MOMus: Κλείνει πέντε χρόνια δημιουργικής λειτουργίας και κάνει σαν… πεντάχρονο!
«Κάνε σαν πεντάχρονο» είναι το κεντρικό μήνυμα της ειδικής καμπάνιας που έχει οργανώσει ο Μητροπολιτικός Οργανισμός Μουσείων Εικαστικών Τεχνών Θεσσαλονίκης
«Κάνε σαν πεντάχρονο» είναι το κεντρικό μήνυμα της ειδικής καμπάνιας που έχει οργανώσει ο Μητροπολιτικός Οργανισμός Μουσείων Εικαστικών Τεχνών Θεσσαλονίκης, το MOMus, και «τρέχει» ήδη στα δίκτυά του με αφορμή τη συμπλήρωση πέντε χρόνων λειτουργίας από την ίδρυσή του στις 5 Νοεμβρίου 2018.
Πέντε ολόκληρα χρόνια αδιάλειπτης λειτουργίας στον χώρο του σύγχρονου πολιτισμού και το MOMus «φωτίζει» την ελεύθερη έκφραση, τη δημιουργία και την ασύλληπτη φαντασία μέσα από πέντε επιλεγμένους πρωταγωνιστές και πρωταγωνίστριες, διάσημους/ες καλλιτέχνες που έργα τους υπάρχουν στις συλλογές των μουσείων-χώρων που το απαρτίζουν και που κάποτε ήταν και αυτοί πέντε χρονών!
Κοιτάζοντας λίγο πιο προσεκτικά στην παιδική μας ηλικία, τότε που η φαντασία αναπτύσσεται ανεμπόδιστα, εύκολα διαπιστώνει κάποιος ότι οι άνθρωποι φανερώνουν ιδιαίτερες κλίσεις και δεξιότητες από τα πρώτα κιόλας χρόνια της ζωής τους. Οι πρόωρες επιρροές που δέχονται ως παιδιά καθορίζουν τη μετέπειτα επαγγελματική πορεία, αλλά και στάση ζωής που διατηρούν ως ενήλικες. Η ενστικτώδης ανάγκη έκφρασης, επικοινωνίας και γνωριμίας με τον έξω κόσμο δύναται να «μαρτυρήσει» ένα πρώιμο ταλέντο.
Μεγάλοι καλλιτέχνες που δοκίμασαν, τόλμησαν, πειραματίστηκαν και ξεχώρισαν στην εποχή τους, αφήνοντας σπουδαία παρακαταθήκη στις επόμενες γενιές, είναι άνθρωποι που εκδήλωσαν σε πολύ μικρή ηλικία το ενδιαφέρον τους για την Τέχνη και τρόπον τινά ενθαρρύνθηκαν από τους γονείς/φροντιστές τους να το καλλιεργήσουν. Μήπως, λοιπόν, ως παιδιά ξέρουμε τον δρόμο μας – έστω κι… εν αγνοία μας;
Οι απαντήσεις δίνονται στην εορταστική καμπάνια που ξετυλίγεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης του MOMus με δημιουργικά κουίζ και πολύ… σκανδαλιάρικο βλέμμα!
Η καμπάνια για τα 5 χρόνια MOMus οργανώθηκε σε συνεργασία του MOMus με τα creative boutique agencies QUENVO και Linear.