Φεστιβάλ Κινηματογράφου: Αυτές τις ξένες ταινίες μπορείτε να δείτε τώρα online!
Τρεις μόλις ημέρες έμειναν για να τελειώσει το 66ο TIFF66 κι αν δεν έχεις προλάβει να απολαύσεις όσες ταινίες ήθελες, δες τι παίζει τώρα online εδώ!
Τρεις μόλις ημέρες έμειναν για να τελειώσει το 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης κι αν δεν έχεις προλάβει να απολαύσεις όσες ταινίες ήθελες, δες τι παίζει τώρα online εδώ!
Slackers

Η Ραμόνα και η Νίκο, έχοντας τελειώσει μόλις το σχολείο και δίχως να έχουν κάποιο σχέδιο για το μέλλον, αφήνουν τους εαυτούς τους να παρασυρθούν από το καλοκαίρι στο Βερολίνο. Μετά από μια φάρσα, αναγκάζονται να το σκάσουν, περιπλανώμενες στο Βερολίνο, μια πόλη όπου η πολιτική μοιάζει να φορτίζει τα πάντα. Αναζητώντας ένα απελευθερωμένο πουλί και τον αδελφό της Ραμόνα, πασχίζουν να βρουν τη φιλία και την αυτοπεποίθησή τους και ανακαλύπτουν απροσδόκητες νέες προοπτικές. Κάνοντας μια γοητευτική αναφορά στην παράδοση του Αμερικανικού indie κινηματογράφου της δεκαετίας του 1990 (και στο Slacker του Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ), αυτή η γενναία, ώριμη ταινία αποφοίτησης αποτυπώνει την ατμόσφαιρα της πραγματικής πόλης, αυτής που δεν έχει καμία σχέση με τα αξιοθέατα και αυτά που έχουν διεθνώς καθιερωθεί ως κουλ μέρη. Μιλώντας στο μυαλό, την ψυχή και την καρδιά της Γενιάς Άλφα τα Ρέμπελα είναι μια μοναδική εισαγωγή στη γυναικεία ταυτότητα, ιδωμένη ως μια διαρκή υποταγή στη διαδικασία του «γίγνεσθαι».
Don’t Let the Sun

Μια καθηλωτική, δυστοπική ιστορία, που διαδραματίζεται σε μια έρημη, φουτουριστική πόλη χωρίς όνομα. Καθώς η αμείλικτη ζέστη του ήλιου αναγκάζει τους ανθρώπους να ζουν μόνο τη νύχτα, η απομόνωση βαθαίνει, αντηχώντας τόσο τη μοναξιά των περιοριστικών μέτρων λόγω της πανδημίας, όσο και τις κλιματικές καταστροφές που κατακλύζουν τα σημερινά πρωτοσέλιδα. Σε αυτόν τον αφιλόξενο κόσμο, ο Τζόνα εργάζεται για μια εταιρεία που παρέχει υποκατάστατα σχέσεων, προσφέροντας παρηγοριά σε αγνώστους που λαχταρούν την ανθρώπινη επαφή. Όταν του ζητείται να αναλάβει τον ρόλο του πατέρα για την εννιάχρονη Νίκα, η προσεκτικά οργανωμένη ζωή του αρχίζει να καταρρέει. Μέσα από λιγοστούς διαλόγους, εντυπωσιακά νυχτερινά τοπία και μια λεπτή ισορροπία ρεαλισμού και αλληγορίας, η σκηνοθέτρια Ζακλίν Τσουντ διερευνά τους εύθραυστους ανθρώπινους δεσμούς και την πιθανότητα της ελπίδας σε έναν κατά τ’ άλλα απαισιόδοξο κόσμο.
How Come It’s All Green Out Here?

Ένας τριαντατετράχρονος σκηνοθέτης, alter ego του σκηνοθέτη της ταινίας, Νικόλα Λέζαϊτς, σε μια κομβική στιγμή της ζωής του –καθώς ετοιμάζεται να γίνει πατέρας κι ενώ η καλλιτεχνική του πορεία λιμνάζει– αναλαμβάνει μια απροσδόκητη, συγκινητική αποστολή. Μαζί με τον πατέρα του, θα διασχίσει τη Σερβία με προορισμό τη Δαλματία, αποτίοντας έτσι φόρο τιμής στους νεκρούς της οικογένειάς του, στις προσωπικές και συλλογικές ρίζες και στον ίδιο του τον εαυτό. Βαλκανικό road movie που αντλεί εξίσου από το πνεύμα του ανεξάρτητου αμερικανικού σινεμά και τη γλυκόπικρη ευαισθησία του κιαροσταμικού κόσμου, όλο αυτοσαρκασμό και μελαγχολία, το Πώς και είναι όλα πράσινα εδώ; πετυχαίνει κάτι σπάνιο: συγκεράζοντας με ελαφρότητα και ταυτόχρονα με βάθος το ατομικό με το συλλογικό –τον φόβο της πατρότητας και της ενηλικίωσης με την κληρονομιά του τραύματος της Ιστορίας–, μοιάζει να κατοπτρίζει, μέσα από τον χαμηλότονο ρυθμό και τα τελετουργικά της μονοπλάνα, κάτι από τον μετεωρισμό μιας ολόκληρης γεωγραφικής και πολιτισμικής περιοχής, αλλά και μιας γενιάς που παλεύει με τις σκιές της.
Cast Aside the Clouds

Υπό τη σκιά του διωγμού στο σύγχρονο Ιράν, η Λάιλα, μια αποφασισμένη γυναίκα Μπαχάι και ο Sasan, ένας κοσμικός μουσουλμάνος γιατρός, ερωτεύονται παρ’ όλες τις αντιξοότητες – διακινδυνεύοντας τη φυλάκιση, την προδοσία και την ερωτική απογοήτευση καθώς αγωνίζονται να ορίσουν την αγάπη τους σε μια κοινωνία που την απαγορεύει.
Dance of the Living

Η έφηβη Μαριάνα ονειρεύεται να γίνει παλαίστρια, όπως οι γονείς της. Μια παρορμητική απόφαση, ωστόσο, την ώρα του αγώνα, οι εκκρεμότητες στην σχέση με τον πατέρα της ο οποίος ακόμα διαπραγματεύεται τον θάνατο της γυναίκας του, καθώς επίσης ένα μονόπλευρο ερωτικό ενδιαφέρον απευθυνόμενο σε φίλο του πατέρα της, θα οριοθετήσουν μια προσωπική παλαίστρα μέσα στην οποία θα κληθεί να παραμείνει όρθια. Η συνδιαλλαγή με τα όνειρα και τις ματαιώσεις που καραδοκούν, δίνουν τον τόνο στο φιλμ του Χοσέ Αλαγιόν που διαδραματίζεται στις Κανάριες Νήσους, με φόντο την ισχυρή ακόμα τοπική παράδοση της πάλης που κρατά από πριν οι Ισπανοί εδραιώσουν την κυριαρχία τους στα νησιά. Στον Χορό των ζωντανών, η πάλη ανάγεται στο εύρημα που χαρίζει στους ήρωες μια γλώσσα σωματική, έτοιμη να υποκαταστήσει τα λόγια που συχνά στερεύουν. Μέσα από την ιστορία της Μαριάνα, καλούμαστε να ζυγίσουμε όχι μόνο την αξία του ευ αγωνίζεσθαι, αλλά και τη σημασία του να αναγνωρίζεις τον περιορισμό, την αδυναμία, ή και την ήττα, δίχως να επιτρέπεις να ορίσουν αυτά και μόνο την πορεία σου.
Epilogues

Ένα στοιχειωτικό, ονειρικό ταξίδι στο πένθος, στην αγάπη και στη μνήμη διά χειρός ενός Ισλανδού σκηνοθέτη που έγινε γνωστός παγκοσμίως για τις τολμηρές αναζητήσεις του σχετικά με την ταυτότητα, την πνευματικότητα και τα όρια μεταξύ πραγματικότητας και φαντασίας. Το νήμα της ιστορίας αρχίζει να ξετυλίγεται όταν ένας 85χρονος χήρος αποφασίζει να πιει ένα αυτοσχέδιο ελιξήριο: βάζει σε ένα φλιτζάνι του τσαγιού την τέφρα της εκλιπούσας συζύγου του, τη διαλύει με ζεστό νερό και πίνει το μείγμα, ανακαλώντας τις αναμνήσεις από την κοινή τους ζωή. Με τη βοήθεια του χαρωπού γείτονά του, ξεκινά ένα ταξίδι στον κόσμο των ζωντανών και των νεκρών, συναντώντας μια σειρά από εκκεντρικούς συντρόφους: έναν εγωκεντρικό γιατρό, έναν γλυκόλογο πωλητή φερέτρων, έναν δάσκαλο της γιόγκα, μυστηριώδεις καλόγριες, μια νεαρή μέλλουσα νύφη από τις Φερόες και έναν πιστό μικρό σκύλο που ακούει στο όνομα Σάντοου (σκιά). Τρυφερή και γεμάτη μαύρο χιούμορ, η ταινία διερευνά τη μοναξιά, τον έρωτα και την αναγέννηση, αντλώντας ελεύθερα από μια νουβέλα του διάσημου Ισλανδού συγγραφέα Γκούντμπεργκουρ Μπέργκσον, ο οποίος έχει χαρακτηριστεί από τον Μίλαν Κούντερα ως «ένας μεγάλος Ευρωπαίος μυθιστοριογράφος».
Little, Big, and Far

Το πιο πρόσφατο κινηματογραφικό υβρίδιο διά χειρός Τζεμ Κοέν, γεμάτο συνειρμούς και με τον τρόπο της επιστολικής τέχνης, είναι μια ωδή στην επιστήμη και την παρατήρηση των άστρων από διαφορετικά σταυροδρόμια αυτού του πλανήτη, που μοιάζει να στοιχειώνεται από τις ανησυχίες για την εξαφάνιση της Ανθρωπόκαινου εποχής. Η περίτεχνη αφήγηση ακολουθεί τον Καρλ, έναν αστρονόμο από την Αυστρία, που βρίσκεται σε ένα σταυροδρόμι στη ζωή και την εργασία του. Η γυναίκα του, φυσικός στο επάγγελμα, αρχίζει να απομακρύνεται σγά σιγά, ενώ η δουλειά του απειλείται από την περιβαλλοντική κρίση. Ταυτόχρονα, σκέψεις για την επιστήμη, τον φασισμό και το μέλλον του εγγονού του στροβιλίζονται στο κεφάλι του. Μετά από ένα συνέδριο στην Ελλάδα, ο Καρλ αποφασίζει να μην επιστρέψει σπίτι και κατευθύνεται σ’ ένα μικρό νησί, με την ελπίδα να βρει έναν αρκετά σκοτεινό ουρανό για να επανασυνδεθεί με τα αστέρια. Μόνος σε ένα απομακρυσμένο ορεινό μονοπάτι, ανεβαίνει και περιμένει να πέσει το σκοτάδι. Συνδυάζοντας την ορμή ενός μετεωρίτη με τις ανορθόδοξες, μακροπρόθεσμες, χαμηλού προϋπολογισμού μεθόδους μιας εμβληματικής προσωπικότητας του αμερικανικού ανεξάρτητου σινεμά, η ταινία κάνει μια βουτιά στο κοσμολογικό για να εξερευνήσει τις ανεπαίσθητες πτυχές της ανθρώπινης και μη ανθρώπινης ύπαρξης.
Maya & Samar

Η Σαμάρ, μια κουήρ Αφγανή γνωρίζει τη Μάγια, μια Καναδή δημοσιογράφο σε ένα ρέιβ πάρτι στην Αθήνα. Οι κόσμοι τους συγκρούονται σε μια σχέση που αποκαλύπτει τις πολιτισμικές τους αντιθέσεις. Η Μάγια γράφει το επόμενο εντυπωσιακό της άρθρο· ενώ η Σαμάρ με μια απρόσμενη ανατροπή, αποκαλύπτει την αλήθεια πίσω από τα προνόμια του δυτικού κόσμου.
As Silence Passes By

Συνυφαίνοντας τη μυθοπλασία με τον ρεαλισμό και φέρνοντας κοντά επαγγελματίες και ερασιτέχνες ηθοποιούς, η Ισπανίδα Σάντρα Ρομέρο κάνει το κινηματογραφικό της ντεμπούτο με μια ιστορία που φέρνει στην επιφάνεια οικογενειακές εντάσεις, τηρώντας ντοκιμαντερίστικο ύφος και χειρουργική ακρίβεια. Η χαμένη οικειότητα μεταξύ δύο δίδυμων αδερφών αρχίζει να αποκαθίσταται όταν ο Αντόνιο επιστρέφει μετά από χρόνια στο πατρικό του στην Ανδαλουσία για το Πάσχα. Έχει έρθει για να βοηθήσει το άλλο του μισό, που είναι καθηλωμένο από σωματική αναπηρία, αλλά βρίσκει την οικογένειά του να καταρρέει. Σύντομα αναδύονται παλαιότερες συγκρούσεις, οι οποίες θα κορυφωθούν σε μια αντιπαράθεση. Ο Αντόνιο πρέπει να αντιμετωπίσει το δίλημμα αν θα μείνει και θα προσπαθήσει να διορθώσει τα πράγματα ή αν θα επιστρέψει στη δική του ζωή. Τους κεντρικούς ρόλους υποδύονται δύο αδέρφια, ο επαγγελματίας ηθοποιός Αντόνιο Αράκε κι ο ερασιτέχνης Χαβιέρ Αράκε, ο οποίος αποκαλύπτει μπροστά στην κάμερα την ασθένεια από την οποία πάσχει. Η ταινία έκανε πρεμιέρα στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Σαν Σεμπαστιάν και απέσπασε το Ειδικό Βραβείο της Κριτικής Επιτροπής και το Βραβείο Καλύτερης Ανδρικής Ερμηνείας στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αλμερίας, καθώς και το Βραβείο Καλύτερης Ταινίας της Κριτικής Επιτροπής του LesGaiCineMad.
Kingdom

«Και τώρα τι θα γενούμε χωρίς βαρβάρους. / Οι άνθρωποι αυτοί ήσαν μια κάποια λύσις.»: Οι στίχοι που κλείνουν το εμβληματικό ποίημα του Κ.Π. Καβάφη ανοίγουν το κινηματογραφικό ντεμπούτο ενός σαρωτικού νέου ταλέντου από την Κεντρική Ευρώπη. Στη μελαγχολική επικράτεια του Βασιλείου, η σχέση ανάμεσα σε δύο αδερφούς δοκιμάζεται, ενώ γύρω από την οικογένεια σφίγγει ο κλοιός του πολέμου. Ο μεγαλύτερος γιος απολύεται από μία από τις λίγες επιχειρήσεις που έχουν μείνει στην έρημη χώρα, ενώ ο μικρότερος γίνεται μέλος μιας παραστρατιωτικής οργάνωσης, ταγμένης να προστατεύσει τα εδάφη από τον εχθρό – όποιος κι αν είναι αυτός. Αλλά ο μικρός αδερφός τραυματίζεται και ο πρωτότοκος παίρνει τη θέση του στους κόλπους αυτής της μικρής ριζοσπαστικοποιημένης κοινωνίας που υπακούει σ’ έναν χαρισματικό ηγέτη, κι εκεί θα γνωρίσει μια πρωτόγνωρη αίσθηση προορισμού, ακόμα κι αν νιώθει πως «το μέλλον δεν υπάρχει». Σαν cyberpunk παραλλαγή κάποιου πίνακα του Ιερώνυμου Μπος, σαν βιβλική ιστορία που μαθαίνουμε να διαβάζουμε από την αρχή με νέο αλφάβητο, σαν εθιστικό εκκωφαντικό industrial κομμάτι που χορεύουμε ως το τέλος της Ιστορίας: αυτό το εντυπωσιακό θρίλερ αναζητά νέους εικαστικούς και αφηγηματικούς τρόπους να μιλήσει για τον φανατισμό, τη βία, την αρρενωπότητα, τη μισαλλοδοξία και την αίσθηση ματαίωσης μιας ολόκληρης γενιάς. Ένα γενναίο δυστοπικό όραμα ενός κόσμου που ακροβατεί στο χείλος του γκρεμού, άλλοτε μεθυσμένος από την έλξη του κενού και άλλοτε ακλόνητος σαν προαιώνιος βράχος που περιμένει το μεγαλύτερο κύμα.
Tomorrow I’ll Be Brave

Αν ο 12χρονος Καρλ μπορούσε να επιλέξει ποια θα ερωτευόταν, μάλλον δεν θα διάλεγε την κατά πολύ ψηλότερη Λέα. Όμως η Λέα πρόκειται να αλλάξει σχολείο, γεγονός που δεν διευκολύνει την κατάσταση. «Διαφορετικό σχολείο, διαφορετικά αγόρια!» λέει ο μεγαλύτερος αδελφός του, ο Τομ, και τον προτρέπει να φανεί γενναίος για μια φορά. Ο Καρλ προσκαλεί την Λέα στο αυτοσχέδιο εργαστήριο φωτογραφίας του, ή αλλιώς το μπάνιο του. Οι φωτογραφίες και η επεξεργασία τους είναι το αγαπημένο χόμπι του Καρλ εδώ και χρόνια. Η Λέα εντυπωσιάζεται από τα μαγικά του στο εργαστήριο, αλλά ο χρόνος για περισσότερες συναντήσεις εξαντλείται. Ο Καρλ έχει μόνο μία τελευταία ευκαιρία για να κερδίσει την καρδιά της Λέα κατά τη διάρκεια της επερχόμενης σχολικής εκδρομής. Μέσα στην εβδομάδα, η τάξη γυρίζει μια ταινία, με τίτλο Ερωτευμένοι. Και ξαφνικά, είναι πλέον ξεκάθαρο ότι δεν είναι ο μόνος που αντιμετωπίζει αυτό το πρόβλημα… Η αγωνία ενός εφηβικού έρωτα με μια δόση χιούμορ, ιδιαίτερη τρυφερότητα, πολύ σεβασμό και κάποιους υπαινιγμούς για σινεφίλ κοινό – συμπεριλαμβανομένης μιας απρόσμενης αναφοράς στον Πιερ Πάολο Παζολίνι καθώς γύριζε την Ιταλία με την κάμερα στο χέρι, κάνοντας ερωτήσεις για το ντοκιμαντέρ του, Ερωτικές συναντήσεις (1964)!
Travel Essentials

Σε ένα βαθιά συγκινητικό και περίτεχνο κινηματογραφικό ντεμπούτο, η Πολωνή Καμίλα Ταραμπούρα παραδίδει μια ελεγεία για τη διερεύνηση της μνήμης, της ταυτότητας και της επιβίωσης, αλλά και δύο από τους πιο καλογραμμένους γυναικείους χαρακτήρες του σύγχρονου ευρωπαϊκού σινεμά. Η Άντα, μια έγκριτη Αμερικανίδα δημοσιογράφος πολωνικής καταγωγής που ζει στο Αμβούργο, ετοιμάζεται να βγει σε άδεια μητρότητας και να αντιμετωπίσει μια νέα πραγματικότητα. Μια μέρα λαμβάνει με το ταχυδρομείο ένα μυστηριώδες βιβλίο, του οποίου η αφήγηση στρέφεται γύρω από ένα δικό της παιδικό τραύμα. Η αφιέρωση στη δεύτερη σελίδα είναι από μια παλιά της συμμαθήτρια, τη Ροξάνα, με την οποία έχει χάσει επαφή εδώ και χρόνια. Κάπως έτσι, οι δύο γυναίκες αναχωρούν για ένα ταξίδι στον γενέθλιο τόπο που μοιάζει με συναισθηματικό ναρκοπέδιο, ώστε να ξεσκεπάσουν τη σιωπηλή συνενοχή της μητέρας της Ροξάνα και τις θαμμένες αλήθειες του κοινού τους παρελθόντος. Καθώς οι στιγμές έντασης πληθαίνουν και οι προσωπικές ιστορίες συγκρούονται, η Άντα καλείται να περιηγηθεί στην γκρίζα ζώνη μεταξύ της αλήθειας, της ενσυναίσθησης και των δικών της οδυνηρών αναμνήσεων.
Ariel

Μια Αργεντινή ηθοποιός πηγαίνει στις Αζόρες για να συμμετάσχει στην Τρικυμία του Σαίξπηρ. Κατά την άφιξή της στο νησί, δεν βρίσκει κανέναν από την ομάδα, δεν υπάρχει καν θέατρο. Αφού συναντά την Άριελ, το ανάερο πνεύμα της Τρικυμίας που επιθυμεί την απελευθέρωσή του από τον αφέντη του, τον Πρόσπερο, η ηθοποιός ανακαλύπτει ότι η παράσταση έχει ήδη ξεκινήσει, ολόκληρο το νησί είναι ένα θέατρο κι οι κάτοικοί του έχουν μεταμορφωθεί σε χαρακτήρες του Σαίξπηρ. Στην τέταρτη μεγάλου μήκους ταινία του, ο Ισπανός Λοΐς Πατίνιο πλάθει ένα μαγικό σύμπαν, όπου τα ονειρικά τοπία στις Πορτογαλικές Αζόρες έχουν το ρόλο του έρημου νησιού στο οποίο διαδραματίζεται η Τρικυμία. Η ταινία είναι ένα έργο μέσα στο έργο, μια μετα-αφήγηση με στοιχεία από το θέατρο του παραλόγου, που ξεκίνησε από την επιθυμία του σκηνοθέτη να διερευνήσει πώς η ποίηση, η ανθρωπιά και το βάθος των κειμένων του Σαίξπηρ μπορούν να μας αγγίξουν σήμερα.
Weightless

Η 15χρονη Λέα θέλει να χάσει βάρος, γι’ αυτό και θα περάσει τις καλοκαιρινές διακοπές της σε μια κατασκήνωση υγιεινής διατροφής και άσκησης για εφήβους. Αντί για τα συνομήλικά της παιδιά, θ’ αρχίσει να νιώθει ένα ερωτικό σκίρτημα για τον εκπαιδευτή τους, τον γυμνασμένο, κοινωνικό, ενήλικα Ρουν. Όταν, όμως, ο Ρουν αρχίσει ν’ ανταποδίδει το ενδιαφέρον, η Λέα θα δυσκολευτεί ν’ αξιολογήσει τις προθέσεις του. Μια ταινία που ξετυλίγεται δίπλα στη φύση, κάτω από το ζεστό φως του καλοκαιριού, αυτό που καταπραΰνει αλλά και εκθέτει. Η εφηβική ανασφάλεια, το body shaming, ο ανταγωνισμός, τα όνειρα για το μέλλον, η αγωνία για την προσωπική ταυτότητα, αλλά και η αγωνία της ζυγαριάς συνυφαίνονται σε μια γκρίζα ζώνη – εκεί όπου η αποπλάνηση ανηλίκων θρέφεται από τις απορίες της απειρίας, οι οποίες σε κάνουν να νιώθεις ότι σηκώνεις όλο το βάρος του κόσμου.
Regan

Μια νεαρή κοπέλα, καλλιτέχνις και ζωγράφος, γεννά ένα παραμορφωμένο βρέφος, αποτέλεσμα μιας ανεπιθύμητης και καταναγκαστικής εγκυμοσύνης. Τώρα πρέπει να ζήσει ανάμεσα σε δύο πραγματικότητες, αντιμέτωπη με τον ίδιο της τον εαυτό.
Punku

Βρισκόμαστε στην καρδιά του περουβιανού Αμαζονίου. Η Μεσία, μια νεαρή γυναίκα, ανακαλύπτει τον Ιβάν, ένα αγόρι που αγνοείται εδώ και δύο χρόνια. Τον μεταφέρει στην πόλη για επείγουσα χειρουργική επέμβαση στα μάτια, αλλά αυτό που ξεκινά ως πράξη συμπόνιας εξελίσσεται σε μια πολύπλοκη σχέση που χαρακτηρίζεται από εμπιστοσύνη, ευαισθησία και ανείπωτες πληγές. Καθώς ο Ιβάν αγωνίζεται να αντιμετωπίσει το τραύμα του και τα εφιαλτικά όνειρα που τον στοιχειώνουν, η Μεσία παλεύει με τις δικές της φιλοδοξίες και τις ψευδαισθήσεις για ένα καλύτερο μέλλον. Ο σκηνοθέτης Χουάν Ντανιέλ Φερνάντες Μολέρο, γνωστός για τον συνδυασμό της προσωπικής αφήγησης με την πολιτική και ψυχολογική βυθομέτρηση, δημιουργεί ένα ονειρικό αλλά και ωμό πορτρέτο της επιβίωσης και του πόθου. Το Punku διανύει την απόσταση μεταξύ ίασης και εκμετάλλευσης, ελπίδας και ψευδαίσθησης, με φόντο μια κοινωνία που διαπραγματεύεται τη νεωτερικότητα και την παράδοση.
