Ερώτηση 42 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με τα κριτήρια επιλογής των ΜΜΕ για την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι»

Οι βουλευτές ζητούν να πληροφορηθούν για το ποια ήταν τα κριτήρια επιλεξιμότητας των δυνητικών ΜΜΕ

Parallaxi
ερώτηση-42-βουλευτών-του-συριζα-σχετικά-226417
Parallaxi

Σαράντα δύο βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ κατέθεσαν ερώτηση προς τον υφυπουργό παρά τω Πρωθυπουργώ αρμόδιο για Θέματα Επικοινωνίας, Στέλιο Πέτσα, και τον υπουργό Οικονομικών, Χρήστο Σταϊκούρα, σχετικά με κριτήρια χρηματοδότησης των ΜΜΕ για την ενημερωτική καμπάνια «Μένουμε Σπίτι & Μένουμε Ασφαλείς».

Οι βουλευτές ζητούν να πληροφορηθούν για το ποια ήταν τα κριτήρια επιλεξιμότητας των δυνητικών ΜΜΕ για τις καμπάνιες πληροφόρησης, όπως για παράδειγμα ενεργές επιχειρήσεις. Επίσης για το εάν χρησιμοποιήθηκαν κριτήρια όπως η μέτρηση τηλεθέασης ή ακροαματικότητας, ή η κυκλοφορία του έντυπου Τύπου. Εάν αξιολογήθηκε η σειρά κατάταξης στις μετρήσεις επισκεψιμότητας στα ψηφιακά μέσα -και εάν ναι, από ποιο φορέα αντλήθηκαν τα εν λόγω στοιχεία, καθώς και με ποιο τρόπο έγινε χρήση των κριτηρίων για τον υπολογισμό της αμοιβής των ΜΜΕ για τις καμπάνιες πληροφόρησης.

Επίσης ζητούν από τους δύο υπουργούς να τους κατατεθεί αντίγραφο της συναφθείσας σύμβασης απευθείας ανάθεσης στην ανάδοχο εταιρεία Initiative Media για τη διαχείριση του έργου σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 1 της υπ’αριθμ.227/2020 ΚΥΑ (Β’948).

Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ στο κείμενο της ερώτησής τους υπογραμμίζουν πως η διαχείριση των οικονομικών της Γενικής Κυβέρνησης πρέπει να διέπεται από αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης, υπευθυνότητας, λογοδοσίας και διαφάνειας.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα