Featured

Γιατί η υποχρεωτική χρήση μάσκας στα αεροπλάνα είναι σωτήρια

«Ανυπομονούμε για την ημέρα που δεν θα υπάρχει ομοσπονδιακή εντολή μάσκας για αεροπορικά ταξίδια, γιατί αυτό θα σημαίνει ότι η πανδημία είναι πίσω μας. Αλλά σήμερα δεν είναι αυτή η μέρα».

Parallaxi
γιατί-η-υποχρεωτική-χρήση-μάσκας-στα-α-791132
Parallaxi

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Southwest Airlines, Γκάρι Κέλι, προκάλεσε διαμάχη την Τετάρτη, όταν πρότεινε ότι η χρήση μάσκας στα αεροπλάνα δεν έκανε τίποτα για την πρόληψη της εξάπλωσης του Covid.

«Νομίζω ότι η υπόθεση είναι πολύ ισχυρή ότι οι μάσκες δεν προσθέτουν πολλά στο περιβάλλον της καμπίνας αέρα», είπε απαντώντας σε ερώτηση σε ακρόαση στη Γερουσία. “Είναι πολύ ασφαλές και πολύ υψηλής ποιότητας σε σύγκριση με οποιοδήποτε άλλο περιβάλλον εσωτερικού χώρου.”

Δύο ημέρες αργότερα η Southwest αποκάλυψε ότι ο Κέλι, η οποία δεν φορούσε μάσκα στην ακρόαση, είχε βγει θετική στον Covid.

Είναι σαφές ότι ο Κέλι έχει δίκιο ότι ο αέρας στα αεροπλάνα είναι πιο ασφαλής από οποιοδήποτε άλλο περιβάλλον εσωτερικού χώρου, συμπεριλαμβανομένων των περισσότερων γραφείων και καταστημάτων. Όχι μόνο περνά μέσα από φίλτρα HEPA ιατρικής ποιότητας, αλλά ο αέρας της καμπίνας ανταλλάσσεται με τον εξωτερικό αέρα με συνέπεια καθ’ όλη τη διάρκεια των πτήσεων.

Αλλά τα Κέντρα Ελέγχου Νοσημάτων και η Υπηρεσία Ασφάλειας Μεταφορών επιμένουν ότι ακόμη και με αυτήν την ποιότητα αέρα, οι μάσκες εξακολουθούν να είναι σημαντικές για την καταπολέμηση της μετάδοσης του Covid μεταξύ των επιβατών, πολλοί από τους οποίους είναι ανεμβολίαστοι, καθώς είναι μαζεμένοι μαζί πιο κοντά από όσο ίσως θα ήταν σε οποιαδήποτε άλλη ρύθμιση για ώρες τη φορά.

Οι ομοσπονδιακοί κανόνες που απαιτούν μάσκες όχι μόνο στα αεροπλάνα αλλά και στα τρένα και τα λεωφορεία πρόκειται να παραμείνουν σε ισχύ τουλάχιστον έως τον Μάρτιο του 2022. Οι ειδικοί πιστεύουν ότι οι μάσκες έχουν ένα άλλο και λιγότερο προφανές όφελος για τις αεροπορικές εταιρείες , παρέχουν στους επιβάτες την εμπιστοσύνη που χρειάζονται για να κάνουν κράτηση για τις πτήσεις εξαρχής.

“Δεν μπορώ να μιλήσω στην επιστήμη για το εάν οι μάσκες βοηθούν. Αλλά οι σκέψεις μου με την εντολή της μάσκας είναι ότι βοηθούν στην κράτηση ταξιδιών αναψυχής”, δήλωσε ο Kerry Tan, καθηγητής οικονομικών στο Loyola Unversity Maryland και ειδικός στα οικονομικά του αέρα. ταξίδι. «Αισθάνομαι ότι γενικά θα δώσει στους επιβάτες ηρεμία». Αν και τα επαγγελματικά ταξίδια και τα διεθνή ταξίδια δεν έχουν ακόμη επιστρέψει στα προ πανδημίας επίπεδα, τα ταξίδια αναψυχής πιστεύεται ότι πλησιάζουν τα επίπεδα του 2019, ειδικά κατά την περίοδο των διακοπών. Ο αριθμός των επιβατών που δεν θα πετάξουν επειδή δεν τους αρέσουν οι μάσκες είναι πιθανώς πολύ μεγαλύτερος από εκείνους που κάνουν κράτηση πτήσεων επειδή γνωρίζουν ότι οι άνθρωποι που κάθονται γύρω τους θα φορούν μάσκες, είπε ο Ταν. Φυσικά παραδέχεται ότι αυτό είναι δύσκολο να αποδειχθεί, αφού δεν υπάρχουν αδιάσειστα στοιχεία με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.

Αυτό που είναι γνωστό είναι ότι τις πρώτες ημέρες της πανδημίας, όλες οι αεροπορικές εταιρείες άφηναν τις μεσαίες θέσεις κενές ως τρόπο να παρέχουν στους επιβάτες κάποιου βαθμού κοινωνική απόσταση στο αεροπλάνο. Ήταν ένα εύκολο κατάλυμα αφού τόσο λίγοι επιβάτες πετούσαν εκείνες τις πρώτες μέρες, όταν η πανδημία προκάλεσε σχεδόν σταμάτημα της ζήτησης αεροπορικών ταξιδιών στο έδαφος.

Ωστόσο, μόλις άρχισε να επιστρέφει η ζήτηση το καλοκαίρι του 2020, οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες εγκατέλειψαν αυτήν την πολιτική, με εξαίρεση την Delta Air Lines, η οποία κράτησε τις μεσαίες θέσεις κενές μέχρι την 1η Μαΐου. Η εταιρεία ανταμείφθηκε με τη δυνατότητα να χρεώνει υψηλότερο μέσο ναύλο ανά μίλι από τους ανταγωνιστές της. Φυσικά, κανείς δεν μπορεί να πει αν οι επιβάτες πλήρωναν περισσότερα για την κοινωνική απόσταση ή το επιπλέον δωμάτιο με τους αγκώνες.

Οι διευθύνοντες σύμβουλοι άλλων αεροπορικών εταιρειών είπαν ότι διαφωνούν με τον Κέλι ότι δεν χρειάζονται πλέον μάσκες. Ακόμη και ο Νταγκ Πάρκερ, Διευθύνων Σύμβουλος της American Airlines, ο οποίος αρχικά είπε “Συμφωνώ” μετά τη δήλωση του Κέλι, αργότερα είπε ότι μίλησε λάθος και δεν ξεκαθάρισε ότι συμφωνούσε απλώς με την πεποίθηση ότι ο αέρας στα αεροπλάνα είναι ασφαλής, όχι ότι οι μάσκες είναι περιττές.

“Υποστηρίζουμε την ομοσπονδιακή εντολή για τις μάσκες. Τέρμα. Εκδόθηκε από την TSA και σε συνεννόηση με το CDC και άλλους ειδικούς στον τομέα της υγείας για την προστασία της ασφάλειας και της ευημερίας των πελατών και των μελών της ομάδας μας. Η δουλειά μας είναι να επιβάλουμε την εντολή.” Ο Parker είπε σε μια επόμενη δήλωση το βράδυ της Πέμπτης. «Ανυπομονούμε για την ημέρα που δεν θα υπάρχει ομοσπονδιακή εντολή μάσκας για αεροπορικά ταξίδια, γιατί αυτό θα σημαίνει ότι η πανδημία είναι πίσω μας. Αλλά σήμερα δεν είναι αυτή η μέρα».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Delta (DAL) Ed Bastian δήλωσε ότι με τον αυξανόμενο αριθμό κρουσμάτων Omicron, “οι μάσκες θα είναι σημαντικές ως ασφάλεια για λίγο ακόμα”.

Υπάρχει ένα μειονέκτημα για τις αεροπορικές εταιρείες που έχουν εντολή να επιβάλλουν μάσκα — έχει προκαλέσει έξαρση στα περιστατικά που αφορούν απείθαρχους επιβάτες. Αλλά τουλάχιστον με έναν ομοσπονδιακό κανόνα, οι αεροπορικές εταιρείες μπορούν να πουν στους επιβάτες που είναι απλώς δυσαρεστημένοι και όχι απείθαρχοι, ότι πρέπει να φορούν μάσκα για να συμμορφώνονται με τους ομοσπονδιακούς κανόνες και όχι με τους κανόνες της ίδιας της αεροπορικής εταιρείας. Και δεν χρειάζεται να ανησυχούν μήπως χάσουν πελάτες σε αντίθεση με τις μάσκες από έναν ανταγωνιστή.

Και οι τέσσερις μεγάλες αεροπορικές εταιρείες αρνήθηκαν να κάνουν εικασίες εάν οι κρατήσεις τους βοηθήθηκαν ή πληγώθηκαν από την εντολή της μάσκας, αλλά άλλοι ειδικοί συμφωνούν ότι είναι πιθανό να είναι όφελος.

«Δεν είναι μεγάλος αποτρεπτικός παράγοντας για τους ανθρώπους να κάνουν ταξίδια με αεροπλάνα, επομένως είναι μάλλον θετικό για τις κρατήσεις σε αυτό το σημείο», δήλωσε ο Savi Syth, αναλυτής αεροπορικών εταιρειών για τον Raymond James. “Αυτή είναι μια επιχείρηση παροχής υπηρεσιών. Οι αεροπορικές εταιρείες πρέπει να βεβαιωθούν ότι οι επιβάτες είναι όσο το δυνατόν πιο άνετοι. Ακόμα κι αν σε κανέναν δεν αρέσει να φοράει μάσκες, πολλοί θα ένιωθαν λιγότερο άνετα αν οι άλλοι δεν το κάνουν.”

Πηγή:CNN Business

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα