Satya Nadella: Η πρώτη δήλωση του CEO της Microsoft μετά το παγκόσμιο «blackout»
"Παρέχουμε τεχνική καθοδήγηση"
Ο διευθύνων σύμβουλος της Microsoft Satya Nadella έκανε μία πρώτη δήλωση σχετικά με το παγκόσμιο ψηφιακό μπλακ άουτ που επηρέασε εκατομμύρια πολίτες.
Ο τεχνολογικός γίγαντας Microsoft ανακοίνωσε σήμερα ότι λαμβάνει μέτρα έπειτα από τεχνικό μπλακ άουτ που έπληξε αρκετές επιχειρήσεις και αεροπορικές εταιρείες. Ο CEO του κολοσσού, Satya Nadella, σε ανάρτησή του στο X (πρώην Twitter) τόνισε ότι οι πελάτες θα έχουν την απαραίτητη τεχνική υποστήριξη για να επανέλθουν με ασφάλεια τα συστήματα.
«Χθες, η CrowdStrike κυκλοφόρησε μια ενημέρωση που άρχισε να επηρεάζει τα συστήματα πληροφορικής παγκοσμίως.
Γνωρίζουμε αυτό το ζήτημα και συνεργαζόμαστε στενά με την CrowdStrike και σε ολόκληρο τον κλάδο για να παρέχουμε στους πελάτες τεχνική καθοδήγηση και υποστήριξη για να επαναφέρουν με ασφάλεια τα συστήματά τους στο διαδίκτυο», έγραψε.
Yesterday, CrowdStrike released an update that began impacting IT systems globally. We are aware of this issue and are working closely with CrowdStrike and across the industry to provide customers technical guidance and support to safely bring their systems back online.
— Satya Nadella (@satyanadella) July 19, 2024
«Οι υπηρεσίες μας βελτιώνονται καθώς συνεχίζουμε να λαμβάνουμε μέτρα άμβλυνσης», ανέφερε νωρίτερα σήμερα η επιχείρηση σε post της στο X. Ωστόσο, η μια μετά την άλλη μεγάλες εταιρείες όπως η American Airlines ρίχνουν στην ευθύνη στον γίγαντα της κυβερνοασφάλειας Crowdstrike.