Γιατί προχωρούν τα ΕΛΤΑ στο κλείσιμο των καταστημάτων
Οριστική η απόφαση: «Θα παραμείνει ένα κατάστημα ανά νησί»
Την αναδιοργάνωση των Ελληνικών Ταχυδρομείων με το κλείσιμο 204 καταστημάτων σε όλη τη χώρα επιβεβαίωσε ο διευθύνων σύμβουλος των ΕΛΤΑ, Γρηγόρης Σκλήκας, μιλώντας στο ΕΡΤnews και τους Κώστα Παπαχλιμίντζο και την Κατερίνα Δούκα. Όπως εξήγησε, πρόκειται για μέρος ενός στρατηγικού σχεδιασμού που εξελίσσεται τα τελευταία δυόμιση χρόνια, με στόχο τον εκσυγχρονισμό και τη βιωσιμότητα του οργανισμού.
«Η αναδιοργάνωση των Ελληνικών Ταχυδρομείων είναι αποτέλεσμα στρατηγικού σχεδιασμού που εξελίσσεται τα τελευταία 2,5 χρόνια, ώστε ο οργανισμός να γίνει επιχείρηση μετά από 30 χρόνια αδράνειας», ανέφερε ο Διευθύνων σύμβουλος των ΕΛΤΑ, κ. Γρηγόρης Σκλήκας.
Σύμφωνα με τον ίδιο, το επιστολικό έργο έχει μειωθεί κατά 90% την τελευταία δεκαετία, γεγονός που καθιστά μη βιώσιμη τη διατήρηση τόσων φυσικών καταστημάτων. Παράλληλα, τόνισε πως η διανομή και οι υπηρεσίες των ΕΛΤΑ δεν θα διακοπούν: «Το έργο των ταχυδρομείων δεν είναι συνυφασμένο με τη λειτουργία των καταστημάτων. Το γεγονός ότι κλείνει ένα κατάστημα δεν σημαίνει ότι σταματάει το ταχυδρομείο».
Εξυπηρέτηση κατ’ οίκον και «ψηφιακοί ταχυδρόμοι»
Ο κ. Σκλήκας διαβεβαίωσε πως για τους πολίτες, ειδικά στην επαρχία, θα υπάρχει εξυπηρέτηση κατ’ οίκον μέσω των ταχυδρόμων, οι οποίοι έχουν πλέον εξοπλιστεί με ψηφιακά εργαλεία και τερματικά. «Σε κάθε περιοχή όπου αναστέλλεται η λειτουργία καταστήματος, θα υπάρχει ενημέρωση για τον αγροτικό ταχυδρόμο της περιοχής και τη δυνατότητα επικοινωνίας μαζί του», εξήγησε.
Διασφάλιση νησιωτικών περιοχών και εργαζομένων
Όπως ανέφερε, τουλάχιστον ένα ταχυδρομικό κατάστημα ανά νησί θα συνεχίσει να λειτουργεί, ενώ οι υπάλληλοι των καταστημάτων που κλείνουν θα αξιοποιηθούν σε άλλες λειτουργίες, κυρίως στη διανομή.
«Η αναδιάταξη ανθρώπων σε πραγματικό έργο είναι απαραίτητη για να αυξηθεί η παραγωγικότητα», είπε χαρακτηριστικά.
Ζημιογόνος λειτουργία και αναγκαιότητα μεταρρύθμισης
Ο διευθύνων σύμβουλος παραδέχτηκε ότι τα ΕΛΤΑ κατέγραψαν ζημίες 15 εκατομμυρίων ευρώ το 2024 και ότι η εταιρεία δεν έχει χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό. «Τα ΕΛΤΑ ποτέ στην ιστορία τους δεν ήταν μια θετική δραστηριότητα. Από το 2008 λειτουργούν σε καθεστώς ελεύθερου ανταγωνισμού, με μόνη πηγή χρηματοδότησης το ίδιο τους το έργο», ανέφερε.
Η απόφαση για το κλείσιμο είναι οριστική
Τέλος, ο κ. Σκλήκας ξεκαθάρισε πως η απόφαση για το κλείσιμο των 204 καταστημάτων είναι οριστική και αμετάκλητη, τονίζοντας ότι το μέτρο είναι απαραίτητο για τη μακροχρόνια βιωσιμότητα του οργανισμού. «Η απόφαση είναι οριστική. Η βιωσιμότητα των ΕΛΤΑ απαιτεί εξορθολογισμό δαπανών και προσαρμογή στις σύγχρονες ανάγκες», δήλωσε, ενώ υπογράμμισε πως παραμένουν πάνω από 800 σημεία που παραμένουν ενεργά.
Αντιδράσεις για τον «ξαφνικό θάνατο» στα ΕΛΤΑ – Η λίστα με τα καταστήματα που κλείνουν
Μεγάλη αναστάτωση έχει προκαλέσει η ανακοίνωση των ΕΛΤΑ για το λουκέτο σε 204 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.
Από τα νησιά και τα μικρά χωριά έως τα προάστια των μεγάλων πόλεων, κάτοικοι, εργαζόμενοι και τοπικοί φορείς κάνουν λόγο για εγκατάλειψη της περιφέρειας και αβεβαιότητα για την επόμενη μέρα.
Τα ΕΛΤΑ υποστηρίζουν ότι η κίνηση αυτή εντάσσεται σε ένα σχέδιο «ψηφιακού μετασχηματισμού» και εκσυγχρονισμού του ταχυδρομικού δικτύου, όμως οι εργαζόμενοι και οι τοπικές κοινωνίες βλέπουν έναν οργανισμό-σύμβολο να συρρικνώνεται.
«Τα ΕΛΤΑ θα εξακολουθούν να παρέχουν αξιόπιστες ταχυδρομικές υπηρεσίες σε όλη τη χώρα», αναφέρεται σε ανακοίνωσή τους και συμπληρώνουν πως «περιορίζεται ο αριθμός των καταστημάτων και ενισχύεται ο ρόλος του ταχυδρόμου με σύγχρονα ψηφιακά μέσα και αναδιοργάνωση του δικτύου»
«Σχέδιο Αρμαγεδδώνας για τα ΕΛΤΑ» ΕΛΤΑ
Έντονη είναι η αντίδραση των εργαζομένων στα ΕΛΤΑ στο επικείμενο κλείσιμο δεκάδων καταστημάτων. Σε χθεσινή ανακοίνωσή της, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων Ταχυδρομικών (ΠΟΣΤ) κάνει λόγο για «Σχέδιο Αρμαγεδδώνας για τα ΕΛΤΑ», εκφράζοντας την πλήρη αντίθεσή της στη συρρίκνωση των ΕΛΤΑ, υπογραμμίζοντας – παράλληλα – ότι το ελληνικό δημόσιο οφείλει να αποζημιώσει τον Οργανισμό για την Καθολική Υπηρεσία και να δώσει αναπτυξιακή προοπτική.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Ομοσπονδίας, τα νέα πλάνα που προωθούνται δεν είναι καινούρια, αλλά αποτελούν επαναφορά, όσων είχαν παρουσιαστεί από το Υπερταμείο ήδη από το 2018, στο πλαίσιο της αναδιοργάνωσης των ΕΛΤΑ. Όπως σημειώνεται, η σημερινή επανεμφάνισή τους συνδέεται με την ταχύτητα υλοποίησης και την ένταση των αλλαγών, οι οποίες περιλαμβάνουν εκχώρηση έργου σε ιδιώτες και μετακινήσεις τακτικού προσωπικού.
Η ΠΟΣΤ επισημαίνει ότι η ραγδαία πτώση των εσόδων από το επιστολικό ταχυδρομείο και τα χρηματοοικονομικά προϊόντα, λόγω της ψηφιακής υποκατάστασης, δεν αρκεί για να δικαιολογήσει τις κινήσεις αυτές, κατηγορώντας τη Διοίκηση ότι αποφεύγει να απαντήσει για τις πραγματικές αιτίες. Η Ομοσπονδία αποδίδει τη σημερινή κατάσταση σε 20 χρόνια απουσίας ολοκληρωμένων πολιτικών για τα ΕΛΤΑ και σε διαχρονικές αστοχίες των διοικήσεων, αλλά και στη μόνιμα καθυστερημένη και ανεπαρκή αποζημίωση της Καθολικής Ταχυδρομικής Υπηρεσίας.
Η ΠΟΣΤ δηλώνει ότι βρίσκεται στο πλευρό όλων των συναδέλφων, στηρίζοντας κάθε ταχυδρομικό που πλήττεται από τις σχεδιαζόμενες αλλαγές. Παράλληλα, η Ομοσπονδία καλεί τους εργαζόμενους να τηρούν τις υπηρεσιακές τους υποχρεώσεις και να καταγγέλλουν άμεσα κάθε περίπτωση καταπάτησης δικαιωμάτων τους.
Και φυσικά, οι αντιδράσεις δεν προέρχονται μόνο από τους εργαζόμενους των ΕΛΤΑ, αλλά και από τις τοπικές κοινωνίες.
Για παράδειγμα, ο δήμος Λουτρακίου – Περαχώρας – Αγίων Θεοδώρων, όπως και άλλοι δήμοι, αντιδρά και διαφωνεί για το θέμα του τερματισμού λειτουργίας των καταστημάτων ΕΛΤΑ σε Λουτράκι και Αγίους Θεοδώρους.
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση του δήμου, ο δήμαρχος της περιοχής, έστειλε επιστολή διαμαρτυρίας προς το Υπερταμείο, τονίζοντας τις κοινωνικές, οικονομικές και τουριστικές συνέπειες της απόφασης, ζητώντας, άμεση κυβερνητική παρέμβαση. Η επιστολή, κοινοποιήθηκε στους βουλευτές της ΝΔ στην Κορινθία, ενώ, ο δήμαρχος, επικοινώνησε και με τους βουλευτές της Κορινθίας που είναι στην κυβέρνηση, ζητώντας την άμεση στήριξή τους, για την ανατροπή της απόφασης. Επίσης, ο Γιώργος Γκιώνης, ο δήμαρχος Λουτρακίου, υπέγραψε και την απόφαση διαμαρτυρίας, όλων των δημάρχων της Πελοποννήσου, κατά τη συνέλευση της ΠΕΔ Πελοποννήσου, στην Τρίπολη. Παράλληλα, ετοιμάζεται και ψήφισμα προς συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο. Η Δημοτική Αρχή, αναφέρει, ότι, η προσπάθεια διεκδίκησης θα συνεχιστεί, με κάθε διαθέσιμο, θεσμικό μέσο, ώστε να διασφαλιστεί η διατήρηση των ΕΛΤΑ και η στοιχειώδης παρουσία των τραπεζικών υπηρεσιών, σ΄ ένα δήμο, που συνδυάζει επιχειρηματικότητα, τουρισμό και βιομηχανική δράση.
Η λίστα με τα καταστήματα ΕΛΤΑ που κλείνουν Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις, τα καταστήματα των ΕΛΤΑ που κλείνουν στην Αττική είναι τα εξής:
ΑΛΙΜΟΥ, ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ (2) (CARREFOUR), ΑΝΑΒΥΣΣΟΥ, ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ, ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ, ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ, ΒΟΥΛΑΣ, ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ, ΓΕΡΑΚΑ, ΔΑΦΝΗΣ, ΔΑΦΝΗΣ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ, ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ, ΘΗΣΕΙΟΥ (ΑΘ 18), ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΩΝ, ΚΑΛΑΜΑΚΙΟΥ, ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ, ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙΟΥ, ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ (ΑΘ 49), ΚΥΨΕΛΗΣ (ΑΘ 13), ΜΑΝΔΡΑΣ, ΜΑΡΑΘΩΝΑ, ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ (ΑΘ 54), ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΑΘΗΝΩΝ (ΑΘ 14), ΝΕΑΣ ΕΡΥΘΡΑΙΑΣ, ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ, ΝΙΚΑΙΑΣ, ΠΑΛΛΗΝΗΣ, ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ, ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ, ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ, ΧΟΛΑΡΓΟΥ.
Γενικά στη χώρα, τα καταστήματα που μπαίνει λουκέτο είναι τα παρακάτω:
ΑΓΙΑΣ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡ. ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΑΣ (ΘΕΣ 11) ΑΓΙΑΣΟΥ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΓΙΟΥ ΒΛΑΣΙΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΕΡΟΘΕΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗ ΡΕΝΤΗ ΑΓΙΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΔΩΡΩΝ ΑΓΝΑΝΤΕΡΟΥ ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΑ ΑΘΗΝΑΣ ΑΙΤΩΛΙΚΟΥ ΑΚΡΑΤΑΣ – ΑΙΓΕΙΡΑΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ (ΑΘ 171) ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΑΛΙΒΕΡΙΟΥ ΑΛΙΚΙΑΝΟΥ ΑΛΙΜΟΥ ΑΜΑΡΙΟΥ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ (2)(CARREFOUR) ΑΝΑΒΥΣΣΟΥ ΑΝΔΡΙΤΣΑΙΝΑΣ ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ ΑΡΓΑΛΑΣΤΗΣ ΑΡΓΟΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΥ ΑΡΕΟΠΟΛΗΣ ΑΡΙΔΑΙΑΣ ΑΡΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ ΑΡΝΑΙΑΣ ΑΡΤΕΜΙΔΑΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΜΥΚΗΝΩΝ ΑΡΧΑΙΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ ΑΡΧΑΝΩΝ ΑΣΒΕΣΤΟΧΩΡΙΟΥ ΑΣΠΡΟΠΥΡΓΟΥ ΑΣΤΡΟΥΣ ΑΤΑΛΑΝΤΗΣ ΑΦΑΝΤΟΥ ΑΧΙΛΛΕΙΟΥ (ΚΑΣΤΕΛΛΑΝΩΝ) ΒΑΣΙΛΙΚΟΥ ΕΥΒΟΙΑΣ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ ΒΕΛΕΣΤΙΝΟΥ ΒΙ.ΠΕ.Θ. ΒΟΝΙΤΣΑΣ ΒΟΥΛΑΣ ΒΡΑΧΑΤΙΟΥ ΒΡΑΧΝΑΙΙΚΩΝ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ ΒΡΥΣΩΝ ΑΠΟΚΟΡΩΝΟΥ ΓΑΒΑΛΟΥΣ ΓΑΖΙΟΥ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ ΓΑΣΤΟΥΝΗΣ ΓΑΥΡΙΟΥ ΓΕΡΑΚΑ ΓΚΟΥΡΑΣ ΔΑΦΝΗΣ ΔΑΦΝΗΣ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ ΔΑΦΝΗΣ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΔΕΛΦΩΝ ΔΕΣΚΑΤΗΣ ΔΗΜΗΤΣΑΝΑΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΜΕΓΑΡΟΥ ΘΕΣ. ΔΙΣΤΟΜΟΥ ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΠΟΛΗΣ ΕΛΟΥΝΤΑΣ ΕΡΕΣΟΥ ΕΡΕΤΡΙΑΣ ΕΥΛΑΛΟΥ ΕΦΥΡΑΣ ΖΑΓΟΡΑΣ ΖΙΤΣΑΣ ΘΕΡΜΟΥ ΘΗΣΕΙΟΥ (ΑΘ 18) ΘΟΥΡΙΑΣ ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΩΝ ΙΑΛΥΣΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΙΕΡΙΣΣΟΥ ΙΤΕΑΣ ΦΩΚΙΔΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 2 ΙΩΝΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Κ. Ε. Μ. Π. ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΥ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ ΚΑΛΑΜΑΚΙΟΥ ΚΑΛΑΜΠΑΚΙΟΥ ΚΑΛΑΜΩΤΗΣ ΚΑΛΛΙΠΟΛΗΣ ΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ ΚΑΝΑΛΛΑΚΙΟΥ ΚΑΠΑΝΔΡΙΤΙΟΥ ΚΑΣΣΑΝΔΡΕΙΑΣ ΚΑΤΑΣΤΑΡΙΟΥ ΚΑΤΩ ΤΙΘΟΡΕΑΣ ΚΙΑΤΟΥ ΚΛΕΙΤΟΡΙΑΣ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ ΚΟΥΜΟΥΝΔΟΥΡΟΥ (ΑΘ 49) ΚΡΕΣΤΕΝΩΝ ΚΡΗΝΙΔΩΝ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙΑΣ ΚΥΨΕΛΗΣ (ΑΘ 13) ΛΑΛΑ ΛΕΒΙΔΙΟΥ ΛΕΝΟΡΜΑΝ ΛΕΠΤΟΚΑΡΥΑΣ ΛΕΧΑΙΝΩΝ ΛΗΞΟΥΡΙΟΥ ΛΙΜΕΝΑ ΧΕΡΣΟΝΗΣΟΥ ΛΙΜΕΝΑΡΙΩΝ ΛΙΜΝΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ ΛΙΤΟΧΩΡΟΥ ΛΟΥΡΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ ΛΥΓΟΥΡΙΟΥ ΜΑΚΡΥ ΓΙΑΛΟΥ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑΣ ΜΑΛΙΩΝ ΜΑΝΔΡΑΣ ΜΑΝΤΑΜΑΔΟΥ ΜΑΡΑΘΩΝΑ ΜΑΧΑΙΡΑΔΟΥ ΜΕΘΑΝΩΝ ΜΕΛΙΓΑΛΑ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΞΑΔΩΝ ΜΕΤΣΟΒΟΥ ΜΗΘΥΜΝΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ (ΑΘ 54) ΜΟΝΕΜΒΑΣΙΑΣ ΜΟΥΔΡΟΥ ΜΥΤΙΚΑ ΝΑΟΥΣΑΣ ΠΑΡΟΥ ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΑΘΗΝΩΝ (ΑΘ 14) ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΡΥΘΡΑΙΑΣ ΝΕΑΣ ΖΙΧΝΗΣ ΝΕΑΣ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΝΕΑΣ ΜΗΧΑΝΙΩΝΑΣ ΝΕΑΣ ΑΛΙΚΑΡΝΑΣΣΟΥ ΝΕΑΣ ΑΡΤΑΚΗΣ ΝΕΑΣ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ΑΡΤΑΣ ΝΙΚΑΙΑΣ ΝΙΚΗΤΗΣ ΝΥΔΡΙΟΥ ΞΥΛΑΓΑΝΗΣ ΟΙΑΣ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ ΠΑΛΑΙΑΣ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗΣ (ΘΕΣ 17) ΠΑΝΟΡΑΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ ΠΑΤΡΑΣ 3 ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΠΕΤΑΛΙΔΙΟΥ ΠΛΑΤΑΝΙΑ ΠΛΑΤΕΙΑΣ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ ΠΡΑΜΑΝΤΩΝ ΠΡΟΣΟΤΣΑΝΗΣ ΠΥΘΑΓΟΡΕΙΟΥ ΠΥΛΑΙΑΣ ΠΥΛΗΣ ΡΑΧΩΝ ΡΟΔΟΥ 2 ΣΕΡΒΙΩΝ ΣΙΑΤΙΣΤΑΣ ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟΥ ΣΕΡΡΩΝ ΣΚΑΛΑΣ ΣΚΥΔΡΑΣ ΣΟΥΔΑΣ ΣΟΥΦΛΙΟΥ ΣΟΦΑΔΩΝ ΣΟΦΙΚΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΞΑΝΘΗΣ ΣΤΥΛΙΔΑΣ ΣΥΚΙΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΥΚΟΥΡΙΟΥ ΣΧΗΜΑΤΑΡΙΟΥ ΤΖΑΒΡΟΥ (ΣΚΡΙΠΕΡΟΥ) ΤΣΕΠΕΛΟΒΟΥ ΤΥΡΝΑΒΟΥ ΤΥΧΕΡΟΥ ΦΙΛΙΑΤΩΝ ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑΣ ΦΙΛΟΤΙΟΥ (ΧΑΛΚΕΙΟΥ) ΦΙΣΚΑΡΔΟΥ ΦΥΤΕΙΩΝ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ ΧΑΛΑΝΔΡΙΤΣΑΣ ΧΑΛΑΣΤΡΑΣ ΧΑΝΙΩΝ (Κ.Δ.) ΧΟΛΑΡΓΟΥ ΨΑΧΝΩΝ
 
            
 
                 
                