“Η Χάρις είναι μουντ. Τέλος” – Η πατριαρχία σε πρώτο πλάνο στο Maestro
Ένα ακόμα επεισόδιο που αποθεώθηκαν στο twitter οι ηθοποιοί, οι χαρακτήρες αλλά και τα νοήματα που περνάει ο Χρ. Παπακαλιάτης μέσα από τη σειρά του
Όσο περνάνε τα επεισόδια του “Maestro”, τόσο και πιο ξεκάθαρη είναι η θέση του συγγραφέα και σκηνοθέτη για την κοινωνία και ειδικότερα, για την πατριαρχία.
Άνθρωποι δυστυχισμένοι, άνθρωποι στερημένοι, με ανασφάλειες και απωθημένα, πίσω από στερεότυπα που μπορεί, στη σειρά ο Χριστόφορος Παπακαλιάτη να τα έχει τοποθετήσει σε μία μικρή, κλειστή κοινωνία, όμως να είστε σίγουροι πως και σε κάθε μεγάλη ελληνική κοινωνία, δυστυχώς, οι αντιλήψεις και οι ιδέες μίας κακής, παλιότερης πατριαρχικής αντίληψης είναι καλά ριζωμένες μέσα σε πολλούς.
Επιστρέφοντας στον «Maestro» και λίγο πριν το τέλος της πρώτης σεζόν (ναι, οι πληροφορίες μιλάνε για δεύτερο κύκλο μετά την εξαγορά της από το Netflix), αντιλαμβανόμαστε πολύ ανοιχτά (Ο Παπακαλιάτης δεν έχει κανένα πρόβλημα να δείξει ξεκάθαρα τις προθέσεις του κι αυτό τον κάνει ακόμα πιο σημαντικό ως δημιουργό) πως οι ήρωες του, ταλαιπωρούνται όλοι από τους δαίμονες τους. Τους δαίμονες της πατριαρχίας που έχει περάσει μέσα από γενιές και με σκληρούς τρόπους, επιχειρεί να μπει και στα σώματα των νεότερων ηρώων του.
Το έβδομο επεισόδιο, με θέμα και αφηγητή του τον Χαράλαμπο (Ο Γιάννης Τσολτέκης είναι ένας συγκλονιστικός θεατρικός ηθοποιός που μεγαλουργεί πλέον και στην τηλεόραση) μας μαθαίνει την ζωή του, το κακό που του έκανε ένας αμόρφωτος πατέρας, το διπλό κακό που του έκανε μία μάνα που δεν άντεξε την κακοποίηση και έφυγε και τη συνέχεια μίας ζωής που ο ίδιος ως ενήλικας κακοποιεί τη δική του γυναίκα, χτυπάει και επιβάλλεται στον γιό του και μέσα στην άγνοια του, επιβραβεύει τον εαυτό του για τη βία και την σκληρότητα του, αφήνοντας πίσω του μόνο δυστυχισμένους ανθρώπους.
Ένα επεισόδιο που χαρακτηρίστηκε βέβαια και από την (επική) ατάκα της Χαρούλας, όταν καθισμένη σε μία καρέκλα στο νεκροταφείο, πίνει το κρασί της και μιλάει στον νεκρό Διονύση πάνω από τον τάφο του.
“Είναι δυνατόν να είστε οι άντρες τόσο μαλάκες ανά τους αιώνες;”.
Δύο λόγια όλα κι όλα για να κάνει το twitter να παραληρεί και να αποθεώσει την Αλεξίου για ακόμα μία φορά, σε έναν ρόλο που μου θύμισε τόσο έντονα και εκείνον τον παλιό της υπέροχο στίχο «Οι άντρες περνούν μάμα…» από την Οδό Νεφέλης 88 της.
Σε ένα επεισόδιο μάλιστα που οι άντρες της σειράς, δείχνουν να ζουν όλα εκείνα που δεν θέλουν, από τους έρωτες τους μέχρι την καθημερινότητα τους, η Χάρις μιλάει στον παλιό της έρωτα και ο νους μας πάει στον Ορέστη που ήταν παντρεμένος, στον Σπύρο και τον Αντώνη που δεν ζουν τον έρωτα τους λόγω της κοινωνίας, τον Χαράλαμπο, τον Φάνη, τον κάθε άντρα της σειράς και όχι μόνο, που πρέπει να είναι κάτι άλλο από αυτό που επιθυμεί ανά τους αιώνες…
Τι σχολίασαν όμως οι χρήστες για αυτό το επεισόδιο;
Τλκ όντως! Είμαστε τα βιώματά μας #maestro pic.twitter.com/1sisqtYGkZ
— ΣΟΡΑΓΙΑ (@bani1300) December 1, 2022
«Μα είναι δυνατόν οι άντρες να είστε τόσο μαλακες ανά τους αιώνες;» ΠΟΣΟ ΕΙΔΩΛΟ ΕΙΣΑΙ ΜΩΡΗ ΚΟΛΛΗΤΗ!#maestro pic.twitter.com/Neah0vnWlS
— Wild Bee (@JustEstella) December 1, 2022
Η Χάρις είναι μουντ. Τέλος. #Maestro pic.twitter.com/BAcNkKQ8AW
— μπανης (@bugsbunnis) December 1, 2022
“Είναι η τελευταία μου μέρα ,όπως ήταν και η δική του… Ποτέ δεν μου είπε μια καλή κουβέντα!! Γιατί είπα εγώ ποτέ στον δικό μου γιο;!”
Τα παιδικά μας τραύματα τα κουβαλάμε πάντα. Και το πώς θα τα διαχειριστούμε καθορίζει όχι μόνο την ζωή μας ,αλλά και των ανθρώπων μας. #Maestro pic.twitter.com/d2aGjQxYYb
— ❤️🔥╚═ ֶָ֪𓏲࣪ Φαίη ֶָ֪ ═╝❄️🎄 🜃 ֶָ֪໒ ۫։ຼ (@faih04) December 1, 2022
Αυτούς τους δυο τους θέλω μαζί και χαρούμενους.
Ακούς Χριστόφορε??? #maestro pic.twitter.com/d7YAMlSwn0
— Ελευθερία 💡 (@Leli_Kot) December 1, 2022
📺 Θεωρώ ότι ένα βαθύτερο κομμάτι του ανθρώπου δεν αλλάζει ό,τι και να γίνει. Στην περίπτωση του Χαράλαμπου, λοιπόν, η κακοποίηση που υπέστη όταν ήταν παιδί, όχι μόνο τον στιγμάτισε, αλλά διαμόρφωσε όλη τη συμπεριφορά του αφού αφέθηκε στη μοίρα του και έμεινε απαίδευτος. #maestro pic.twitter.com/1K15poOpi3
— Sotiris Charalampopoulos (@sot_charal) December 1, 2022
#Maestro Είναι δυνατόν να είστε οι άντρες τόσο μαλάκες ανά τους αιώνες; Το ειδωλοοο για άλλη μια φορά λέει αλήθειες! pic.twitter.com/fq8RlPWAVa
— Marilitzo🖤 (@marilitzo) December 1, 2022
Ο Φάνης είναι το παράδειγμα ότι δεν χρειάζεται να ασκείς σωματική βία για να θεωρείσαι κακός γονιός #Maestro
— Χαρούλα (@mtfchrl) December 1, 2022
-Ξέρεις ότι θα με σκοτώσει άμα το μάθει. -Πάνω απ το πτώμα μου.
🥹🥹🥹 #maestro pic.twitter.com/VE2urAEnj4
— Ελευθερία 💡 (@Leli_Kot) December 1, 2022
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ “Μα είναι δυνατόν να είστε οι άντρες τόσο μαλακες ανά τους αιώνες! “#maestro ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΚΛΑΊΩ! pic.twitter.com/7ehJUumynB
— mary 🦊 (@marolaki) December 1, 2022
Σε 50 λεπτά ο Παπακαλιάτης δίνει στο 100% τον τρόπο που γαλουχούνται οι άνδρες στην ελληνική κοινωνία! #maestro
— Efthimis_Around (@EfthimisP) December 1, 2022
“Μα είναι δυνατόν οι άντρες να είστε τόσο μαλάκες ανά τους αιώνες;;;!!!”
Άλλη μια φορά που η Χάρις είναι μουντ 😂😂 🛐 #Maestro pic.twitter.com/KiSMeFBegR
— ❤️🔥╚═ ֶָ֪𓏲࣪ Φαίη ֶָ֪ ═╝❄️🎄 🜃 ֶָ֪໒ ۫։ຼ (@faih04) December 1, 2022