«Η κράτησή σας ακυρώνεται λόγω εγκλημάτων πολέμου» – Ξενοδοχείο δείχνει την έξοδο σε ισραηλινό τουρίστα
Το μήνυμα της ακύρωσης στάλθηκε από έναν υπάλληλο του ξενοδοχείου
Ένα ξενοδοχείο στην ιαπωνική πόλη Κιότο φέρεται να ακύρωσε την κράτηση ενός ισραηλινού τουρίστα λόγω «εγκλημάτων πολέμου» στη Γάζα, προκαλώντας την κριτική τοπικών αξιωματούχων που δήλωσαν ότι παραβίασε τους κανονισμούς.
Ο τουρίστας έλαβε ένα μήνυμα στην εφαρμογή Whatsapp από έναν υπάλληλο του Hotel Material που του έλεγε ότι η κράτηση που ήταν προγραμματισμένη για τον Ιούνιο είχε ακυρωθεί λόγω των ισραηλινών επιθέσεων στη Γάζα, σύμφωνα με την ισραηλινή πρεσβεία στο Τόκιο.
«Λυπούμαστε που σας ενημερώνουμε ότι, λόγω των εγκλημάτων πολέμου που διαπράττονται από μέλη των Ισραηλινών Δυνάμεων Άμυνας (IDF) στη σύγκρουση που λαμβάνει χώρα στη Γάζα μεταξύ Ισραήλ και Παλαιστίνης, δεν είμαστε σε θέση να δεχτούμε κρατήσεις από άτομα που πιστεύουμε ότι μπορεί να έχουν δεσμούς με τον ισραηλινό στρατό», φέρεται να έγραφε το μήνυμα, σύμφωνα με το CNN.
Ο τουρίστας προέβη σε μια πρώτη καταγγελία στην ισραηλινή πρεσβεία στο Τόκιο. Το άτομο μπόρεσε να κάνει νέα κράτηση σε διαφορετικό ξενοδοχείο στο Κιότο και συνέχισε το ταξίδι του όπως είχε προγραμματίσει.
«Ξεκάθαρη περίπτωση διάκρισης»
Η πρεσβεία κατηγόρησε το ξενοδοχείο για «ξεκάθαρη περίπτωση διάκρισης».
Το κατάλυμα δέχθηκε επίσης έντονη επίπληξη από την κυβέρνηση της πόλης του Κιότο, η οποία το κατηγόρησε ότι παραβίασε τον ιαπωνικό νόμο περί ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, ο οποίος ρυθμίζει τον κλάδο της φιλοξενίας.
«Η θέση μας είναι να παρέχουμε ασφαλή και υψηλής ποιότητας καταλύματα για τους πολίτες και τους ταξιδιώτες και θα αντιδράσουμε αυστηρά σε καταστάσεις που δεν συνάδουν με αυτό, όπως αυτή», δήλωσε στο CNN εκπρόσωπος της δημοτικής κυβέρνησης του Κιότο, προσθέτοντας ότι εκπρόσωπος της πόλης επισκέφθηκε αυτοπροσώπως το ξενοδοχείο για να το ενημερώσει για τη νομική παράβαση.
Ο Ido Bromberg, πολιτικός σύμβουλος στην ισραηλινή πρεσβεία, δήλωσε στο CNN ότι το άτομο που φέρεται να έστειλε το μήνυμα στον τουρίστα ήταν ένας υπάλληλος του ξενοδοχείου και όχι ο γενικός διευθυντής ο ιδιοκτήτης ή ο υπεύθυνος.
Η πρεσβεία έστειλε επίσημη επιστολή καταγγελίας στην ιαπωνική κυβέρνηση, αλλά ο Bromberg τόνισε ότι δεν υπάρχει καμία εχθρότητα μεταξύ των δύο χωρών.
«Γνωρίζουμε ότι αυτό δεν είναι χαρακτηριστικό της Ιαπωνίας γενικά ή της ξενοδοχειακής βιομηχανίας στην Ιαπωνία», δήλωσε. «Γνωρίζουμε ότι η φιλοξενία των ιαπωνικών ξενοδοχείων είναι εξαιρετική και εξαιρετικά ωραία, οπότε ελπίζουμε ότι το ξενοδοχείο θα λάβει τα απαραίτητα μέτρα για να διασφαλίσει ότι αυτό δεν θα ξανασυμβεί, και μάλιστα με τον συγκεκριμένο εργαζόμενο.
»Θεωρούμε ότι πρόκειται για ένα μεμονωμένο περιστατικό και ελπίζουμε να μην ξανασυμβεί», κατέληξε ο Bromberg.
Η ισραηλινή πρεσβεία δηλώνει ότι θα εκτιμούσε μια συγγνώμη από το ξενοδοχείο και πως δεν θα προβεί σε καμία νομική κίνηση εις βάρος του.