Ο Μιχάλης Τρεμόπουλος υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης με την «Οικολογία – Αλληλεγγύη»

Τις θέσεις του παρουσίασε ο υποψήφιος δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Μιχάλης Τρεμόπουλος, της αυτοδιοικητικής κίνησης "Οικολογία- Αλληλεγγύη".

Parallaxi
ο-μιχάλης-τρεμόπουλος-υποψήφιος-δήμα-378996
Parallaxi

Με στόχο να εκφράσουν «το πράσινο κύμα που αποτυπώνεται στην Ευρώπη», φέρνοντας καλές πρακτικές, γιατί «λεφτά υπάρχουν αλλά σε λάθος… τσέπες», τα μέλη της αυτοδιοικητικής κίνησης «Οικολογία – Αλληλεγγύη» παρουσίασαν σήμερα τον υποψήφιο δήμαρχό τους για τον δήμο Θεσσαλονίκης, Μιχάλη Τρεμόπουλο.

«Κι όταν λέμε “λεφτά υπάρχουν”», εξήγησε ο κ.Τρεμόπουλος, «εννοούμε ευρωπαϊκά χρηματοδοτικά εργαλεία που μπορούν να αξιοποιηθούν ενώ από την άλλη, τα οικονομικά σκάνδαλα που αφορούν σε πρόσωπα, αποτελούν την κορυφή του παγόβουνου».

«Τα ευρωπαϊκά κονδύλια δεν δίνονται εύκολα, γιατί υπάρχουν αυστηροί έλεγχοι, αλλά πιστεύουμε ότι διασφαλίζοντας διαφάνεια και χρηστή διοίκηση, μπορούμε να τα διεκδικήσουμε» συμπλήρωσε.

Σχολιάζοντας το έργο της τρέχουσας διοίκησης του δήμου Θεσσαλονίκης, παραδέχθηκε ότι «βοήθησε στον συντηρητικό απεγκλωβισμό της πόλης αλλά πλέον δείχνει φανερά σημάδια κόπωσης». «Ό,τι είχε να δώσει το έδωσε την πρώτη τετραετία, βοηθώντας στην εξωστρέφεια, αλλά πλέον προσδοκούμε άλλη πορεία για τη Θεσσαλονίκη» είπε ο κ.Τρεμόπουλος.

Παίρνοντας θέση για τον μεγάλο αριθμό των υποψηφίων για τον δήμο Θεσσαλονίκης, εξήγησε ότι οφείλεται στο εκλογικό σύστημα και εκτίμησε ότι «όσο πλησιάζουμε προς τις εκλογές, θα υπάρχουν συνενώσεις και συγκλίσεις». Παραδέχθηκε ωστόσο ότι ο αριθμός των υποψηφίων επηρέασε τα άτομα της Οικολογίας- Αλληλεγγύης στη δική του υποστήριξη.

Κάνοντας μνεία στις θέσεις της αυτοδιοικητικής κίνησης «Οικολογία- Αλληλεγγύη» για τα απορρίμματα, χαρακτήρισε «απαράδεκτο το γεγονός ότι η παρούσα διοίκηση συζητάει για εργοστάσιο καύσης, τη στιγμή που η ανακύκλωση έχει «γονατίσει».

Για το κυκλοφοριακό, επανέλαβε την πάγια και χρόνια θέση των Οικολόγων για το τραμ που «θα μπορούσε να λειτουργήσει συμπληρωματικά με το μετρό» και σε συνδυασμό με προαστιακό σιδηρόδρομο, θα εξυπηρετούσε και κατοίκους περιοχών της κεντρικής Μακεδονίας.

«Επιπλέον, εδώ και μια 20ετία επιμένουμε ότι η θαλάσσια συγκοινωνία θα μπορούσε να έχει δρομολογηθεί ως αστική, εξυπηρετώντας καθημερινά τον κόσμο» τόνισε ο κ.Τρεμόπουλος. Κληθείς να τοποθετηθεί για την Συμφωνία των Πρεσπών επισήμανε ότι «η Αυτοδιοίκηση δεν μπορεί να κάνει εξωτερική πολιτική, κάτι που είναι προνόμιο της κεντρικής εξουσίας».

«Είμαστε υπέρ των ειρηνικών σχέσεων με τις γειτονικές χώρες και όποιος κατεβαίνει κουνώντας την ελληνική σημαία, δεν κατεβαίνει για καλό σκοπό αλλά για άλλους σκοπούς» ξεκαθάρισε.

Πηγή: ΑΠΕ

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα