Χαλκιδική: «Οι παραλίες ανήκουν σε όλους» – Η διορία που δίνει ο Δήμος Πολυγύρου για απομάκρυνση ομπρελών

«Σεβασμός στον κοινόχρηστο χώρο σημαίνει σεβασμός προς τους συμπολίτες μας», αναφέρει ο αντιδήμαρχος

Parallaxi
χαλκιδική-οι-παραλίες-ανήκουν-σε-όλο-1488585
Parallaxi

Με ανακοίνωση που εξέδωσε ο Δήμος Πολυγύρου, ανακοινώνει πως βάζει και φέτος τέλος στη μόνιμη κατάληψη του αιγιαλού από ομπρέλες, ξαπλώστρες και γενικότερα εξοπλισμό που τοποθετούν κάτοικοι της περιοχής, με σκοπό να πιάσουν το χώρο.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με όσα αναφέρονται, ο Δήμος Πολυγύρου προχωρά σε ελέγχους και παρεμβάσεις για την προστασία του κοινόχρηστου χαρακτήρα των παραλιών, καλώντας τους πολίτες να απομακρύνουν ομπρέλες, ξαπλώστρες και κάθε είδους εξοπλισμό που παραμένει μόνιμα τοποθετημένος σε χώρους του αιγιαλού και της παραλίας.

“Οι παραλίες ανήκουν σε όλους και οφείλουμε να διαφυλάξουμε τον δημόσιο χαρακτήρα τους. Σεβασμός στον κοινόχρηστο χώρο σημαίνει σεβασμός προς τους συμπολίτες μας, τους επισκέπτες και το φυσικό περιβάλλον. Ως Δήμος θα εφαρμόσουμε τη νομοθεσία με συνέπεια και χωρίς εξαιρέσεις, ώστε οι παραλίες μας να παραμείνουν ανοιχτές και προσβάσιμες για όλους”, δηλώνει ο Αντιδήμαρχος Πολυγύρου, Βασίλης Φαρδογιάννης.

Ο Δήμος καλεί όσους έχουν τοποθετήσει μόνιμα ομπρέλες, ξαπλώστρες ή άλλο εξοπλισμό στις παραλίες να τις απομακρύνουν έως και την Κυριακή 5 Ιουλίου 2026.

Μετά την παρέλευση της προθεσμίας, οι αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου θα προχωρήσουν στην απομάκρυνση των αντικειμένων που παραμένουν σε κοινόχρηστους χώρους.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα