«Μπόλι», σχολικές στολές και σβούρες- Τι πρεσβεύει τελικά η ΝΙΚΗ;

Οι αμβλώσεις, η ομοφυλοφιλία ως... εκτροπή, η εργασία στο Δημόσιο αν δεν μπορείς να αποπληρώσεις δάνειο - Η ακραία ρητορική

Ραφαήλ Γκαϊδατζής
μπόλι-σχολικές-στολές-και-σβούρες-τ-1012337
Ραφαήλ Γκαϊδατζής

«Είμαστε τα παιδιά της πονεμένης Ρωμιοσύνης». Με αυτήν την ατάκα ο εκπαιδευτικός – θεολόγος Δημήτρης Νατσιός, έδωσε μία «γεύση» για του τι εστί «ΝΙΚΗ» του Δημοκρατικού Πατριωτικού Κινήματος, όπως αυτοπροσδιορίζονται, που συγκέντρωσε στις εκλογές της 21ης Μαίου 172.201 ψήφους σε όλη την Ελλάδα (2,92% ποσοστό) και «φλερτάρει» με την είσοδο του στη Βουλή, στις δεύτερες κάλπες που θα στηθούν στις 25 Ιουνίου.

Με ιδιαίτερο… ρεύμα στη Β. Ελλάδα κάτι που αποτυπώνεται και από το γεγονός ότι στην Πιερία συγκέντρωσε 7,46%, στην Πέλλα 6,23%, στη Β’ Θεσσαλονίκης 5,62% και στη Χαλκιδική 5,38%.

Ένα κόμμα το οποίο οι δημοσκοπήσεις το «έπιαναν» στο 1 – 1,5%, αλλά άρχισε να ανεβαίνει προς το πολυπόθητο 3%, μετά την απόφαση του Αρείου Πάγου να «κόψει» από τις εκλογές κόμματα όπως του Ηλία Κασιδιάρη, του Κωνσταντίνου Μπογδάνου, της Αφροδίτης Λατινοπούλου.

Πώς κατάφερε λοιπόν ένα μικρό κόμμα να αποκτά γραφεία και οργανώσεις σε όλη την Ελλάδα, να φτάνει μία ανάσα από τη Βουλή και να έχει τη δυνατότητα να το πετύχει στις δεύτερες κάλπες, να χρηματοδοτεί μια προεκλογική καμπάνια από αφίσες, περιοδείες, πληρωμένα σποτ στην τηλεόραση, δυναμική παρουσία στα social media, αλλά και ένα αθλητικό σάιτ στο πλευρό του;

Ένα κόμμα με υποψηφίους δημόσιους υπαλλήλους, θεολόγους, φιλόλογους, ιατρούς, νομικούς, απόστρατους της Αστυνομίας και των Ενόπλων Δυνάμεων, νοικοκυρές, κ.α.

Ο άνθρωπος πίσω από τη «ΝΙΚΗ»

Ο Δημήτρης Νατσιός είναι Έλληνας θεολόγος, εκπαιδευτικός, πολιτικός, συγγραφέας και παρουσιαστής εκπομπών εκκλησιαστικού περιεχομένου, πρόεδρος και ιδρυτής του Δημοκρατικού Πατριωτικού Κινήματος – ΝΙΚΗ, που ιδρύθηκε το 2019.

Υπηρέτησε την στρατιωτική του θητεία ως έφεδρος αξιωματικός. Σπούδασε παιδαγωγικά στην Παιδαγωγική Ακαδημία Θεσσαλονίκης και θεολογία στη Θεολογική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Εργάζεται ως εκπαιδευτικός και θεολόγος στην πρωτοβάθμια και την δευτεροβάθμια εκπαίδευση, στο Κιλκίς. Είναι αρθρογράφος για ζητήματα παιδείας, πολιτικής και θεολογικού περιεχομένου, και έχει εκδώσει 12 βιβλία που αφορούν την παιδεία. Επίσης, ήταν επί 12 χρόνια παρουσιαστής και επιμελητής εκπομπών στον εκκλησιαστικό τηλεοπτικό σταθμό 4Ε, αλλά και στο «Δίον τηλεόραση».

Ο Νατσιός ξεκίνησε την πολιτική του δράση οργανώνοντας πλήθος ομιλιών (ο ίδιος αναφέρει 350), που αφορούσαν θέματα της χριστιανικής πίστης και της πατρίδας. Επίσης αντιμετωπίζει αρνητικά τα σχολικά βιβλία (κυρίως αυτά των μαθημάτων της Γλώσσας, της Ιστορίας και των Θρησκευτικών, αλλά και την σεξουαλική διαπαιδαγώγηση) και τα θεωρεί επικίνδυνα. Το 2006 συνέγραψε ένα κείμενο με το οποίο κατηγορούσε το βιβλίο Ιστορίας της Στ’ Δημοτικού.

Στις 17 Ιουνίου 2019, ίδρυσε ύστερα από την υπογραφή της Συμφωνίας των Πρεσπών στη Θεσσαλονίκη, το εθνοθρησκευτικό και συντηρητικό πολιτικό κόμμα «ΝΙΚΗ» του οποίου είναι πρόεδρος.

Σύμφωνα με την σελίδα του κόμματος, έργο του ίδιου θεωρείται το ότι κατάφερε «να εμπνεύσει, συνενώσει και συστρατεύσει κάθε ζωντανή, σοβαρή, έντιμη και ανιδιοτελή συνείδηση, σε έναν ιερό αγώνα να ξαναχτίσουμε από τα πολιτικά θεμέλια την Πατρίδα μας».

Από τα άρθρα του διακρίνει κανείς εμμονή με το Κυπριακό, μνημόσυνα για τα… λαμπρά παλληκάρια της ΕΟΚΑ, αντικομμουνισμό και αντιευρωπαϊσμό, επιθέσεις στα ΜΜΕ, αναφορές στην «πονεμένη και απροσκύνητη Ρωμιοσύνη», «αυτοί με τον Κουφοντίνα, εμείς με την Μπουμπουλίνα», για την «εμετική παιδεραστία στα σχολικά βιβλία», για την ανάγκη να φτιαχτούν «φροντιστήρια Ελληνισμού» και άλλα παρεμφερή.

Σχολιάζοντας το viral τρίπτυχο του χώρου «Πατρίς – Θρησκεία – Οικογένεια», που είχε γίνει σημαία την περίοδο της δικτατορίας, ο πρόεδρος της Νίκης κάνει λόγο για «τρεις ιερότατες αξίες» που «δαιμονοποιήθηκαν» λόγω των συνταγματαρχών. «Εχει περάσει μισός αιώνας από τότε που “δαιμονοποιήθηκε” αυτό το σπουδαίο τρίπτυχο και δεν είδαμε ούτε ως πρόσωπα ούτε ως κοινωνία την παραμικρή ωφέλεια από την απομάκρυνση αυτή. Είναι τρεις ιερότατες αξίες που καυχόμαστε να υπηρετούμε. Η καλή οικογένεια πλάθει ισορροπημένους και χαρούμενους ανθρώπους, η ευνομούμενη πατρίδα διαμορφώνει υπεύθυνους και έντιμους πολίτες και η κορυφαία αξία όλων, η μαχόμενη Εκκλησία, μας ανοίγει τον δρόμο να αξιωθούμε να γίνουμε κατά χάριν θεοί», λέει χωρίς καμία προσπάθεια εξωραϊσμού των απόψεών του.

Τα…ιερά μηνύματα παρότρυνσης για ψήφο στη «ΝΙΚΗ»

Ο κ. Νατσιός δεν κρύβει τις ιδιαίτερες σχέσεις που έχει με το Άγιο Όρος, με τα συναισθήματα να είναι αμοιβαία όπως φαίνεται, καθώς πολλά sms «έφυγαν» από ιερομονάχους προς φίλους μονών για να ψηφίσουν αβίαστα το σχηματισμό της «ΝΙΚΗΣ».

