Κινηματογράφος

Cinemood: θερινό σινεμά με 20 ταινίες!

Από ευρωπαϊκό κινηματογράφο μέχρι ασιάτικο, με Μαγνητικά Πεδία του Γιώργου Γούση έως την Χαμένη Σκηνή του Ζανγκ Γιμού.

Έλενα Ταξίδου
cinemood-θερινό-σινεμά-με-20-ταινίες-1032763
Έλενα Ταξίδου

Οι διακοπές του καλοκαιριού σου προσφέρουν την δυνατότητα να απολαύσεις τον ήλιο συντροφιά με μια μεγάλη γκάμα… ταινιών όχι μόνο στα θερινά σινεμά αλλά και στο σπίτι σου με καλή παρέα και φαγητό.

Έργα για όλες τις ηλικίες και όλα τα γούστα προβάλλονται στην μεγάλη οθόνη. Ιστορίες αγάπης και φιλίας, μυστηρίου και περιπλάνησης θα σε κάνουν να αφεθείς και να απολαύσεις την μαγεία που κρύβει το σινεμά. Κάθε μία είναι ξεχωριστή και έχει να “αφηγηθεί” τον δικό της κόσμο.

Είναι διαθέσιμα στο Cinobo και σε περιμένουν.

Μην τις χάσεις!

Σαββατοκύριακο στο Παρίσι (2013) σε σκηνοθεσία Ρότζερ Μίτσελ

Αρκεί ένα Παρίσι για να αναθερμανθεί μια σχέση; Το «Πριν τα Μεσάνυχτα» συναντά τη νουβέλ βαγκ σε μια πνευματώδη ρομαντική ταινία με αλάνθαστες ερμηνείες και αιχμηρό σενάριο, από τον σκηνοθέτη του «Μια Βραδιά στο Νότινγκ Χιλ».

Η Μεγκ, καθηγήτρια, και ο σύζυγός της Νικ, λέκτορας φιλοσοφίας, ο οποίος μπορεί να είναι έτοιμος να πάρει την ώθηση παραμονές της συνταξιοδότησης, περνούν ένα Σαββατοκύριακο στο Παρίσι για να γιορτάσουν την τριακοστή τους επέτειο και να αναζωογονήσουν το γάμο τους.

Τυχερό Αστέρι (2022) σε σκηνοθεσία Χιροκάζου Κόρε-Έντα

Ο βραβευμένος με Χρυσό Φοίνικα Χιροκάζου Κόρε-Έντα (Κλέφτες Καταστημάτων) σε μια τρυφερή ιστορία μικροαπατεώνων, ένα road movie για την αγάπη και την οικογένεια που επιλέγει για εμάς το τυχερό μας αστέρι. Πρωταγωνιστεί ο Σονγκ Κανγκ-Χο (Παράσιτα, Μνήμες Φόνων) με βραβείο ερμηνείας στις Κάννες.

Μια βροχερή νύχτα, ένα μωρό αφήνεται μόνο του σε ένα κουτί και δυο άντρες το παίρνουν κρυφά σπίτι. Την επόμενη όμως μέρα, μια γυναίκα επιστρέφει απρόσμενα στο ίδιο σημείο, αναζητώντας το μωρό και αποφασίζει να καλέσει την αστυνομία όταν ανακαλύπτει ότι το αγόρι χάθηκε. Οι άντρες υποστηρίζουν πως ήθελαν απλώς να βρουν κατάλληλους γονείς για το παιδί κι η γυναίκα, μην έχοντας επιλογή, αποφασίζει να τους βοηθήσει. Όμως ένας αστυνομικός που ερευνά την υπόθεση εδώ και μήνες, καραδοκεί.

Μαγνητικά Πεδία (2021) σε σκηνοθεσία Γιώργου Γούση

Με κάτι από το πνεύμα της Before τριλογίας του Λινκλέιτερ και μπόλικη DIY διάθεση, η ελληνική ταινία της χρονιάς διαθέτει ελάχιστο μπάτζετ αλλά τεράστια καρδιά. Βραβεία στη Θεσσαλονίκη και θρίαμβος στα Ίρις (5 βραβεία, μεταξύ των οποίων Καλύτερης Ταινίας) για το ντεμπούτο του κομίστα Γιώργου Γούση.

H Έλενα ταξιδεύει δίχως προορισμό, και απροσδόκητα ανεβαίνει στο πλοίο για Κεφαλονιά. Ο Αντώνης, που βρίσκεται στο ίδιο πλοίο, οδεύει προς το νεκροταφείο του νησιού για να θάψει το οστεοφυλάκιο της θείας του. Όταν χαλάσει το αυτοκίνητό του, η Έλενα προσφέρεται να τον πάει σε ένα ξενοδοχείο. Έχοντας απολαύσει τα τυχαία πειράγματα και τη συντροφιά ο ένας του άλλου, αποφασίζουν να συνεχίσουν να περιφέρονται στο νησί αναζητώντας ένα καλό μέρος για να θάψουν το κουτί.

8 Γυναίκες (2002) σε σκηνοθεσία Φρανσουά Οζόν

Ένα απολαυστικό whodunnit μετά μουσικής και τραγουδιού, γυρισμένο από τον αγαπημένο Φρανσουά Οζόν και παιγμένο από ένα απίστευτο all-star καστ του γαλλικού σινεμά: Ιζαμπέλ Ιπέρ, Φανί Αρντάν, Εμανουέλ Μπεάρ, Κατρίν Ντενέβ κι όχι μόνο.

Στη γαλλική εξοχή το 1950, σε μια μεγαλοπρεπέστατη έπαυλη ζουν 8 γυναίκες μαζί με τον ιδιοκτήτη. Ενώ όμως γίνονται οι εορταστικές προετοιμασίες, συμβαίνει κάτι σοκαριστικό: ο άντρας του σπιτιού δολοφονείται. Ύποπτη για τον φόνο; Όλες. Ποια είναι όμως η πραγματική ένοχη;

Ο τρίτος άνθρωπος (1949) σε σκηνοθεσία Κάρολ Ριντ

Εμβληματικό φιλμ νουάρ, σημείο αναφοράς στην ιστορία του κινηματογράφου μέχρι και σήμερα. Με φόντο τη μεταπολεμική Βιέννη, με ένα μυστήριο που διαρκώς πυκνώνει, και με τον Όρσον Γουέλς σε μια αξέχαστη εμφάνιση.

Ένας συγγραφέας λαϊκών μυθιστορημάτων γουέστερν καταφθάνει στην κατεστραμμένη Βιέννη μετά το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, ύστερα από πρόσκληση ενός παλιού του φίλου, του Χάρι Λάιμ. Όταν όμως φτάνει εκεί τον περιμένει μια δυσάρεστη έκπληξη: ο Λάιμ έχει ήδη πεθάνει σε αυτοκινητιστικό ατύχημα. Και ενώ είναι έτοιμος να φύγει πάλι πίσω στην Αμερική, αρχίζει να υποψιάζεται ότι ο θάνατος του Χάρι μπορεί και να μην ήταν τόσο ατύχημα. Υπήρχε «τρίτος άνθρωπος» στο χώρο του δυστυχήματος;

Αναζητώντας τον Χέντριξ (2018) σε σκηνοθεσία Μάριου Πιπερίδη

Με φόντο τη διχοτομημένη Λευκωσία, μια καθαρόαιμη κωμωδία σατιρίζει τον παραλογισμό που έχει γίνει μέρος της καθημερινότητας των κατοίκων της, χωρίς να προσπαθεί να λύσει το Κυπριακό. Άνετος και απολαυστικός ο Αδάμ Μπουσδούκος («Soul Kitchen») στον κεντρικό ρόλο.

Ο Γιάννης είναι ένας ξοφλημένος μουσικός. Η κοπέλα του τον έχει εγκαταλείψει ενώ οι «δανειστές» του, τού έχουν γίνει στενός κορσές. Σχεδιάζει να φύγει μαζί με τον αγαπημένο του σκύλο, τον Τζίμι. Όταν όμως ο σκύλος το σκάει προς τα κατεχόμενα, ο Γιάννης έχει να αντιμετωπίσει μια Ευρωπαϊκή νομοθεσία που απαγορεύει τη διέλευση ζώων στις ελεύθερες περιοχές. Εγκλωβισμένος, αναγκάζεται να ζητήσει την βοήθεια της πρώην φιλενάδας του καθώς επίσης και ενός Τούρκου έποικου, για να φυγαδεύσουν τον Τζίμι.

Σημασία Έχει ν’ Αγαπάς (1975) σε σκηνοθεσία Αντρέι Ζουλάφσκι

Το σπουδαίο και τρικυμιώδες φιλμ του Αντρέι Ζουλάφσκι, μια αλησμόνητη ανάμνηση από το ευρωπαϊκό σινεμά των 70s που έδωσε την ευκαιρία στη Ρόμι Σνάιντερ να αναμετρηθεί με έναν πολύ απαιτητικό ρόλο, παραδίδοντας μια συνταρακτική ερμηνεία.

Ένας φωτογράφος συναντά τη Ναντίν, μια ηθοποιό β’ διαλογής που πρωταγωνιστεί σε φθηνοταινίες soft porn. Θέλοντας να τη βοηθήσει, δανείζεται ένα σημαντικό ποσό από τοκογλύφο για να χρηματοδοτήσει την παράσταση «Ριχάρδος Γ’» στην οποία θα δώσει επιτέλους στη Ναντίν έναν ρόλο αντάξιο του ταλέντου της. Η τελευταία βρίσκεται σε δίλημμα ανάμεσα στον φωτογράφο που αγαπά πολύ και τον σύζυγό της ο οποίος την έχει βοηθήσει στο παρελθόν.

Το Φεστιβάλ του Ρίφκιν (2020) σε σκηνοθεσία Γούντι Άλεν

Ευπρόσδεκτη, φεστιβαλική προσθήκη στα «ευρωπαϊκά» του Γούντι Άλεν, με φόντο αυτή τη φορά το μαγευτικό Σαν Σεμπαστιάν και το τοπικό φεστιβάλ κινηματογράφου του, που λειτουργεί ως πεδίο ανάπτυξης χιουμοριστικών ιστοριών που προκύπτουν από τα άγχη και τις νευρώσεις των ηρώων του.

Ο διανοούμενος Μορτ Ρίφκιν συνοδεύει τη σύζυγό του Σου στο διάσημο ισπανικό Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Σαν Σεμπαστιάν, ανησυχώντας για το ξεμυάλισμά της με τον νεαρό σκηνοθέτη Φιλίπ. Όσο η Σου ασχολείται παθιασμένα με τον γοητευτικό Φιλίπ, ο Μορτ συναντά τη γλυκιά Δρ. Ρόχας και κάτι μέσα του αλλάζει. Μία διάθεση αναθεώρησης της ζωής μέσα από τη δύναμη του κλασικού σινεμά αναζωπυρώνει την ελπίδα του Μορτ για το μέλλον.

Ο Άνθρωπος με τις Απαντήσεις (2021) σε σκηνοθεσία Στέλιου Καμμίτση

Η δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία του Στέλιου Καμμίτση είναι ένα γλυκύτατο και συναισθηματικά αφοπλιστικό queer road movie, μια ταινία απαραίτητη για το εδώ και το τώρα του σύγχρονου ελληνικού σινεμά.

Μετά τον θάνατο της γιαγιάς του, ο Βίκτωρας, ένας νεαρός πρώην πρωταθλητής καταδύσεων, ταξιδεύει με το πλοίο για Ιταλία. Εκεί συναντάει Γερμανό συνομήλικό του. Και οι δύο κατευθύνονται προς τη Βαυαρία, ο καθένας για τους δικούς του λόγους. Και οι δύο αναζητούν απαντήσεις, ο καθένας στις δικές του ερωτήσεις.

Η Παρθένος του Αυγούστου (2018) σε σκηνοθεσία Χονάς Τρουέμπα

Όταν τελικά αυτό που αναζητούμε από τις διακοπές μας είναι η ηρεμία. Στην παράδοση της αποτύπωσης του θέρους από τον Ρομέρ, ο Χονάς Τρουέμπα παραδίδει μια μικρή ωδή στην άδεια καλοκαιρινή Μαδρίτη με όχημα μια γυναίκα που αναζητά τη φυσική και μεταφυσική επανεκκίνηση της ζωής της.

Λίγο προτού κλείσει τα 33, μόνη και συναισθηματικά μπερδεμένη, η Εύα προτιμά να παραμείνει τον Αύγουστο στη Μαδρίτη παρά να επισκεφθεί κάποιο παραθαλάσσιο θέρετρο. Η απόφασή της θα πυροδοτήσει ένα εσωτερικό ταξίδι προς την ωριμότητα, γεμάτο αποκαλύψεις και απρόσμενες συναντήσεις, που κινούνται στους υπόγειους ρυθμούς του αστικού τοπίου.

Ένα Αξέχαστο Καλοκαίρι (2017) σε σκηνοθεσία Κάρλα Σιμόν

Καλοκαιρινά χρώματα, μεσογειακό τοπίο και νοσταλγική συγκίνηση, μέσα από τα αθώα μάτια ενός μικρού κοριτσιού που προσπαθεί να βρει τη θέση του στον κόσμο, ένα καλοκαίρι του ‘93 στην ισπανική εξοχή. Πολυβραβευμένο και πανέμορφο ντεμπούτο από μια νέα συναρπαστική φωνή του ευρωπαϊκού σινεμά.

Η εξάχρονη Φρίντα κοιτάζει σιωπηλά τα τελευταία αντικείμενα που μπαίνουν σε κουτιά στο διαμέρισμα της μητέρας της που έχει πεθάνει. Αν και η οικογένεια του θείου της την υποδέχεται με ανοιχτή αγκαλιά, χρειάζεται καιρό να συνηθίσει το νέο της σπίτι μακριά από τη Βαρκελώνη. Η Κάρλα Σιμόν αφηγείται σχεδόν αυτοβιογραφικά την προσωπική της ιστορία σε ένα σπάνιο σκηνοθετικό ντεμπούτο αφοπλιστικής ειλικρίνειας αφιερώνοντας την ταινία στη μητέρα της.

Γλυκιά Ζωή (1960) σε σκηνοθεσία Φεντερίκο Φελίνι

Τίποτα δε θα έμενε ίδιο στο ευρωπαϊκό σινεμά μετά την πρώτη προβολή μιας από τις πιο επιδραστικές, όπως αποδείχτηκε, ταινίες στην ιστορία του μέσου. Η εβδομάδα του Μαρτσέλο, του Παπαράτσο, των σταρ, της εφήμερης λάμψης και των ψεύτικων ειδώλων, ένα ταξίδι προς το αληθινό νόημα της ζωής.

Περιπλανώμενος σε έναν προνομιακό θύλακο της Ρώμης, ο Μαρτσέλο, δημοσιογράφος του κουτσομπολιού, συναντάει κομψές αριστοκράτισσες, πεινασμένους καλλιτέχνες, χυδαίους νεόπλουτους, γόησσες και “ταχυδακτυλουργούς” της κοσμικής νύχτας. Ανακαλύπτει ότι κάτω από την επιδερμίδα της απατηλής χάρης τους, ελλοχεύουν κενότητα, απόγνωση και μοναξιά, όλα όσα οδηγούν έναν αδιάλλακτο στοχαστή φίλο του σε τραγικό τέλος.

Amateur (1994) σε σκηνοθεσία Χαλ Χάρτλεϊ

Επαγγελματίες ερασιτέχνες που ξέρουν μόνο να μπλέκουν, συντροφεύουν μια μεγάλη φωνή του ανεξάρτητου αμερικανικού σινεμά, τον Χαλ Χάρτλεϊ, στην πιo φιλόδοξη δημιουργία στα 90s, με την Ιζαμπέλ Ιπέρ να δίνει τον απαραίτητο ευρωπαϊκό αέρα.

Η Ιζαμπέλ, μία πρώην καλόγρια, βιοπορίζεται γράφοντας πορνογραφικές ιστορίες, ενώ η ίδια παραμένει παρθένα. Περπατώντας στους δρόμους της Νέας Υόρκης συναντά τον Τόμας, έναν μπερδεμένο άντρα που έχει αμνησία και προσπαθεί να βρει ποιος είναι. Η κοινή τους προσπάθεια να ανακαλύψουν την ταυτότητα του Τόμας θα τους φέρει αντιμέτωπους με το βρώμικο παρελθόν του.

Η χήρα (2018) σε σκηνοθεσία Νιλ Τζόρνταν

Ο βετεράνος Νιλ Τζόρνταν παίρνει μια υπόθεση με ζουμί και δίνει χώρο στην Ιζαμπέλ Ιπέρ για μια σαρωτικά παρωδική αποτύπωση ηρωίδας που θα ήθελε όλα τα παιδιά να μεγαλώνουν με γαλλικά και πιάνο, μια ευχή που μετατρέπεται γρήγορα σε εφιάλτη.

