ΕΡΤ: Τι είπαν on air Ζαμπέτογλου και Αναγνωστόπουλος στην τελευταία εκπομπή Στούντιο 4
«Αυτή είναι η τελευταία μας Παρασκευή και το τελευταίο σαββατοκύριακο εδώ»
Προσθέστε την parallaximag.gr ως προτεινόμενη πηγή στη Google
Τέλος στη φημολογία των τελευταίων ημερών έβαλε ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος, επιβεβαιώνοντας μέσα από τη συχνότητα της ΕΡΤ την ολοκλήρωση της συνεργασίας του ίδιου και της Νάνσυς Ζαμπέτογλου με τη Δημόσια Τηλεόραση.
Ανοίγοντας τη σημερινή εκπομπή του «Στούντιο 4», ο παρουσιαστής υποδέχτηκε το τηλεοπτικό κοινό λέγοντας: «Καλώς ήρθατε! Καλή Παρασκευή…».
Αμέσως μετά, προχώρησε στην ανακοίνωση της αποχώρησής τους, προσθέτοντας χαρακτηριστικά: «Αυτή είναι η τελευταία μας Παρασκευή και το τελευταίο σαββατοκύριακο εδώ στην ΕΡΤ. Ευχόμαστε να είστε καλά, απ’ όπου κι αν μας βλέπετε, όπου κι αν είστε».
Πηγή: ΕΡΤ
Σχετικά Αρθρα

