“Άνοιγμα” στην τουριστική αγορά της Θεσσαλονίκης κάνει το Βερολίνο
Στόχος, να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στην αγορά της Θεσσαλονίκης.
Το Βερολίνο κάνει restart στον τουρισμό με αφετηρία τη Θεσσαλονίκη, για αυτό άλλωστε και η πρώτη αποστολή μετά το lockdown της πανδημίας για τον CEO του Visit Berlin Μπούρχαρντ Κίκερ (Burkhard Kieker) ήταν στην πόλη. Στόχος, να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στην αγορά της Θεσσαλονίκης, με σκοπό την προσέλκυση περισσότερων τουριστών από την ελληνική δεξαμενή.
«Θέλουμε τουρίστες με ιδέες, ανθρώπους ενδιαφέροντες. Γι αυτό θέλουμε περισσότερους Έλληνες», είπε ο κ.Κίκερ, τονίζοντας ότι οι δύο πόλεις έχουν πολλά κοινά για να αναπτύξουν περισσότερους δεσμούς: Είναι πόλεις με πολυπολιτισμικό χαρακτήρα, γεμάτες με ζωή, δημιουργικότητα και ανοχή στο διαφορετικό.
Το Βερολίνο, δεν έχει κάτι να ζηλέψει από άλλους δημοφιλείς προορισμούς, καθώς είναι από τους πιο πετυχημένους στην Ευρώπη. Το 2019 οι διανυκτερεύσεις ξεπέρασαν τα 30 εκατομμύρια ενώ οι επισκέπτες τα 14 εκατομμύρια άτομα.
Μετά τα σχεδόν μηδενικά επίπεδα στα οποία έπεσε η τουριστική κίνηση στη διάρκεια των περιοριστικών μέτρων, η πόλη του Βερολίνου αρχίζει σιγά- σιγά να ανακάμπτει βρισκόμενη σήμερα στο 20-40% της πληρότητας σε σχέση με πέρσι. Την ίδια ώρα κάνει άνοιγμα στη Θεσσαλονίκη, μέσω του CEO του Visit Berlin και του βουλευτή Κρίστιαν Γκόινι (Christian Goiny) οι οποίοι στη διάρκεια συνέντευξης τύπου εξέφρασαν την εκτίμηση ότι η Θεσσαλονίκη πρέπει να συμμετάσχει στο European Cities Network.
Οι ίδιοι, χθες Πέμπτη, συναντήθηκαν με εκπροσώπους της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, του Thessaloniki Convention Bureau, του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου και της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
Πηγή: ΑΠΕ