Μάλιστα, μοναχοί στα μηνύματά τους ανέφεραν ότι εγγυώνται προσωπικά την ακεραιότητα των μελών της παράταξης, καθώς πολλοί εξ αυτών εξομολογούνται στο Άγιο Όρος, και ότι είναι άνθρωποι που θα παλέψουν σθεναρά για την άποψη του Χριστού σε ένα «άθεο και δαιμονοκρατούμενο κοινοβούλιο».

Όλα αυτά βέβαια «χωρίς να εξαναγκάζουν πνευματικά» τους ψηφοφόρους, αλλά «προσανατολίζοντάς» τους προς τη συγκεκριμένη επιλογή.

Τι λέει η «ΝΙΚΗ» για την ομοφυλοφιλία και τις αμβλώσεις

«Η λεγόμενη σεξουαλική αγωγή που έχει μπει στα σχολεία δεν είναι σεξουαλική αγωγή. Είναι απροκάλυπτη προώθηση της ομοφυλοφιλίας» είχε πει σε ομιλία του ο Δ. Νατσιός.

«Μπορεί κατά τη διαπαιδαγώγησή τους, να του πουν στα 3, 4, 5 ότι ”κοίταξε Γιωργάκη δεν είσαι αγόρι. Μπορεί να είσαι κορίτσι. Ψάξτο”» αναφέρουν στρέφοντας τα βέλη προς την ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα.

»Η «σεξουαλική αγωγή» έχει αποδεδειγμένα καταγράψει ολέθρια αποτελέσματα για τον ψυχισμό των παιδιών σε όσες χώρες εφαρμόστηκε, με έκρηξη των φαινομένων κακοποιήσεων και ανεπιθύμητης εγκυμοσύνης ανηλίκων. Στην Ελλάδα βεβαίως καμία κυβέρνηση δεν αισθάνθηκε την ανάγκη να λογοδοτήσει για το αν καλλιεργεί την αρετή ή την ανηθικότητα των πολιτών της. Ιδιαιτέρως από την τωρινή κυβέρνηση, δεν θα το αναμέναμε».

»Υπήρξε εισήγηση για την ασφαλιστική κάλυψη προστατευτικών σκευασμάτων (PrEP) για την έκθεση στον ιό HIV της επἰκτητης ανοσοανεπάρκειας (AIDS). Μία τέτοια εισήγηση επιβεβαιώνει ότι αυτό είναι αίτημα ιδιαιτέρως των ΛΟΑΤΚΙ. Δεν είναι κρυφή η σύνδεση ΛΟΑΤΚΙ και AIDS» (!!!).

Κάνοντάς μας και μαθήματα κατηχητικού τονίζει:

«Ας είμαστε σαφείς: Τα «χρηστά ήθη» δεν προσδιορίζονται από «τηλεπερσόνες», ούτε από χειραφετημένους πολιτικάντηδες. Τα χρηστά ήθη απορρέουν από τον πνευματικό πολιτισμό και την ορθόδοξη χριστιανική συνείδησή μας, κατά την οποία είναι ανάρμοστο, ανεπίτρεπτο και αντιφατικό να τιμωρείς ή να βασανίζεις τον συνάνθρωπό σου επειδή έχει υποπέσει σε ένα πάθος. Η πίστη μας είναι η ταπεινή πίστη ότι κανείς μας δεν είναι αναμάρτητος πλην του Ενός, του Χριστού μας».

«Με εξαίρεση απειροελάχιστες γονιδιακές διαταραχές που δεν έχουν την παραμικρή σχέση με αυτή τη μόδα της εποχής, η ομοφυλοφιλία είναι κατ’εξοχήν επιλογή(ii)και όχι βιολογική πραγματικότητα. Όλοι όσοι ήλπιζαν επί δεκαετίες ότι θα ανακαλύψουν το γονίδιο της ομοφυλοφιλίας διαψεύστηκαν…»

Ο εκφυλισμός του θεσμού της οικογένειας, όπως απορρέει από τη σχεδιαζόμενη νομοθετική αποστασία της κυβέρνησης, δεν είναι μόνο μία αποστασία από τα αυτονόητα του Συντάγματος, αλλά ανοίγει τους ασκούς του Αιόλου και για το μέλλον.

