Με την ασφάλεια της καραντίνας, χωρίς τη χαρά της φυσικής παρουσίας η μετά-ίντερνετ εποχή αναμένεται πλέον με μεγάλο ενδιαφέρον.
Αυτές είναι οι εκθέσεις που ξεχώρισε το design boom για φέτος.
1 – a delightful video of le corbusier’s la tourette by spirit of space
image by spirit of space
Mια εικονική περιοδεία του μοναστηριού sainte marie de la tourette του Le Corbusier. Το βίντεο επισημαίνει τη χρήση του φυσικού φωτός στον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό, δίνει μια αυθεντική εμπειρία του τελικού κτηρίου του αρχιτέκτονα που βρίσκεται στην πλαγιά ενός λόφου κοντά στη Λυών της Γαλλίας. Το κτίριο προσφέρει μια μοναδική σύνθεση των επιτευγμάτων του σύγχρονου κινήματος του μοντερνισμού μέσω ενός συνδυασμού αγνών γραμμών, βάναρων επιφανειών και εξαιρετικών εποικοδομητικών λύσεων.
2 – google partnered with over 500 global art institutions to open their virtual tours to the public
H διαδικτυακή πλατφόρμα της Google αφιερωμένη στην παροχή δημόσιας πρόσβασης στις συλλογές μερικών από τα πιο σημαντικά μουσεία τέχνης του κόσμου, σε συνεργασία με πάνω από 500 παγκόσμια ιδρύματα τέχνης για να ανοίξουν τις εικονικές περιηγήσεις τους στο κοινό. Mια τάση που αναπτύχθηκε καθ ‘όλη τη διάρκεια του έτους σε αυτό που βιώνουμε αυτήν τη στιγμή. H πλατφόρμα επέτρεψε στους χρήστες να περιηγηθούν σε επιλεγμένες συλλογές μουσείων και να περιπλανηθούν στις αίθουσες των γκαλερί.
3 – the tomb of pharaoh ramses VI in egypt
Υπό τη σκέπη μιας εκστρατείας με τίτλο ”εμπειρία της Αιγύπτου από το σπίτι” η αιγυπτιακή κυβέρνηση ξεκίνησε μια σειρά εικονικών περιηγήσεων στα πιο φημισμένα μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους της χώρας, δίνοντας στους επισκέπτες την ευκαιρία να ζήσουν την αρχαία κληρονομιά τους από το σπίτι τους. αυτή η αξιοθαύμαστη τρισδιάστατη εικονική περιήγηση στον τάφο ramses VI του Φαραώ – επίσης γνωστή ως KV) και ανακαλύφθηκε για πρώτη φορά το 1898 – διαθέτει μερικά από τα πιο καλά διατηρημένα ανάγλυφα και διακοσμήσεις τοίχων στον κόσμο.
4 – the art basel online viewing rooms
Η art basel – μετά την ακύρωση της έκθεσης του Χονγκ Κονγκ 2020 – ξεκίνησε μια νέα ψηφιακή πρωτοβουλία για να προσφέρει στους εκθέτες έναν επιπλέον τρόπο για να παρουσιάσουν έργα τέχνης στο παγκόσμιο δίκτυο των πελατών, συλλεκτών και αγοραστών. Στο «διαδικτυακό δωμάτιο προβολής» του art basel, οι συλλέκτες και οι πολιτιστικοί μάνατζερ ήταν ελεύθεροι να περιηγηθούν σε έναν συνοπτικό εικονικό κατάλογο χιλιάδων έργων, αναζητώντας από γκαλερί, καλλιτέχνες και μέσο. Επίσης, όπως και οι φυσικές εκθέσεις, οι διαδικτυακοί εκθεσιακοί χώροι ξεκινούσαν με μια προεπισκόπηση, προσβάσιμη μόνο σε κατόχους καρτών VIP, ακολουθούμενες από αρκετές ημέρες όταν οι εκθέσεις ήταν ανοιχτές στο κοινό.
5 – ‘louise bourgeois drawings 1947-2007’ by HAUSER & WIRTH
Για την εναρκτήρια διαδικτυακή της έκθεση, η οποία άνοιξε ψηφιακά στις 25 Μαρτίου 2020, η HAUSER & WIRTH έφερε μια συλλογή σχεδίων από τον διάσημο Γάλλο-Αμερικανό καλλιτέχνη Louise Bourgeois. Το σχέδιο ήταν ένα καθημερινό τελετουργικό σε όλη την επταετή καριέρα των αστών, που χρησιμοποιήθηκε ως απαραίτητο εργαλείο για την καταγραφή και τον εξορκισμό των αναμνήσεων και των συναισθημάτων της. Τα έργα αυτής της παρουσίασης συνέλαβαν την εσωτερική ψυχή της με κυματιστά σημάδια με μελάνι, ακουαρέλα και μολύβι.
6 – Νelson-atkins museum of art in kansas city
Eνώ αναγκαστήκαμε να μείνουμε σε εσωτερικό χώρο, τρεις πιγκουίνοι από τον ζωολογικό κήπο του Κάνσας πραγματοποίησαν εκδρομή στο μουσείο nelson-atkins. Στην ιδιωτική περιοδεία των κενών γκαλερί, οι φίλοι μας κατάφεραν να μελετήσουν βασικά κινήματα στον τομέα της τέχνης, από μπαρόκ έως το γαλλικό ιμπρεσιονισμό. «Φαινόταν να αντιδρούν πολύ καλύτερα στον caravaggio από τον monet», σχολίασε ο julián zugazagoitia, εκτελεστικός διευθυντής και διευθύνων σύμβουλος του μουσείου nelson-atkins. Και παρόλο που δεν είναι τεχνικά μια εικονική περιοδεία, πιστεύαμε ότι θα ήταν μια ωραία προσθήκη στη λίστα.
7 – tour of bjarke ingels group’s occupiable sculpture, vancouver house
Η ομάδα Westbank και bjarke ingels (BIG) κάλεσε τους θεατές να εξερευνήσουν ουσιαστικά το πρόσφατα ολοκληρωμένο «σπίτι του Βανκούβερ». κατά τη διάρκεια της εικονικής περιήγησης βίντεο, ο Ιan gillespie της Westbank τόνισε ότι ο πύργος προσφέρει στους κατοίκους την ευκαιρία να ζήσουν μέσα σε ένα γλυπτό το οποίο, όταν πρόκειται για το επίπεδο του εδάφους, δημιουργεί μια ολόκληρη γειτονιά. Η μοναδική μορφή του πύργου δημιουργήθηκε σε συνομιλία με τα χαρακτηριστικά και τους περιορισμούς της τοποθεσίας, ως ένα από τα ψηλότερα κτίρια κατά μήκος του ορίζοντα της πόλης στα 497 πόδια (151 μέτρα). Το κυματοειδές προφίλ του κτιρίου κατοικιών στρίβεται προς τα πάνω από την τριγωνική βάση του, αναπτύσσοντας σταδιακά μια ορθογώνια γεωμετρία που υψώνεται πάνω από το κέντρο του Βανκούβερ.
8 – MASSIMO DE CARLO launched a virtual space with the john armleder and rob pruitt
Το MASSIMO DE CARLO κυκλοφόρησε τον «εικονικό χώρο»: μια νέα, ευέλικτη, συναρπαστική εμπειρία που θα μπορούσατε να απολαύσετε από το σπίτι – η πρώτη του είδους του στον κόσμο της τέχνης. Χρησιμοποιώντας τις νεότερες τεχνολογίες, το VSpace είναι ένα συναρπαστικό περιβάλλον έκθεσης που κάθε θεατής μπορεί να απολαύσει μέσω της ιστοσελίδας της γκαλερί ή μέσω γυάλινων γυαλιών. Το VSpace εγκαινιάστηκε με μια κοινή παράσταση με τον επιρροή ελβετικό καλλιτέχνη john armleder, και νέα έργα του αμερικανικού μετα-εννοιολογικού καλλιτέχνη rob pruitt
9 – WHAT’S UP/TWENTY TWENTY: a digital art exhibit set within fictional architectural worlds
Η LVH art παρουσίασε την πρώτη της διαδικτυακή έκθεση σε επιμέλεια του lawrence van hagen, το WHAT’S UP / TWENTY TWENTY είναι μια έκθεση πωλήσεων για την εποχή μας, μια που προκαλεί τον φυσικό χώρο έκθεσης όπως τον γνωρίζουμε και απελευθερώνει τους θεατές από τα όρια μιας γκαλερί σε μία τοποθεσία. Επισκέπτες και αγοραστές κλήθηκαν να ταξιδέψουν σε μοναδικούς χώρους, βλέποντας έργα τέχνης και έργα από αναδυόμενους και καθιερωμένους καλλιτέχνες.
10 – ‘museum of no spectators’ proposed for burning man
Προτού ανακοινωθεί ότι θα πραγματοποιηθεί ουσιαστικά η έκδοση 2020 του Burning Man, ο αρχιτέκτονας John Marx και ο καλλιτέχνης absinthia vermut δούλευαν σε μια μοναδική ιδέα για την εκδήλωση – το «μουσείο χωρίς θεατές». Ο Μαρξ προσπάθησε να αναρωτηθεί πώς θα μπορούσε να εφαρμοστεί η τυπολογία του μουσείου στην εκδήλωση, η οποία λαμβάνει χώρα συνήθως κάθε χρόνο στην έρημο του μαύρου βράχου της βορειοδυτικής Νεβάδας. «Πώς θα ήταν ένα μουσείο στην πλάγια μέσα από τον πολιτισμό του καψίματος;» Ζητά από την ομάδα σχεδιασμού. «Τι θα έκανες εκεί; τι ρόλο θα έπαιζε η τέχνη, τι ρόλο θα έπαιζαν οι άνθρωποι, ποιος θα έπαιζε; »
Πηγή: https://www.designboom.com/