Κάποτε στη Νέα Υόρκη / The Immigrant
Κάποτε στη Νέα Υόρκη / The Immigrant του Τζέιμς Γκρέι με τους Μαριόν Κοτιγιάρ, Χοακίν Φίνιξ, Τζέρεμι Ρένερ 1921. Η Εύα και η αδερφή της εγκαταλείπουν την Πολωνία, για μια καινούρια αρχή κι ένα καλύτερο μέλλον στη Νέα Υόρκη. Κατά την άφιξη τους στο Έλις Άιλαντ όμως, οι γιατροί ανακαλύπτουν πως η Μάγδα είναι βαριά […]
Κάποτε στη Νέα Υόρκη / The Immigrant
του Τζέιμς Γκρέι με τους Μαριόν Κοτιγιάρ, Χοακίν Φίνιξ, Τζέρεμι Ρένερ
1921. Η Εύα και η αδερφή της εγκαταλείπουν την Πολωνία, για μια καινούρια αρχή κι ένα καλύτερο μέλλον στη Νέα Υόρκη. Κατά την άφιξη τους στο Έλις Άιλαντ όμως, οι γιατροί ανακαλύπτουν πως η Μάγδα είναι βαριά άρρωστη και πρέπει να αποχωριστεί το αμερικανικό όνειρο για πάντα. Η Εύα φτάνει στο Μανχάταν, ενώ η αδερφή της μπαίνει σε καραντίνα. Μόνη κι απελπισμένη η Εύα είναι εύκολο θήραμα για το Μπρούνο, ενός γοητευτικού αλλά κακόβουλου άντρα, που θα την αναγκάσει να εκπορνευτεί. Η άφιξη του Ορλάντο, ενός εντυπωσιακού μάγου, θα τη βοηθήσει να βρει τη χαμένη της αυτοπεποίθηση κι ελπίδα για ένα καλύτερο μέλλον.
Το Κάποτε στη Νέα Υόρκη, διερευνά την εμμονή του Τζέιμς Γκρέυ με τις διαφορές στις κοινωνικές τάξεις, και ειδικότερα τη μετανάστευση που σχετίζεται και με τις εβραϊκές ρίζες του. Η ιδέα για την ιστορία δημιουργήθηκε στο μυαλό του από παλιές φωτογραφίες του παππού του στο Έλις Άιλαντ το 1923 και ιστορίες του προπάππου του, που διατηρούσε μπαρ εκείνη την περίοδο.
Η πρώτη ταινία εποχής με την οποία καταπιάνεται ο Γκρέι, έφερε κοντά για ακόμη μια φορά τους βασικούς συνεργάτες του. Η πλούσια οπτική παλέττα είναι έργο του Ντάριους Κόντζι (Από τη Ρώμη με αγάπη, Amour, Se7en). Ο διευθυντής φωτογραφίας χρησιμοποίησε ως έμπνευση τους πίνακες των Τζορτζ Μπέλοους και Έβερετ Σιν, καθώς και φωτογραφίες του Ιταλού αρχιτέκτονα Κάρλο Μολίνο.
Τα γυρίσματα έγιναν στη Νέα Υόρκη, και στα στούντιο Kaufman Astoria στο Κουήνς. Επίσης για δύο ημέρες ολοκληρώθηκαν γυρίσματα και στο Έλις Άιλαντ, σύμβολο μετανάστευσης για τους Αμερικάνους. Η ιστορική αυθεντικότητα ήταν πολύ σημαντική για τον Γκρέι, οπότε θεωρούσε πολύ σημαντικό να έχει εικόνες από το Έλις Άιλαντ.
Περισσότεροι από 200 συντελεστές, 1000 κομπάρσοι, καστ κι εξοπλισμός πηγαινοερχόντουσαν στο νησί για να ζωντανέψουν το λιμάνι που κατέφθαναν χιλιάδες Ευρωπαίοι μετανάστες στο πρώτο μισό του αιώνα.