3ο Thessaloniki Design Week: Φέρνει στο επίκεντρο τη σχέση του design με τη γαστρονομία
Βραβεία Design, θεματικές ξεναγήσεις, 4 ημερίδες, 1 συνέδριο, 7 εκθέσεις, και 11 εργαστήρια αποτελούν την καρδιά του εγχειρήματος.
Το Thessaloniki Design Week παρουσίασε χθες Τρίτη 30 Μαΐου στο εστιατόριο Όλυμπος Νάουσα το πρόγραμμα της τρίτης του διοργάνωσης, που θα φιλοξενηθεί στην Προβλήτα Α στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, καθώς και σε άλλους δημιουργικούς χώρους της πόλης, επιφυλάσσοντας απρόσμενες εμπειρίες στους επισκέπτες.
Βραβεία Design, θεματικές ξεναγήσεις στην πόλη, τέσσερις ημερίδες, ένα συνέδριο, επτά εκθέσεις, και έντεκα εργαστήρια αποτελούν την καρδιά του εγχειρήματος που πραγματοποιείται με την υποστήριξη του Δήμου Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο της συμμετοχής του στο δίκτυο δημιουργικών πόλεων της UNESCO για τη γαστρονομία.
«Καταβάλλεται συστηματική προσπάθεια από την πλευρά του Δήμου Θεσσαλονίκης για την προβολή της γαστρονομίας της πόλης και η ανάδειξή της μπορεί να επιτευχθεί με πολλούς τρόπους. Στο Thessaloniki Design Week οι Θεσσαλονικείς και οι επισκέπτες της πόλης θα έχουν τη δυνατότητα να δουν το πάντρεμά της με το design», δήλωσε κατά την παρουσίαση του προγράμματος ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας.
Ο ιδρυτής της Philartia Γιώτης Ιωαννίδης αναφέρθηκε στη σημασία της εξωστρέφειας που μπορεί φέρει η διοργάνωση για τη δημιουργική βιομηχανία της πόλης. «Ήταν η πρώτη λογική ιδέα που έπεσε στο τραπέζι, από την στιγμή που η Θεσσαλονίκη έγινε η πρώτη ελληνική δημιουργική πόλη της UNESCO και μάλιστα στη γαστρονομία, οπότε και το Thessaloniki Design Week έπρεπε να συνδυάσει αυτούς τους δύο τομείς και να παρουσιάσει όλα τα στάδια σύμπραξης μεταξύ τους στην παραγωγική διαδικασία, από την αρχιτεκτονική στους χώρους εστίασης μέχρι την αισθητική ενός πιάτου» σημείωσε ο ίδιος αναφορικά με την επιλογή της φετινής θεματικής.
«Ο θεσμός αυτός γίνεται κάθε φορά και πιο επιτυχημένος, καθώς η Θεσσαλονίκη διαθέτει ένα μεγάλο δημιουργικό πλούτο. Το φαγητό είναι μια διεθνής γλώσσα οπότε ξεκινήσαμε από την αθέατη πλευρά που είναι η καλλιέργεια, η μεταφορά μέσω μιας συσκευασίας, η άφιξη στο εστιατόριο μέχρι το στήσιμο ενός μαγαζιού αλλά και ο σχεδιασμός και η εμφάνιση ενός πιάτου. Όλα αυτά είναι μια τεράστια δημιουργική αλυσίδα και με την τεχνολογία που αναπτύσσεται ραγδαία μπορεί να γίνει ένας τέλειος συνδυασμός που θα προωθήσει τη γαστρονομία μας σε άλλο επίπεδο. Η διοργάνωση του Thessaloniki Design Week αποτελέσει μια πλατφόρμα δικτύωσης, εξωστρέφειας και προβολής πρωτοποριακών ιδεών και έργων στην Ελλάδα και το εξωτερικό και για τον λόγο αυτό τη στηρίζουμε» δήλωσε η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού και Τουρισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης Μαρία Καραγιάννη.
Οι δράσεις του 3oυ Thessaloniki Design Week θα πραγματοποιηθούν από τις 6 έως τις 11 Ιουνίου στην Προβλήτα Α στο Λιμάνι, στην αγορά Μοδιάνο, στο Hellenic Design Centre, στον Κινηματογράφο Ολύμπιον και άλλα σημεία ενδιαφέροντος. Η είσοδος στις δράσεις του Thessaloniki Design Week είναι ελεύθερη για το κοινό και αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα βρίσκονται στον σύνδεσμο εδώ.