Μια νεαρή γυναίκα ανακαλύπτει μια χαμένη τσάντα στο μετρό της Νέας Υόρκης και αποφασίζει να την επιστρέψει στην κάτοχό της. Αυτή είναι η αρχή μιας ασυνήθιστης φιλίας με την αινιγματική χήρα Γκρέτα, τα κίνητρα της οποίας είναι πιο νοσηρά απ’ ό,τι φαίνονται στην αρχή.

Soul Kitchen (2009) σε σκηνοθεσία Φατίχ Ακίν 

Η ψυχή του πολυμήχανου Έλληνα μετανάστη στη Γερμανία αναμειγνύεται με μαγικό τρόπο με τη soul μουσική σε μια μονίμως εφευρετική και συχνά σπαρταριστή απόδραση από τον Φατίχ Ακίν, στην πιο κωμική και αισιόδοξη στιγμή της καριέρας του.

Ο Ζήνος είναι ιδιοκτήτης εστιατορίου στο Αμβούργο και όλα του πάνε στραβά: υποφέρει από δισκοπάθεια και δεν μπορεί να κουνηθεί, οι παλιοί του πελάτες τον εγκαταλείπουν, ενώ η κοπέλα του, Ναντίν, τον παρατάει για τη Σαγκάη όπου βρήκε δουλειά. Στην απελπισία του, αλλάζει το ύφος του εστιατορίου, φέρνοντας νέο κόσμο και δεν διστάζει να πάει στην Κίνα να βρει τη Ναντίν. Μόνο που για να φύγει, θα πρέπει να αφήσει τη δουλειά στα χέρια του αδελφού του, μια επιλογή όχι και τόσο σοφή.

Η Αναζήτηση της Λώρα Ντουράντ (2019) σε σκηνοθεσία Δημήτρη Μπαβέλλα

Ο σκηνοθέτης Δημήτρης Μπαβέλλας δημιουργεί ένα «χειροποίητο», αναλογικό κινηματογραφικό κοκτέιλ με στοιχεία κωμωδίας δρόμου και γνήσιου buddy movie, με αναρχικό χιούμορ, ευρηματική ανάπτυξη των σουρεαλιστικών καταστάσεων, αγνό σινεφίλ πνεύμα και αδάμαστη φαντασία.

Ο Αντώνης και ο Χρήστος είναι δύο φίλοι που συγκατοικούν στην Αθήνα. Άνεργοι και πλήρως αποκομμένοι από τον κοινωνικό τους περίγυρο τα βγάζουν πέρα όπως μπορούν. Τους ενώνει ο κοινός, πλατωνικός έρωτας που μοιράζονται για την Λώρα Ντουράντ, μια μυθική πορνοστάρ της δεκαετίας του ’90, τα ίχνη της οποίας έχουν εξαφανιστεί μυστηριωδώς. Όταν τα πράγματα στη ζωή τους πηγαίνουν από το κακό στο χειρότερο, οι φίλοι παίρνουν τη μεγάλη απόφαση να ξεκινήσουν την αναζήτηση της χαμένης Λώρα.

Αγαπητή Λεά (2021) σε σκηνοθεσία Ζερόμ Μπονέλ

Τι θα γράφατε στον/ην αγαπημένο/η σας ώστε να αποτρέψετε το τέλος της σχέσης σας; Και πόση ώρα θα χρειαζόσασταν για ένα τέτοιο γράμμα; Ο εξαιρετικός Γκρέγκορι Μοντέλ (Call my Agent) δίνει καρδιά και ένταση σε μια ρομαντική δραμεντί σαν αυτές που μόνο οι Γάλλοι ξέρουν να κάνουν.

Μετά από μια μεθυσμένη νύχτα, ο Ζονάς αποφασίζει αναπάντεχα να επισκεφτεί την πρώην κοπέλα του, τη Λεά, με την οποία είναι ακόμα ερωτευμένος. Παρά το πάθος της σχέση τους, η Λεά τον απορρίπτει. Απογοητευμένος, ο Ζονάς πηγαίνει στο καφέ απέναντι απ’ το σπίτι της, με σκοπό να της γράψει ένα γράμμα, αγνοώντας τις υποχρεώσεις του και προκαλώντας την περιέργεια του ιδιοκτήτη. Κι η ημέρα έχει μόλις ξεκινήσει…

Το γόνατο της Κλερ (1970) σε σκηνοθεσία Ερίκ Ρομέρ

Λογοτεχνικά παιχνίδια σε ειδυλλιακό θέρετρο, έρωτες, απιστίες και ερωτήματα ηθικής σε ήρωες που δυσκολεύονται να κρατήσουν τον λόγο τους. Το καλοκαιρινό classic του Ερίκ Ρομέρ που μοιάζει σαν ένα δροσερό καλοκαιρινό γεύμα με καλό γαλλικό κρασί.

Λίγο πριν τον γάμο του, ο Ζερόμ περνά τις διακοπές του κοντά στη λίμνη Ανσί όπου ασχολείται με την πώληση της οικογενειακής του βίλας. Εκεί συναντά μια παλιά γνωστή του συγγραφέα, που μένει σε γειτονικό σπίτι με την δυναμική κόρη του ιδιοκτήτη του. Η συνύπαρξη του Ζερόμ με τη νεαρή κοπέλα και η επιρροή που έχει αυτή επάνω του γίνεται αφορμή για τη συγγραφέα να στήσει το επόμενο βιβλίο της. Ενώ το ενδιαφέρον σταδιακά ατονίζει, η άφιξη μιας άλλης κοπέλας, της Κλερ, τραβά την προσοχή του Ζερόμ.

Ένα καλοκαίρι (2012) σε σκηνοθεσία Τζεφ Νίκολς

Το σύγχρονο hommage στις συνθήκες και στους χαρακτήρες του Μαρκ Τουέιν, επιτυγχάνει ως δράμα αλλά και ως περιπέτεια. Ο Τζεφ Νίκολς βάζει τη σφραγίδα του ως σκηνοθέτης – σεναριογράφος κι ο Μάθιου Μακόναχι απομακρύνεται από το παρελθόν του, αποδεικνύοντας πως είναι φτιαγμένος για μεγάλους ρόλους.

Ένας μυστηριώδης άντρας, καταζητούμενος για φόνο από κυνηγούς επικηρυγμένων, τον υπόκοσμο και την αστυνομία, κρύβεται σε νησί του Μισισιπή περιμένοντας να συναντήσει την αγαπημένη του. Όταν δύο έφηβοι βρίσκονται τυχαία εκεί, τους ζητά να τον βοηθήσουν. Ο ένας, αν και δυσκολεύεται να διακρίνει τι είναι αλήθεια και τι όχι από τα λεγόμενα του άντρα, θα κάνει τα πάντα για να τον προστατεύσει από τους διώκτες του και να τον φέρει σε επαφή με τη γυναίκα που αγαπά. Οι κίνδυνοι όμως είναι πολλοί.

Η Χαμένη Σκηνή (2020) σε σκηνοθεσία Ζανγκ Γιμού 

Αφού έπεσε θύμα της λογοκρισίας και αποσύρθηκε από τη Μπερλινάλε του ‘19, η τελευταία ταινία του σπουδαίου Κινέζου δημιουργού, αποτελεί το πιο προσωπικό του φιλμ εδώ και δεκαετίες και, στα βήματα του Σινεμά ο Παράδεισος, συγκινεί μιλώντας για τη δύναμη και τη μαγεία του σινεμά.

Η Χαμένη Σκηνή, που προβλήθηκε στα Φεστιβάλ Βερολίνου και Σαν Σεμπαστιάν, ενώ απέσπασε Βραβεία Καλύτερης Ταινίας, Α’ Ανδρικού, Β’ Ανδρικού, Ερμηνείας τραγουδιού πρωτοεμφανιζόμενου καλλιτέχνη από την Ένωση Κριτικών Κίνας, καθώς και Βραβείο Σκηνοθεσίας στα Ασιατικά Βραβεία Κινηματογράφου, είναι η ιστορία ενός κατάδικου που στέλνεται σε στρατόπεδο εργασίας στην απομονωμένη βορειοδυτική Κίνα, προς το τέλος της Πολιτιστικής Επανάστασης, όταν το σινεμά στη χώρα ήταν από τα ελάχιστα πολιτιστικά ερεθίσματα για τα πλήθη. Με μοναδικό σκοπό να παρακολουθήσει την κόρη του στα Επίκαιρα του κινηματογράφου, αποδρά και φεύγει για το κοντινό χωριό. Εκεί συναντά ένα άστεγο κορίτσι που θέλει απεγνωσμένα το καρούλι της ταινίας, και θα το κλέψει με κάθε κόστος. Το αινιγματικό καρούλι – μήλο της έριδος ανάμεσά τους, θα γίνει σύντομα θεμέλιο για μια αναπάντεχη φιλία.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα