Επικίνδυνα τα τρένα στην Ελλάδα – Πρωτιά σε νεκρούς από σιδηροδρομικές συγκρούσεις το 2023

Τι δείχνει η έρευνα της Eurostat

Parallaxi
επικίνδυνα-τα-τρένα-στην-ελλάδα-πρωτ-1080031
Parallaxi

Με τον πιο εύγλωττο τρόπο απεικονίζει η τελευταία έκθεση της Eurostat την τραγική και επικίνδυνη κατάσταση των ελληνικών σιδηροδρόμων.

Στην έκθεσή της, σχετικά με τους νεκρούς από σιδηροδρομικές συγκρούσεις, αναφέρει ότι οι Έλληνες βρίσκονται στην κορυφή της λίστας μεταξύ των κρατών της ΕΕ ως προς το ποσοστό των ανθρώπων που σκοτώθηκαν στους σιδηροδρόμους για το 2023 και μάλιστα σε διπλάσιο ποσοστό σε σχέση με την επόμενη χώρα στη λίστα.

Όπως αναφέρει η Eurostat, 2,5 άνθρωποι έχασαν την ζωή τους ανά χίλια χιλιόμετρα σιδηροδρομικών γραμμών από σιδηροδρομικές συγκρούσεις στην ΕΕ.

Τα υψηλότερα ποσοστά νεκρών καταγράφηκαν στην Ελλάδα (22,3). Δηλαδή, στη χώρα μας οι πολίτες που σκοτώθηκαν στους σιδηροδρόμους ήταν περίπου 10 φορές περισσότεροι σε σύγκριση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο και δύο φορές περισσότεροι από την Σλοβακία που ακολουθεί στη λίστα (10,2).

Ακολουθεί η Πορτογαλία (5,9), ενώ τα χαμηλότερα ποσοστά ανθρώπων που σκοτώθηκαν από σιδηροδρομικές συγκρούσεις καταγράφηκαν στη Φινλανδία (0,6), τη Σουηδία και την Ισπανία (και οι δύο 1,0).

Όπως επισημαίνει, το 2023 ήταν η δεύτερη χρονιά με αυξημένο αριθμό θανάτων από τις σιδηροδρομικές μεταφορές, μετά από πτωτική τάση από το 2010 έως το 2021, όταν ο αριθμός μειώθηκε κατά περίπου 45%. Από το 2019 έως το 2021, οι μειώσεις των σιδηροδρομικών συγκρούσεων, των θανάτων και των σοβαρά τραυματισμένων συνέπεσαν με την απότομη πτώση στις σιδηροδρομικές μεταφορές επιβατών που προκλήθηκε από την πανδημία.

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα