Φεστιβάλ Κινηματογράφου Βενετίας: Η συγκίνηση της Τζολί και η τολμηρή ταινία της Κίντμαν

Η Αντζελίνα Τζολί δέχθηκε 8λεπτο χειροκρότημα κατά την προβολή της ταινίας «Μaria».

Parallaxi
φεστιβάλ-κινηματογράφου-βενετίας-η-σ-1208543
Parallaxi

Η Αντζελίνα Τζολί βρέθηκε στην παγκόσμια πρεμιέρα της ταινίας της «Maria», στην οποία υποδύεται την Ελληνίδα σοπράνο Μαρία Κάλας. Η Αντζελίνα Τζολί δεν μπόρεσε να συγκρατήσει τα δάκρυά της μετά το 8λεπτο χειροκρότημα στο Φεστιβάλ της Βενετίας κατά την προβολή της ταινίας «Μaria».

Στην αίθουσα του Sala Grande ηχούσε το όνομά της «Αντζελίνα! Αντζελίνα! Αντζελίνα!» για την παγκόσμια πρεμιέρα της ταινίας «Maria», του Pablo Larraín, που αφηγείται τα τελευταία χρόνια της Μαρίας Κάλας.

Η κάμερα έπιασε την Αντζελίνα Τζολί να συγκινείται από την ανταπόκριση και να σκουπίζει τα δάκρυά της. Αγκάλιασε τον Larraín και το καστ της ταινίας, ενώ πολλοί είναι εκείνοι που ισχυρίζονται ότι με την ερμηνεία της αυτή βάζει πλώρη για τα Όσκαρ θέτοντας σοβαρή υποψηφιότητα για το βραβείο καλύτερης ηθοποιού για πρώτη φορά μετά από 15 χρόνια. Το 2009, ήταν υποψήφια για το «The Changeling» του Κλιντ Ίστγουντ ενώ εννέα χρόνια νωρίτερα είχε κερδίσει το Όσκαρ β’ γυναικείου ρόλου για το «Girl, Interrupted».

Ωστόσο υπάρχουν και εκείνοι που δεν ικανοποιήθηκαν από την ερμηνεία της. O Kevin Maher των Times την αποκάλεσε «μια χλωμή μίμηση μιας σταρ της όπερας» και «επίπεδη». Το βιογραφικό δράμα «Μaria» θα προβληθεί στο Netflix μέσα στη χρονιά αλλά η ημερομηνία δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα.Η ταινία «Maria» είναι η τρίτη στην τριλογία των ταινιών του Larraín για εμβληματικές γυναίκες, μετά το «Spencer» και το «Jackie».

Στην συνέντευξη Τύπου, που προηγήθηκε στη Βενετία, η Τζολί μίλησε για την προετοιμασία της να υποδυθεί τη διάσημη σοπράνο. Εξάλλου ήταν η πρώτη της φορά που τραγουδά για έναν ρόλο, όπως είπε.

«Όλοι εδώ ξέρουν, ήμουν τρομερά νευρική», είπε. «Έκανα σχεδόν επτά μήνες προπόνησης γιατί όταν δουλεύεις με τον Pablo δεν μπορείς να κάνεις τίποτα μισό. Απαιτεί, με τον πιο υπέροχο τρόπο, να κάνεις πραγματικά τη δουλειά και να μάθεις και να εκπαιδεύσεις πραγματικά» είπε η Τζολί ενώ αποκάλυψε ότι δεν άκουγε όπερα αλλά πανκ ροκ.

Στην τελευταία ταινία της, «Babygirl», η διάσημη Αυστραλέζα ηθοποιός, Νικόλ Κίντμαν, υποδύεται μια γυναίκα που ρισκάρει τα πάντα στην αναζήτηση της σεξουαλικής απελευθέρωσης. Αποστολή Βενετία

Η Ρόμι είναι όμορφη, πετυχημένη, καλοπαντρεμένη, μεγαλώνει δύο κορίτσια, έχει χρήματα και μια φανταστική δουλειά σε μια τεράστια «πολυεθνική ρομποτικής» στη Νέα Υόρκη. Τα έχει όλα. Εκτός από ένα. Ως γυναίκα, δεν μπορεί να νιώσει πραγματική σεξουαλική ικανοποίηση. Κάνει σεξ με τον άντρα της που την ποθεί το ίδιο όπως 20 χρόνια πριν, όμως μόλις τελειώνουν τρέχει στο λάπτοπ της και κάνει σέρφινγκ σε ιστοσελίδες πορνό προκειμένου να αυτοικανοποιηθεί.

Η Ρόμι είναι το κεντρικό πρόσωπο της ταινίας «Babygirl» που προβλήθηκε την Παρασκευή στο διαγωνιστικό τμήμα του φεστιβάλ και φέρει το πρόσωπο της Νικόλ Κίντμαν, σε μια από τις πιο τολμηρές κινηματογραφικές εμφανίσεις της καριέρας της. Στην αρχή της διοργάνωσης ο καλλιτεχνικός διευθυντής του φεστιβάλ Αλμπέρτο Μπαρμπέρα είχε αναφερθεί στην «φετινή άνθιση» των ταινιών και σειρών με έντονο σεξουαλικό περιεχόμενο και αυτή η ταινία της Xαλίνα Ρέιν, όπως και η σειρά «Disclaimer» του Αλφόνσο Κουαρόν αποτελούν τρανταχτά παραδείγματα.

Η Ρόμι είναι είναι μια ηρωίδα εξαιρετικά σύνθετη και οι σεξουαλικές επιθυμίες της θα απογειωθούν, όταν γνωρίζει τον Σάμιοευλ (Κέρτις Ντίκινσον) έναν ασκούμενο στην εταιρεία, όπου η ίδια είναι υψηλόβαθμο στέλεχος. Ο Σάμιουελ νιώθει να μαγνητίζεται από την Ρόμι, όπως και εκείνη από τον Σάμιοευλ. Το παιχνίδι «γάτας ποντικού» στο οποίο αποφασίζουν να λάβουν μέρος θα είναι, στην πραγματικότητα ένα παιχνίδι εξουσίας. Την ώρα που στη δουλειά της, η Ρόμι είναι ένα πρόσωπο «εξουσίας», στην επαφή της με τον Σάμιουελ «της αρέσει να κάνει αυτό που της λένε» (όπως σωστά αντιλαμβάνεται ο Σάμιουελ).

Κατά συνέπεια, η σκηνοθέτις Χαλίνα Ρέιν δημιουργεί μια αρκετά ασυνήθιστη, ενοχλητική συνθήκη, την οποία παρακολουθούμε με ενδιαφέρον και με την βεβαιότητα ότι όλο αυτό κάποια στιγμή θα ξεσπάσει και μάλιστα, με πολύ άσχημο τρόπο. Γιατί το σεξ είναι μεν το κυρίαρχο θέμα στο «Babygirl», αλλά όχι το μόνο. Η ταινία, στην οποία ο Αντόνιο Μπαντέρας κρατά τον δεύτερο ρόλο του συζύγου, μιλά επίσης για την επιθυμία, για τις εσωτερικές μας, ενδόμυχες σκέψεις, για τα μυστικά που σε όλη μας την ζωή κουβαλάμε μέσα μας, για τον γάμο, για την αλήθεια, για το ψέμα και για την συναίνεση.

Πέρα από κάθε τι όμως, το δυνατό «χαρτί» της ταινίας λέγεται Νικόλ Κίντμαν. Σε μια πραγματικά γενναία στιγμή της καριέρας της, η Αυστραλέζα ηθοποιός δίνει – κυριολεκτικά – όλο της τον εαυτό στο ρόλο της Ρόμι, παίζοντας, σε αρκετές σκηνές εντελώς γυμνή. «Ηταν μια απελευθερωτική εμπειρία να παίξω αυτήν την ηρωίδα» δήλωσε η ηθοποιός στους δημοσιογράφους μετά την προβολή της ταινίας. «Αυτή είναι η ιστορία μιας πολύ ιδιαίτερης γυναίκας και ελπίζω, μια ιστορία εξαιρετικά λυτρωτική. Και το κυριότερο, την αφηγείται μια γυναίκα, ότι βλέπουμε, το βλέπουμε μέσα από το βλέμμα της Χαλίνα Ρέιν. Αυτό, για μένα, είναι που την κάνει τόσο μοναδική».

Πηγές: dnews.gr, tovima.gr

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα