Ανοιχτά και σήμερα τα καταστήματα – Το εορταστικό ωράριο στη Θεσσαλονίκη

Αναλυτικά πώς θα λειτουργήσουν τα μαγαζιά τις επόμενες ημέρες

Parallaxi
ανοιχτά-και-σήμερα-τα-καταστήματα-το-940359
Parallaxi

Ανοικτά θα είναι σήμερα, παραμονή Χριστουγέννων, τα καταστήματα, στο πλαίσιο του εορταστικού ωραρίου.

Τα καταστήματα θα είναι ανοιχτά από τις 11.00 το πρωί έως τις 18.00 προκειμένου οι καταναλωτές να κάνουν τις τελευταίες αγορές τους πριν από τα Χριστούγεννα.

Ανήμερα τα Χριστούγεννα και την Τρίτη 26 Δεκεμβρίου τα καταστήματα θα μείνουν κλειστά.

Το εορταστικό ωράριο των καταστημάτων στη Θεσσαλονίκη

Σάββατο 23 Δεκεμβρίου: 10:00 – 18:00 Κυριακή 24 Δεκεμβρίου: 11:00 – 18:00 Δευτέρα 25 Δεκεμβρίου: Κλειστά Τρίτη 26 Δεκεμβρίου: Κλειστά

Την εβδομάδα πριν την Πρωτοχρονιά, το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων διαμορφώνεται ως εξής:

Τις καθημερινές της περιόδου 27-29 Δεκεμβρίου θα παραμένουν ανοιχτά από τις 10 το πρωί ως τις 21:00 το βράδυ, το Σάββατο 30 Δεκεμβρίου θα λειτουργήσουν από τις 10 το πρωί ως τις 18:00 ενώ την παραμονή της Πρωτοχρονιάς το ωράριο λειτουργίας τους θα είναι από τις 11:00 ως τις 18:00.

Κλειστά θα παραμείνουν τα καταστήματα την Πρωτοχρονιά ενώ και για την Τρίτη 2 Ιανουαρίου ο ΕΣΘ προτείνει τα καταστήματα να παραμείνουν επίσης κλειστά.

Προσδοκία του εμπορικού κόσμου ο τζίρος εφέτος να ξεπεράσει τα 4 δισ. ευρώ

Ο Δεκέμβριος είναι παραδοσιακά ο καλύτερος μήνας για την αγορά και η «κορωνίδα» της ετήσιας κατανάλωσης, εύλογα λοιπόν κάθε χρόνο δημιουργεί προσδοκίες.

Όπως δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς Βασίλης Κορκίδης «η προσδοκία τους εμπορικού κόσμου είναι να κινηθεί η φετινή εορταστική περίοδος καλύτερα από την αντίστοιχη περίοδο του 2022, και ευχή όλων είναι ο τζίρος φέτος να ξεπεράσει τα περυσινά 3,83 δις και να κινηθεί πάνω από τα 4 δις ευρώ».

Ο ίδιος σημειώνει ότι, είναι σαφές, πως η αγορά «ζεστάθηκε» με το «δώρο» των Χριστουγέννων, αλλά και με το επιπρόσθετο βοήθημα που η κυβέρνηση έδωσε στα νοικοκυριά που αντιμετωπίζουν αυξημένες ανάγκες. «Το ποσό των 800 εκατ. ευρώ που καταβλήθηκε αθροιστικά πέρυσι αναμένεται να αυξηθεί σε πάνω από 1 δις ευρώ από την μείωση της ανεργίας και την αύξηση των μισθών στον ιδιωτικό τομέα» εκτιμά ο κ. Κορκίδης και προσθέτει: «Αναμένουμε λοιπόν να καλύψει τις οικογενειακές και κοινωνικές ανάγκες των εορτών, ενώ θα ενισχύσει εξίσου ουσιαστικά την καταναλωτική δαπάνη τις τελευταίες εργάσιμες μέρες της χρονιάς, ώστε να κλείσει με ισχυρό θετικό πρόσημο το ταμείο του 2023.

Για τις τιμές ο κ. Κορκίδης σημείωσε: «Μακάρι στην ελληνική αγορά να συνδυαστούν και φέτος, τόσο η καλή αρχή της εμπορικής κίνησης από τις «Black Friday» προσφορές, όσο και η συνέχεια στις γιορτές, έως και τις χειμερινές εκπτώσεις. Με τη σκέψη στις πληθωριστικές δυσκολίες και το ενεργειακό κόστος, που δημιουργούν ένα αβέβαιο οικονομικό σκηνικό, πρέπει να καταλάβουμε ότι η διατήρηση χαμηλών τιμών στο λιανεμπόριο είναι προς το συμφέρον όλων μας. Τα τελευταία στοιχεία της λιανικής από την αρχή του έτους μέχρι σήμερα δείχνουν μια «πληθωριστική» μεν, αλλά ενθαρρυντική δε, αύξηση του τζίρου κατά τουλάχιστον 10% η οποία σε μια περίοδο παρατεταμένης ακρίβειας είναι ικανοποιητική. Ο εμπορικός κόσμος της χώρας ευελπιστεί ότι η φετινή εορταστική περίοδος μπορεί να «συμπληρώσει» σε κίνηση και τζίρο τους στόχους της φετινής χρονιάς. Παρά το γεγονός ότι το διάστημα μέχρι τέλος του έτους είναι μικρό, η ένταση της αγοραστικής κίνησης των εορτών πιστεύουμε να είναι ικανή, ώστε να ικανοποιήσει εκτός από τους μεγάλους και τους μικρούς της αγοράς».

Σχετικά με τις τιμές ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών Σταύρος Καφούνης ανέφερε ότι όπως φαίνεται από τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, όχι για τρόφιμα, αλλά για τα διαρκή καταναλωτικά αγαθά, την ένδυση και την υπόδηση ο δείκτης κινείται σε μονοψήφια χαμηλά ποσοστά αύξησης 1, 2 ή 3%. ‘Αρα, συνέχισε ο ίδιος, η αγορά έχει πολύ καλές τιμές και καταδεικνύεται, ξεκάθαρα, η προσπάθεια που καταβάλουν οι εμπορικές επιχειρήσεις.

Με προβληματισμό «διαβάζουν» τις έρευνες και τα πολυκαταστήματα και οι αλυσίδες καταστημάτων O Σύνδεσμος Επιχειρήσεων και Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος ολοκλήρωσε την 9η μελέτη καταγραφής των καταναλωτικών τάσεων στο λιανεμπόριο από όπου προκύπτει ότι, παρά την αισθητή βελτίωση στα ποσοστά, οι καταναλωτές θεωρούν ότι ακόμη δεν είναι μία ικανοποιητική περίοδος για να κάνουν μεγάλες αγορές για το σπίτι, τόσο οι ίδιοι, όσο και γενικά.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα