ΕΡΤ: Τι είπαν on air Ζαμπέτογλου και Αναγνωστόπουλος στην τελευταία εκπομπή Στούντιο 4

«Αυτή είναι η τελευταία μας Παρασκευή και το τελευταίο σαββατοκύριακο εδώ»

Parallaxi
ερτ-τι-είπαν-on-air-ζαμπέτογλου-και-αναγνωσ-1489579
Parallaxi
Προσθέστε την parallaximag.gr ως προτεινόμενη πηγή στη Google

Τέλος στη φημολογία των τελευταίων ημερών έβαλε ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος, επιβεβαιώνοντας μέσα από τη συχνότητα της ΕΡΤ την ολοκλήρωση της συνεργασίας του ίδιου και της Νάνσυς Ζαμπέτογλου με τη Δημόσια Τηλεόραση.

Ανοίγοντας τη σημερινή εκπομπή του «Στούντιο 4», ο παρουσιαστής υποδέχτηκε το τηλεοπτικό κοινό λέγοντας: «Καλώς ήρθατε! Καλή Παρασκευή…».

Αμέσως μετά, προχώρησε στην ανακοίνωση της αποχώρησής τους, προσθέτοντας χαρακτηριστικά: «Αυτή είναι η τελευταία μας Παρασκευή και το τελευταίο σαββατοκύριακο εδώ στην ΕΡΤ. Ευχόμαστε να είστε καλά, απ’ όπου κι αν μας βλέπετε, όπου κι αν είστε».

Πηγή: ΕΡΤ

#TAGS
Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα