Έναρξη καλοκαιριού μοιράζοντας μάσκες στους οδηγους ταξί έκανε ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης

Μάσκες στο χρώμα - σύμβολο της πόλης, με κεντημένο το σήμα της Θεσσαλονίκης με την χαρακτηριστική ψηφιδωτή καρδιά «Many Stories One Heart».

Parallaxi
έναρξη-καλοκαιριού-μοιράζοντας-μάσκ-374817
Parallaxi
Εικόνα αρχείου

Μάσκες στο χρώμα – σύμβολο της πόλης, με κεντημένο το σήμα της Θεσσαλονίκης με την χαρακτηριστική ψηφιδωτή καρδιά «Many Stories One Heart» που αποτελεί πλέον το σήμα κατατεθέν της, μοίρασαν σήμερα στους οδηγούς ταξί ο Περιφερειάρχης Κ. Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας και η Αντιπεριφερειάρχης της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου. «Είμαστε έτοιμοι να υποδεχθούμε τους τουρίστες και αισιοδοξούμε ότι τα πράγματα θα πάνε πολύ καλά. Απευθυνόμαστε στους εκπροσώπους των ιδιοκτητών και εργαζομένων Ταξί, καθώς αυτοί είναι το “πρόσωπο της πόλης”, οι άνθρωποι που συναντούν πρώτοι όσοι έρχονται στη Θεσσαλονίκη», όπως είπε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η κ.Πατουλίδου.

Πέρα από την συγκεκριμένη δράση, όμως, σε όλη την περίοδο της απομόνωσης λόγω της πανδημίας, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης προχώρησε σε μια σειρά δράσεων αξιοποιώντας τα video που είχαν δημιουργηθεί σε συνεργασία με την Marketing Greece αλλά και με τα VR video που έγιναν για την πόλη και για τα μνημεία UNESCO.

Την ίδια ώρα, με ένα καινούριο video που απευθύνεται σε δυνητικούς επισκέπτες αλλά και σε παλαιούς επισκέπτες ο Οργανισμός επιχείρησε να ξυπνήσει την ανάμνηση ενώ τα video προωθήθηκαν διαδικτυακά χορηγούμενα στη Σερβία, Βουλγαρία, Ρουμανία, Κύπρο και σε όλην την υπόλοιπη Ελλάδα. Η προώθηση συνεχίζεται με καμπάνιες στο Facebook και στο Instagram σε χώρες- στόχους οδικού τουρισμού ( Βουλγαρία, Τσεχία, Πολωνία, Ρουμανία, Σερβία, Αυστρία) αλλά και Κύπρο και Ισραήλ. Προώθηση επίσης, γίνεται και με αποστολή ψηφιακού υλικού σε διάφορες ομάδες του εξωτερικού (πχ Greeks in New York), όπου πλέον οι συμμετέχοντες κοινοποιούν το υλικό.

Επιπλέον έτρεξαν νέες καμπάνιες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως στο Instagram με GIF της Θεσσαλονίκης και χάσταγκ #wheretomorrowshines, όπου ο καθένας μπορεί να βάλει τη δική του φωτογραφία, κάτι το οποίο όπως ανέφερε η πρόεδρος του ΟΤΘ, είχε μεγάλη ανταπόκριση.

Παράλληλα, η κ.Πατουλίδου επεσήμανε ότι ο Οργανισμός συνεργάζεται και συμμετέχει στην ψηφιακή καμπάνια του National Geographic « Stay Inspired» μετά από πρόσκληση του Ματ Μιντγουόρθ. Σημαντικό, μεταξύ άλλων, ήταν και το γεγονός ότι ο ΟΤΘ ως μέλος του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού έχει άμεση πρόσβαση σε όλες τις μελέτες, τις έρευνες και τις νέες προτάσεις, τις οποίες διοχετεύει με τη σειρά του στα μέλη του.

Πηγή: ΑΠΕ, Νικόλ Καζαντζίδου

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα