Εστιατόριο απαγορεύει τα smartphones
Τον Μάρτιο αποφάσισε να απαγορεύσει στους πελάτες να χρησιμοποιούν τα smartphone ενώ τρώνε στις ώρες αιχμής, προκαλώντας έντονη συζήτηση
Ο ιδιοκτήτης ενός ραμενάδικου στην Ιαπωνία αποφάσισε να απαγορεύσει τη smartphones κατά τη διάρκεια των πολυσύχναστών ωρών, καθώς παρατήρησε ότι οι πελάτες που σταματούσαν το φαγητό τους για να σκρολάρουν έκαναν περισσότερο χρόνο για να ολοκληρώσουν το γεύμα τους.
Ο Kota Kai είναι ο ιδιοκτήτης του Debu-chan – στα ιαπωνικά σημαίνει «παχουλός»– το οποίο θα γιορτάσει την πέμπτη επέτειό του αυτόν τον Ιούνιο. Τον Μάρτιο το εστιατόρια αποφάσισε να απαγορεύσει στους πελάτες να χρησιμοποιούν τα smartphoneς τους ενώ τρώνε στις ώρες αιχμής, προκαλώντας έντονη συζήτηση στα social media.
«Μια φορά, όταν ήμασταν απασχολημένοι, παρατηρήσαμε έναν πελάτη που είχε μπροστά του το φαγητό και περίμενε τέσσερα λεπτά για να αρχίσει», είπε ο Kai, διευκρινίζοντας ότι ο πελάτης έβλεπε βίντεο στο τηλέφωνό του καθώς το φαγητό του κρύωνε μπροστά του.
Το Debu-chan σερβίρει Hakata ramen ένα είδος τοπικού ramen από τον νομό Hakata στη δυτική Ιαπωνία. Πρόκειται για ένα «φαγητό για ανυπόμονους ανθρώπους», λέει ο ιδιοκτήτης και διευκρινίζει πως τα noodles που σερβίρει έχουν πλάτος μόλις ένα χιλιοστό, οπότε αρχίζουν να τεντώνουν και να χαλάνε πολύ γρήγορα. Με αυτή τη λογική, η αναμονή τεσσάρων λεπτών θα μπορούσε να οδηγήσει σε ένα κακό γεύμα.
«Όταν τα καθίσματα είναι γεμάτα και βλέπω ανθρώπους να σταματούν να τρώνε κοιτώντας τα smartphone τους, τους λέω να σταματήσουν», λέει ο Kai. Προσθέτει ότι δεν έχει αναρτήσει πινακίδες που να ζητούν από τους ανθρώπους να αφήσουν τα τηλέφωνά τους μακριά. Αντίθετα, μιλάει με τους πελάτες μεμονωμένα.
Με πληροφορίες από ethnos.gr