην ιστορία της δυτικής δραματουργίας. Μαζί του ένα σύνολο εξαιρετικών ηθοποιών με την Λένα Παπαληγούρα στον ρόλο της Αντιγόνης και τον Μελέτη Ηλία στον ρόλο του Κρέοντα.
Ο πόλεμος τελείωσε. Οι νεκροί περισυλλέγονται κάτω από το σκληρό φως των προβολέων. Το πεδίο της μάχης μεταφέρεται στα γυαλισμένα γραφεία των σύγχρονων κέντρων λήψης αποφάσεων. Ο σκληρός, ενισχυμένος ήχος του σήμερα και η εύθραυστη ανάσα της ζωντανής φωνής, τα ατσαλάκωτα κοστούμια και τα ράκη, τα μηχανοποιημένα και τα βεβηλωμένα σώματα συνθέτουν έναν κόσμο όπου οι συγκρούσεις οξύνονται και οι αντιθέσεις βαθαίνουν.
Η διεκδίκηση του τελετουργικού της κηδείας γίνεται η μηχανή αποκάλυψης της σχέσης της εξουσίας με τον θάνατο: η ηχηρή καταγγελία του ολοκληρωτισμού, που σφετερίζεται την εξουσία για να ασκήσει κάθε δικαίωμα επί της ανθρώπινης υπόστασης, έως και μετά θάνατον. Μια εξουσία που πατάσσει κάθε έννοια ανθρωπινότητας, παράγει και αναπαράγει την υποταγή ως μέτρο της κανονικότητας.
Ο Κρέων εκφράζει το τυφλό ένστικτο μιας γυμνής ζωής με ωμούς βιολογικούς όρους. Θέλει να επεκτείνει την εξουσία του σε κάθε πτυχή της ελεύθερης έκφρασης, ακόμη και στην πιο δειλή – ανομολόγητη επιθυμία της. Ο Κρέων είναι ο προάγγελος της βιοπολιτικής του σήμερα: ενός βίου αβίωτου, όπου οι άνθρωποι είναι οι τελευταίοι που μαθαίνουν τον θάνατό τους όχι αναγκαστικά ως βιολογικά, αλλά ως ψυχικά, πολιτικά και κοινωνικά πρόσωπα. Με την Αντιγόνη τα πεδία συγκρούσεων τίθενται σε αμφισβήτηση: σωστό-λάθος, ζωή-θάνατος, άνδρας-γυναίκα, φως-σκοτάδι, αυθεντικότητα-συμβιβασμός, νόμος- δίκαιο, παράβαση-υποταγή. Η Αντιγόνη γνωρίζει την θνητότητά της, αλλά αποφασίζει το πότε και το πώς του θανάτου της.
Στη σύγχρονη ζωή, η Αντιγόνη είναι παρούσα στα hot spots που στοιβάζουν, στις δομές που φυλάσσουν, στα σύνορα που ηλεκτροφορούν, στις θάλασσες που πνίγουν. Είναι παρούσα στα διαρκώς επεκτεινόμενα στρατόπεδα-τάφους ζώντων, στις φυσικές και εικονικές εκδοχές αλλεπάλληλων επιστρώσεων εγκλεισμών, στα παιχνίδια της βιοπολιτικής, στις έδρες και τις ενέδρες του θανάτου. Το ΟΧΙ της Αντιγόνης ορθώνεται ως η απόλυτη κατάφαση.
Συντελεστές: Μετάφραση Παναγιώτα Πανταζή | Σκηνοθεσία Θέμης Μουμουλίδης | Σκηνικό Μικαέλα Λιακατά | Κοστούμια Βασιλική Σύρμα | Μουσική Σταύρος Γασπαράτος | Κίνηση Πατρίσια Απέργη | Φωτισμοί Νίκος Σωτηρόπουλος | Βοηθός Χορογράφου: Ηλίας Χατζηγεωργίου | Φωτογραφίες Ελίνα Γιουνανλή | Γραφιστικά Mike Rafail | Makeup artist Olga Faleichyk | Hair styling Θωμάς Γαλαζούλας |Επικοινωνία Ειρήνη Λαγουρού | Διεύθυνση Παραγωγής Σταμάτης Μουμουλίδης
Ερμηνεύουν: Λένα Παπαληγούρα, Μελέτης Ηλίας, Μιχάλης Οικονόμου, Θανάσης Δόβρης, Ιφιγένεια Καραμήτρου, Λίλα Μπακλέση, Λένα Μποζάκη, Γιώργος Νούσης, Βαγγέλης Σαλευρής , Ιώβη Φραγκάτου.
*Θέατρο Δάσους (Δάσος Σέιχ Σου) | Τετάρτη 23 Ιουλίου | Ώρα Έναρξης: 21:30 | Εισιτήρια: €15 – €12 Μειωμένο (Φοιτητικό, Ανέργων) | Προπώληση: more.com
Γιατρός με το Στανιό | Θέατρο Κήπου
Το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Σερρών παρουσιάζει τη νέα του παραγωγή, τη θεατρική παράσταση «Γιατρός με το Στανιό» του Μολιέρου. Μολιέρος ήταν το θεατρικό και καλλιτεχνικό ψευδώνυμο του Γάλλου θεατρικού συγγραφέα (κωμωδιογράφου) και ηθοποιού Ζαν Μπατίστ Ποκλέν.
Θεωρείται από τους μεγαλύτερους και επιδραστικότερους θεατρικούς συγγραφείς όλων των εποχών και σημείο αναφοράς για την νεότερη κωμωδία. Τα έργα του με τη ζωηρή και θαυμάσια περιγραφή ανθρωπίνων τύπων, χαρακτήρων και ηθών, αποτέλεσαν για την εποχή εκείνη αληθινή επανάσταση.
Το έργο «Γιατρός με το στανιό» είναι μια σπαρταριστή κωμωδία εποχής, με αντικείμενό της τους γιατρούς που μέσα από τόσα θεατρικά έργα σατίρισε ο Μολιέρος. Ανέβηκε για πρώτη φορά το 1666 στο θέατρο Παλέ Ρουαγιάλ και θριάμβευσε σε τέτοιο βαθμό, ώστε να αποτελέσει εφεξής το έργο το πιο πολυανεβασμένο και πολυπαιγμένο από τον ίδιο το Μολιέρο, που ερμήνευε μάλιστα το ρόλο του Σγκαναρέλου.
Ο Γερόντιος δεν θέλει να παντρέψει την κόρη του, Λουτσίντα, με εκείνον που αγαπάει κι εκείνη παριστάνει την άρρωστη για να αποφύγει έναν ανεπιθύμητο γάμο με τον πλούσιο Οράτιο που της προορίζει για σύζυγο. Ψάχνοντας να της βρει γιατρό πέφτει πάνω στον ξυλοκόπο Σγκαναρέλλο.
Ο ψευτογιατρός χωρίς να το καταλάβει γίνεται συνένοχος των δύο ερωτευμένων…
Συντελεστές: Μετάφραση: Έρση Βασιλικιώτη | Σκηνοθεσία/Δραματουργική Επεξεργασία: Ντίνος Ψυχογιός | Πρωτότυπη Μουσική: Κώστας Μπουντούρης | Στίχοι: Ντίνος Ψυχογιός | Σκηνικά/Κοστούμια: Μαρίνα Κωνσταντινίδου | Βοηθός Ενδυματολόγου: Παναγιώτα Μούρου | Κινησιολογία: Αστέριος Πολυχρονίδης | Βοηθός σκηνοθέτη: Μάριος Λέκκας
Ερμηνεύουν: Χριστίνα Αναγνώστου, Ελένη Καλαφάτη, Γιώργος Καρύδας, Δημήτρης Λουιζίδης, Φανή Λύκου, Αστέρης Πολυχρονίδης, Γιάννης Σαμψαλάκης, Αστερόπη Χαριτίδου.
*Θέατρο Κήπου (Πλατεία ΧΑΝΘ) | Τετάρτη 23 Ιουλίου | Ώρα Έναρξης: 21:00 | Διάρκεια: 60 λεπτά | Εισιτήρια: 8€ | Κρατήσεις: 231 025 6775 | Προπώληση: more.com
Δον Ζουάν | Θέατρο Δάσους
Ο ηθοποιός Πάνος Βλάχος και η σκηνοθέτις Λητώ Τριανταφυλλίδου, συνθέτουν μια νέα αφήγηση γύρω από τον εμβληματικό αντιήρωα και επανεξετάζουν τη θέση του άντρα στον σύγχρονο κόσμο.
Μεγάλος καρδιοκατακτητής, βλάσφημος και αδιάφορος για τις συνέπειες των πράξεών του. Από τον Μολιέρο μέχρι τον Λόρδο Βύρωνα, ο Δον Ζουάν συμβολίζει την απόρριψη των παραδοσιακών αξιών και την αναζήτηση της προσωπικής ελευθερίας. Ωστόσο, σε μια κοινωνία έντονων αντιπαραθέσεων και ιδεολογικής σύγχυσης, ο Δον Ζουάν επιβιώνει αναπαράγοντας ιδεολογήματα που εξυπηρετούν τις δικές του φιλοδοξίες και επιθυμίες.
Προσπαθώντας να ξεφύγει τις συνέπειες των πράξεων του, ένας αποτυχημένος καλλιτέχνης, ο Δον Ζουάν καταφεύγει στο μπαρ του πατέρα του. Εκεί, σε εκεί σε μια διαστρεβλωμένη απεικόνιση της κοινωνίας μας, ο Δον Ζουάν ανακαλύπτει ότι το πραγματικό του ταλέντο είναι να κερδίζει ακολούθους.
Γοητεύει τους αποπροσανατολισμένους θαμώνες και σχηματίζει μια λατρεία γύρω από την προσωπικότητά του. Καθώς το μπαρ μετατρέπεται σε “Εκκλησία”, χώρος έκφρασης μιας New Age Cult (αίρεση), και οι ακόλουθοι του γίνονται όλο και πιο αφοσιωμένοι, τα όρια μεταξύ πίστης και χειραγώγησης γίνονται θολά.
Αποδεσμευμένος από κάθε ηθικό φραγμό, ο Δον Ζουάν επιδίδεται σε ένα εμπόριο ελπίδας, προσφέροντας τον εύκολο δρόμο προς την ευτυχία σε κάθε ακόλουθό του.
Συντελεστές: Σκηνοθεσία: Λητώ Τριανταφυλλίδου | Σκηνικά: Δημήτρης Πολυχρονιάδης | Κοστούμια: Ματίνα Μέγκλα | Μουσική: Αλέξανδρος Κούρος | Στίχοι: Πάνος Βλάχος | Κίνηση: Παναγιώτα Καλλιμάνη | Φωτισμοί: Βαλεντίνα Ταμιωλάκη | Βοηθός σκηνοθέτη: Τζέσικα Κουρτέση | Βοηθός σκηνογράφου: Άννα Σάπκα | Βοηθός Μουσικού: Βασίλης Γκορίτσας | Graphic Design: Γκέλυ Καλαμπάκα | Δημόσιες Σχέσεις & Επικοινωνία: Όλγα Παυλάτου | Social Media: Renegade Media |Παραγωγή: Θεατρικές Επιχειρήσεις Τάγαρη
Ερμηνεύουν: Πάνος Βλάχος, Κώστας Φιλίππογλου, Παναγιώτης Κατσώλης, Ηλέκτρα Φραγκιαδάκη Ειρήνη Μπούνταλη, Μελίνα Βαμπούλα.
*Θέατρο Δάσους (Δάσος Σέιχ Σου) | Πέμπτη 24 και Παρασκευή 25 Ιουλίου | Ώρα Έναρξης: 21:30 | Εισιτήρια: από 20€ | Προπώληση: more.com
«Ανολοκλήρωτα Ποιήματα» (“POÈMES INACHEVÉS”) | Θερινός Κινηματογράφος Μονής Λαζαριστών
Πού πάνε οι ιδέες που δεν πρόλαβαν να πάρουν οριστικό σχήμα; Οι ταινίες, οι ζωγραφικοί πίνακες, οι παρτιτούρες, τα θεατρικά έργα, τα βιβλία, τα ποιήματα που δεν ολοκληρώθηκαν; Και οι άνθρωποι που φεύγουν, πού πηγαίνουν; Τι γίνονται οι απολογισμοί που δεν έκλεισαν; Οι αποχαιρετισμοί που δεν έγιναν αγκαλιές; Μπορεί το ίχνος των απόντων να κατοικήσει το παρόν μας, ανοίγοντας ένα παράθυρο για να κοιτάξουμε στα μάτια το μέλλον;
Tα Ανολοκλήρωτα Ποιήματα (Poèmes Inachevés) είναι μια παράσταση – ποιητική σκηνική σύνθεση που εμπνέεται από το ανολοκλήρωτο της καλλιτεχνικής δημιουργίας: από όλα εκείνα που μένουν σε εκκρεμότητα, κι όμως συνεχίζουν να τροφοδοτούν ως καύσιμη ύλη την τέχνη και την ίδια τη ζωή.
Μέσα από μια θραυσματική δραματουργία, οι λέξεις που άφησαν σε εκκρεμότητα οι μεγάλοι «ποιητές» – οι εικόνες, οι ήχοι, οι στίχοι, οι στοχασμοί – τρυπώνουν στις ρωγμές του σώματος της παράστασης και αναμετρώνται με την υπαρξιακή, καλλιτεχνική και πολιτική αγωνία της ζωής που φθείρεται, τελειώνει, ψηλαφώντας παράλληλα την παρηγορητική, ουμανιστική διάσταση της τέχνης.
Σκηνοθετικό Σημείωμα: Πότε τελειώνει ένα έργο τέχνης; Ολοκληρώνεται ποτέ; Αυτό το ερώτημα στάθηκε το δραματουργικό εκκρεμές της παράστασης Ανολοκλήρωτα Ποιήματα (Poèmes Inachevés) — όχι ως θεωρητική αισθητική απορία, αλλά ως υπαρξιακός αναστοχασμός. Ο Picasso έλεγε πως μπορείς να αφήσεις στην άκρη έναν πίνακα και να υποσχεθείς στον εαυτό σου ότι δεν θα τον ξαναγγίξεις, όμως δεν μπορείς ποτέ να γράψεις τη λέξη τέλος. Το non-finito, το ημιτελές, το ατελείωτο, γίνεται αντιληπτό όχι ως έλλειψη ή αδυναμία ή αστοχία, αλλά ως τρόπος να υπάρχεις. Είναι μια δημιουργική και οντολογική επιλογή. Μια μορφή αντίστασης απέναντι στο τετελεσμένο, το οριστικό, το αμετάκλητο. Και ταυτόχρονα μια ερωτική επιστολή στην ανατροπή, το ελάττωμα, τη φθορά: σε ό,τι τελικά παραμένει ανοιχτό στις πιθανότητες, ελεύθερο, ανυπότακτο. Εκείνο που δεν τελείωσε συνεχίζει να ζει σαν ανεκπλήρωτη επιθυμία — όχι μελαγχολική, αλλά βαθιά ανθρώπινη.
Τα Ανολοκλήρωτα Ποιήματα (Poèmes Inachevés) δεν έχουν αρχή ούτε τέλος. Έχουν ρωγμές. Κι εκεί, μέσα σ’ αυτές τις ρωγμές, η ζωή συνεχίζεται επειδή δεν ξέρει τι άλλο να κάνει..
Συντελεστές: Σύλληψη-Κείμενο-Δραματουργία-Σκηνοθεσία: Μάρθα Μπουζιούρη | Πρωτότυπη Μουσική – Live Sound Art: Άννα Στερεοπούλου | Σκηνικός χώρος – Κοστούμια: Δήμητρα Λιάκουρα | Φωτισμοί: Δήμητρα Αλουτζανίδου | Συνεργασία στην κίνηση: Τάσος Παπαδόπουλος | Φωτογραφίες-Video-Γραφιστική Επιμέλεια: Θοδωρής Πετρόπουλος | Δημιουργικός Παραγωγός-Σύμβουλος Δραματουργίας: Βασίλης Χρυσανθόπουλος | Παραγωγή: PLAYS2PLACE
Ερμηνεύει: Ελένη Δημοπούλου
*Θερινός Κινηματογράφος Μονής Λαζαριστών | Πέμπτη 24 και Παρασκευή 25 Ιουλίου | Διάρκεια: 70’ Ώρα Έναρξης: 21:00 | Είσοδος Ελεύθερη (Η προκράτηση θέσης είναι υποχρεωτική)
Μουσική
Σύμπραξη του Δημήτρη Βασιλάκη με το Espen Berg Trio | Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης
Με αφορμή την διεθνή περιοδεία του διεθνούς φήμης σαξοφωνίστα συνθέτη και ερευνητή Δημήτρη Βασιλάκη σε Ελλάδα, Βαλκάνια και Κύπρο και την κυκλοφορία του τέταρτου άλμπουμ “Fjære” από το τρίο του Espen Berg από τη Νορβηγία, εν μέσω Ευρωπαϊκής περιοδείας τους, προτείνουμε αυτό το σχήμα για το Soloist Festival 2025 της Θεσσαλονίκης σε μια μοναδική συναυλία σε συνεργασία με την Νορβηγική Πρεσβεία.
Ο Δημήτρης Βασιλάκης με διεθνή καριέρα, βραβευμένη δισκογραφία από το BBC στην Candid Records, παρουσιάσεις σε Birdland, Dizzy’s Club – Jazz at the Lincoln Center, Yale, Smithsonian, United Nations, Ronnie Scott’s – London Jazz Festival, συνεργάζεται με το τρίο από το 2019 και η νέα τους ηχογράφηση “Daedalus Project – Persephone” θα κυκλοφορήσει το 2025 στην Candid Records.