Fuel Pass 2: Για ποια ΑΦΜ άνοιξε – Ποιοι αντιμετωπίζουν πρόβλημα
Οι ημερομηνίες για τις αιτήσεις
Όσοι δικαιούχοι του Fuel Pass 2 έχουν ΑΦΜ που λήγει σε 1,2 και 3 μπορούν από σήμερα, Δευτέρα να μπαίνουν στο vouchers.gov.gr και να κάνουν την αίτησή τους για το επίδομα καυσίμων.
Ωστόσο, σύμφωνα με την ενημέρωση στο site, δεν μπορούν να κάνουν αίτηση από σήμερα οι κάτοχοι μοτοποδηλάτων και ας τελειώνει ο ΑΦΜ τους σε 1,2 και 3.
Προς το παρόν δεν έχει γίνει γίνει γνωστός ο λόγος για τον οποίο η πλατφόρμα δεν ανοίγει για αυτή την κατηγορία.
Πρόκειται για τη δεύτερη επιδότηση για τα καύσιμα αφορά τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο και οι δικαιούχοι θα έχουν ακριβώς έναν μήνα στη διάθεσή τους για να κάνουν την αίτηση. Η υποβολή λήγει την 1η Σεπτεμβρίου.
Οι ημερομηνίες για αίτηση στο Fuel Pass 2
Την Δευτέρα 1η Αυγούστου μπορούν να υποβάλλουν πολίτες που ο ΑΦΜ τους λήγει σε 1, 2 και 3.
Την Τρίτη 2η Αυγούστου αίτηση μπορούν να υποβάλλουν πολίτες που ο ΑΦΜ τους λήγει σε 4, 5, 6 και 7.
Την Τετάρτη 3η Αυγούστου αίτηση μπορούν να υποβάλλουν πολίτες που ο ΑΦΜ τους λήγει σε 8, 9 και 0.
Από την Πέμπτη 4 Αυγούστου και έπειτα είναι δυνατή η υποβολή αιτήσεων, ανεξαρτήτως του λήγοντος αριθμού του Α.Φ.Μ. των φυσικών προσώπων.
Επίδομα χωρίς αίτηση στο gov.gr
Επίσης, οι δικαιούχοι μπορούν να υποβάλλουν την αίτησή τους από τα κατά τόπους Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) κατά τις ημερομηνίες που προβλέπονται για τον ΑΦΜ τους.
Πώς κάνετε αίτηση για βενζίνη στο gov.gr
Μπαίνετε στην ηλεκτρονική πλατφόρμα vouchers.gov.gr (ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ) και επιλέγετε το Fuel Pass. Εισέρχεστε με τους κωδικούς Taxisnet.
Στη συνέχεια, η πλατφόρμα θα σας ζητήσει να συμπληρώσετε και επικαιροποιήσετε τα στοιχεία σας:
Διεύθυνση email Αριθμό κινητού τηλεφώνου Αριθμό προσωπικού τραπεζικού λογαριασμού Ποιες είναι οι καταστάσεις της αίτησής μου; Η αίτηση κάθε πολίτη μπορεί να βρίσκεται σε μία από τις ακόλουθες καταστάσεις:
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟ ΑΠΟΡΡΙΦΘΕΙΣΑ ΥΠΟ ΕΛΕΓΧΟ ΠΡΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΠΡΟΣ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΓΚΡΙΘΕΙΣΑ
Για οποιαδήποτε απορία/διευκρίνιση, που αφορά τις καταστάσεις 1, 2, 3 και 4, παρακαλούμε επικοινωνείτε με την Υποστήριξη του Προγράμματος στο 210 7000800.
Για οποιαδήποτε απορία/διευκρίνιση, που αφορά τις καταστάσεις 5 και 6, παρακαλούμε επικοινωνείτε με το Χρηματοπιστωτικό Ίδρυμα της επιλογής σας.