Παραιτήθηκε ο πρωθυπουργός Κιρ Στάρμερ στη Βρετανία
Πολιτική κρίση ξέσπασε στη Βρετανία μετά την παραίτηση του Κιρ Στάρμερ.
Την παραίτησή του από το αξίωμα του πρωθυπουργού στη Βρετανία ανακοίνωσε ο Κιρ Στάρμερ το πρωί της Δευτέρας (22/6).
Παράλληλα παρουσίασε το χρονοδιάγραμμα για την υποβολή υποψηφιοτήτων για τη διαδοχή του λέγοντας ότι η διαδικασία από την Εθνική Εκτελεστική Επιτροπή των Εργατικών θα ξεκινήσει στις στις 9 Ιουλίου και θα ολοκληρωθεί πριν τις καλοκαιρινές διακοπές της κοινοβουλευτικής περιόδου, στις 16 Ιουλίου.
Συγκεκριμένα, κατά το μήνυμά του έξω από την Ντάουνινγκ Στριτ, ο Κιρ Στάρμερ ανέφερε: «Μια νέα κυβέρνηση των Εργατικών, η πρώτη μετά από 14 χρόνια. Μια νέα σελίδα στην ιστορία της χώρας μας, μετά από χρόνια απογοήτευσης και απόγνωσης, η ευκαιρία να αλλάξουμε προς το καλύτερο τη ζωή εκατομμυρίων ανθρώπων.
Γι’ αυτό μπήκα στην πολιτική. Η πορεία μέχρι εκεί δεν ήταν εύκολη. Πριν από έξι χρόνια, ανέλαβα ένα Εργατικό Κόμμα που ήταν πολιτικά, οικονομικά και ηθικά χρεοκοπημένο.
Μου έλεγαν ξανά και ξανά ότι το κόμμα μου είχε τελειώσει, ότι ήμασταν καταδικασμένοι να περάσουμε στην ιστορία, ότι η πλειοψηφία στις γενικές εκλογές, πόσο μάλλον μια συντριπτική πλειοψηφία, ήταν αδύνατη.
Διαψεύσαμε όσους το πίστευαν, γιατί αλλάξαμε το κόμμα μας. Ξεριζώσαμε το δηλητήριο του αντισημιτισμού, αποκαταστήσαμε την αξιοπιστία μας στην οικονομία, την άμυνα και την εθνική ασφάλεια και γίναμε ξανά ένα κόμμα που στεκόταν με υπερηφάνεια δίπλα στη χώρα του και κάτω από την εθνική της σημαία.
Η δύσκολη αυτή προσπάθεια αλλαγής είχε έναν και μόνο σκοπό: όχι την εξουσία για χάρη της εξουσίας, αλλά τη βελτίωση της Βρετανίας. Τη δημιουργία μιας πιο δίκαιης χώρας, βασισμένης στην αξιοπρέπεια και τον σεβασμό, όπου όλοι αναγνωρίζονται, όλοι έχουν αξία και όπου ο πλούτος και οι ευκαιρίες ανήκουν σε όλους και όχι μόνο στους λίγους προνομιούχους» είπε μεταξύ άλλων.
