Έρευνα ΕΒΕΘ: “Ψήφο εμπιστοσύνης” στο άνοιγμα της αγοράς με μέτρα δίνουν οι καταναλωτές

Ενισχύονται έντονα αρνητικά συναισθήματα όπως η απογοήτευση, η οργή και η απαισιοδοξία των πολιτών.

Parallaxi
έρευνα-εβεθ-ψήφο-εμπιστοσύνης-στο-711415
Parallaxi
Φωτογραφία: Μάριος Δαδούδης

Επιθυμία και των καταναλωτών είναι να ανοίξει η λιανεμπορική αγορά της Θεσσαλονίκης, με τα προσήκοντα και επιβαλλόμενα υγειονομικά μέτρα, τα οποία όπως και στο πρόσφατο παρελθόν, τηρούνται απαρέγκλιτα από τις επιχειρήσεις και τα καταστήματα της πόλης.

Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει, μεταξύ άλλων, από την έρευνα του Βαρομέτρου του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, η οποία πραγματοποιήθηκε στο χρονικό διάστημα Σεπτέμβριος 2020 και Μάρτιος 2021 από την εταιρεία δημοσκοπήσεων Palmos Analysis.

Ιδιαίτερη αξία για την συγκυρία που διανύουμε, έχει η πεποίθηση της ευρείας πλειοψηφίας των καταναλωτών (77%) ότι η εφαρμογή των μέτρων προστασίας από τον COVID-19, από τα εμπορικά καταστήματα και τα σούπερ μάρκετ, ήταν πολύ ή αρκετά ικανοποιητική, όπως καταγράφηκε την εποχή που η αγορά ήταν ανοικτή με μέτρα και κανόνες (Σεπτέμβριος 2020). Παράλληλα, το 93% δηλώνουν ότι χρησιμοποιούσαν “πάντα” την προστατευτική μάσκα στις επισκέψεις τους στα σούπερ μάρκετ.

Από την έρευνα προκύπτει επιπλέον ότι ενισχύονται έντονα αρνητικά συναισθήματα όπως η απογοήτευση, η οργή και η απαισιοδοξία των πολιτών, σε σχέση με προηγούμενες έρευνες στα πρώτα στάδια της πανδημίας.

Η ανησυχία φτάνει στο 30%, η ανασφάλεια το 25%, η απογοήτευση το 18%, η οργή επίσης το 18%, ο φόβος το 16% και η απαισιοδοξία το 14%, ενώ το πρώτο θετικό συναίσθημα, η αισιοδοξία, καταλαμβάνει μόλις ένα 10%.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα