Πώς το νέο τραγούδι της Beyoncé σαρώνει στα charts και… στις πωλήσεις των Levi’s
Η νέα συνεργασία με τον Post Malone στο "Levii's Jeans" σαρώνει τα charts και κάνει τις καρδιές των fashionistas να χτυπάνε.
Η μουσική και η μόδα συμπλέουν πολλές δεκαετίες. Τα αιώνια σύμβολα της μόδας, τα κομμάτια εκείνα που έγραψαν ιστορία στις στυλιστικές επιλογές των fashion followers συνάντησαν πολλές φορές μουσικά κομμάτια που ταυτίστηκαν με διαφημίσεις, καμπάνιες, σταρ σίστεμ και διάσημα αστέρια της μουσικής.
Το νέο album της Beyoncé “Cowboy Carter” σαρώνει στα charts με πολλές εκατομμύρια ακροάσεις και πολλή συζήτηση γύρω από την νέα κυκλοφορία δίσκου της “Queen Bey”, δύο χρόνια μετά την κυκλοφορία του βραβευμένου με Grammy χορευτικού/ηλεκτρονικού άλμπουμ “Renaissance” και λίγους μήνες μετά την πολύ επιτυχημένη περιοδεία “Renaissance Tour”.
Από τον νέο δίσκο, πολύς λόγος έγινε για την νέα επανεκτέλεση του εμβληματικού Jolene, της Dolly Parton και αμέσως ξεκίνησαν οι συγκρίσεις αλλά και σχόλια για το κατά πόσο χρειαζόταν άλλη μια εκτέλεση το συγκεκριμένο τραγούδι.
Μια άλλη πολύ σημαντική παράμετρος, όμως, αυτού του νέου album είναι το 17ο τραγούδι του νέου άλμπουμ, η συνεργασία με τον Post Malone με τίτλο “Levii’s Jeans”.
Με 41.223.826 streams στο Spotify, το τραγούδι σαρώνει στα charts. Η πραγματική επιτυχία του τραγουδιού όμως φαίνεται να είναι αλλού και, δεν είναι η αναμενόμενη για ένα τραγούδι.
Το τραγούδι φαίνεται να μην έχει εκτοξεύσει μόνο την δημοτικότητα της Beyoncé αλλά έχει και άμεσο αντίκτυπο στις μετοχές της Levi Strauss & Co., αποδεικνύοντας την αδιαμφισβήτητη δύναμη της μουσικής και της μόδας όταν ενώνονται.
Δεν έχει ανακοινωθεί κάποια συνεργασία μεταξύ των δυο, Beyoncé και Levi’s, αλλά σίγουρα η δυναμική του τραγουδιού έχει ανανεώσει το ενδιαφέρον του κοινού για την γνωστή εταιρία.
Όπως φαίνεται, από την κυκλοφορία του “Levii’s Jeans”, οι πωλήσεις τζιν Levi’s έχουν αυξηθεί κατακόρυφα, με άνοδο 20% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο, άνοδος μάλιστα που οφείλεται στην αυξημένη ζήτηση για τα τζιν που φορά η Beyoncé στο video clip του τραγουδιού, καθώς και στην ανανεωμένη αγάπη του κοινού για την country αισθητική που πρεσβεύει το album.
Παράλληλα, το “Levii’s Jeans” έχει εκτοξεύσει την αναγνωρισιμότητα της Levi’s σε νεότερες ηλικίες. Η συνεργασία με την Beyoncé, που αποτελεί εδώ και χρόνια σύμβολο της R&B και της ποπ μουσικής αλλά και της ποπ κουλτούρας γενικά, έχει φέρει το brand σε επαφή με ένα πιο δυναμικό και fashion-conscious κοινό.
Σημαντικό στοιχείο είναι και το γεγονός πως η μετοχή της Levi Strauss & Co. έχει σημειώσει άνοδο 15% από την κυκλοφορία του “Levii’s Jeans”, αντικατοπτρίζοντας την αισιοδοξία των επενδυτών για το μέλλον του brand.
Πέρα από τα οικονομικά οφέλη, η συνεργασία Beyoncé-Levi’s έχει δημιουργήσει και μια αίσθηση συναίσθησης και ενότητας στους fans. Το “Levii’s Jeans” έχει γίνει ύμνος αυτοπεποίθησης και γυναικείας ενδυνάμωσης, ενώ η country ατμόσφαιρα του album φέρνει στο προσκήνιο την κληρονομιά της μαύρης μουσικής με έναν σύγχρονο και δυναμικό τρόπο.
Συνολικά, η άτυπη συνεργασία Beyoncé-Levi’s – καθώς δεν έχει ειπωθεί κάτι επίσημα – αποτελεί ένα λαμπρό παράδειγμα του πώς η μουσική και η μόδα μπορούν να ενώσουν δυνάμεις για να δημιουργήσουν κάτι μοναδικό και επιτυχημένο. Το “Levii’s Jeans” έχει αφήσει το στίγμα του τόσο στα charts όσο και στην αγορά, ενώ παράλληλα έχει ενδυναμώσει την εικόνα και των δύο brands.
Την επόμενη φορά που θα φορέσεις το λατρεμένο σου τζινάκι βάλε δυνατά το τραγούδι της Beyoncé!