18χρονος σπουδαστής, ο δράστης της επίθεσης στην Κριμαία – Οι δηλώσεις του Πούτιν
Δεν υπάρχουν ενδείξεις για τρομοκρατική ενέργεια.
Η Ερευνητική Επιτροπή της Ρωσίας ανακοίνωσε σήμερα ότι η πολύνεκρη επίθεση που σημειώθηκε σε κολέγιο της Κριμαίας, στην πόλη Κερτς ήταν μια “μαζική δολοφονία” που δεν σχετίζεται με τρομοκρατία και κατονόμασε τον βασικό ύποπτο, τον 18χρονο σπουδαστή Βλαντισλάβ Ροσλίακοφ.
Σύμφωνα με τις ρωσικές αρχές, ο Ροσλιάκοφ άρχισε να πυροβολεί αδιακρίτως στο κολέγιο και στη συνέχει έβαλε τέλος στη ζωή του.
Στις εικόνες που κατέγραψαν οι κάμερες ασφαλείας διακρίνεται ο νεαρός να μπαίνει στη σχολή κρατώντας ένα τουφέκι.
Δηλώσεις Πούτιν
Ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντίμιρ Πούτιν δήλωσε πως οι ερευνητές προσπαθούν να βρουν το κίνητρο για τη φονική επίθεση σε ένα κολέγιο στην κριμαϊκή πόλη Κερτς.
Ο Πούτιν έκανε τις δηλώσεις αυτές σε κοινή συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στη Μόσχα με τον Αιγύπτιο ομόλογό του Άμπντελ Φάταχ αλ-Σίσι.
Δεκαοκτώ άνθρωποι σκοτώθηκαν σήμερα σε κολέγιο στην Κριμαία και δεκάδες τραυματίστηκαν από τους οποίους 37 νοσηλεύονται, όταν τουλάχιστον ένας δράστης της επίθεσης πυροδότησε μια βόμβα στην καφετέρια και στη συνέχεια άρχισε να πυροβολεί όποιον έβρισκε μπροστά του στο κτίριο.
Ο ύποπτος για την επίθεση στο κολέγιο της κριμαϊκής πόλης Κερτς αυτοπυροβολήθηκε και το πτώμα του βρέθηκε μέσα στο κολέγιο, μετέδωσε εξάλλου το πρακτορείο ειδήσεων TASS, επικαλούμενο την Εθνική Αντιτρομοκρατική Επιτροπή της Ρωσίας.
Η επίθεση, κατά την οποία 18 άνθρωποι σκοτώθηκαν, πραγματοποιήθηκε από έναν σπουδαστή του κολεγίου, δήλωσε ο Σεργκέι Αξιόνοφ, ο υποστηριζόμενος από τη Ρωσία επικεφαλής της Κριμαίας σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων Interfax.
Σύμφωνα με το πρακτορείο ειδήσεων RIA, η Επιτροπή δήλωσε πως μπορεί να υπήρξαν περισσότεροι από ένας άνθρωποι πίσω από την επίθεση και πως διεξάγεται έρευνα για ενδεχόμενους συνεργούς.
Η Επιτροπή δήλωσε πως η αρχική εξέταση των σορών στο σημείο της επίθεσης δείχνει πως τα θύματα πέθαναν από τραύματα που προκλήθηκαν από πυροβολισμούς, σύμφωνα πάντα με το RIA.
Πηγή: ΑΠΕ