Οι εισηγητές της καθ ’όλα απαράδεκτης αυτής νομοθεσίας, οι οποίοι ισχυρίζονται ότι προασπίζονται τη ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα, σήμερα μιλούν για τα δικαιώματα των «Λ» (λεσβιών) και των «Ο» (ομοφυλοφίλων). Αύριο είναι πιθανόν να ζητήσουν ρύθμιση της οικογένειας και για τους «Α» (αμφιφυλόφιλους); Αυτό δεν σημαίνει ότι θα αιτηθούν την πολυγαμία; Τί πιο απλό από το «Γονέας 1» και «Γονέας 2» να τεθεί και «Γονέας 3»; Ας τοποθετηθούν ειλικρινά.

Και καταλήγει το ομοφοβικό κείμενο που βλέπει ως… εκτροπή την ομοφυλοφυλία: «Μία πολιτεία που σέβεται τον εαυτό της οφείλει να τηρεί ως μόνη θεσμοθετημένη συμβίωση τον γάμο μεταξύ ενός άνδρα και μίας γυναίκας –θρησκευτικό για τους ανήκοντες σε παραδεδεγμένο δόγμα, πολιτικό για τους μη ανήκοντες σε παραδεδεγμένο δόγμα».

«Θα πουν ότι δεν είναι άντρες για να μην πάνε να πολεμήσουν;»

«Αν αύριο έχουμε απέναντι μας ένα λυσσασμένο θηρίο, έρχεται η βοή των πλησιαζόντων γεγονότων που λέει ο ποιητής, δημιουργηθεί ένα θέμα με τους Τούρκους ποιος μας διαβεβαιώνει ότι δε θα πάνε νέα παιδιά στρατεύσιμης ηλικίας 18-19 ετών ότι δεν είναι άνδρες, αλλά ότι είναι γυναίκες;» έχει πει σε ομιλία του ο κ. Νατσιός.

Ενώ στην ιστοσελίδα του κόμματος διαβάζουμε για το θέμα των αμβλώσεων:

«Το “δικαίωμα” της έκτρωσης δεν εδράζεται σε καμία ιατρική νομική λογική. Ως δημοκρατικό πατριωτικό κίνημα “Νίκη” πιστεύουμε ότι ΚΑΝΕΝΑΣ απολύτως δεν έχει δικαίωμα προκλήσεως βλάβης στο έμβρυο».

«Το Δημοκρατικό Πατριωτικό Κίνημα «NIKH» χαιρετίζει με ικανοποίηση και αισιοδοξία την απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου των Η.Π.Α. η οποία ανέτρεψε την σχετική απόφαση στην υπόθεση «Roe v. Wade», που αναγνώρισε ως συνταγματικό δικαίωμα της γυναίκας την άμβλωση, παραβλέποντας τα δικαιώματα του κυοφορούμενου ανθρώπου.

Η ως άνω ανατραπείσα, σκοταδιστική και βάναυση απόφαση, επηρέασε ιδεολογικά ολόκληρα κινήματα στην Δύση και οδήγησε στη δολοφονία εκατομμυρίων εμβρύων στον σκοτεινό βωμό της επίκλησης επίπλαστων δικαιωμάτων. Μέχρι και σήμερα είναι αμέτρητα τα κοινωνικά δράματα, με θύματα τα κυοφορούμενα έμβρυα, τις ίδιες τις γυναίκες αλλά και τους άνδρες.

Η Ελλάδα το 1986 προχώρησε την νομιμοποίηση των εκτρώσεων, παρασυρμένη από την ιδεολογική ηγεμονία των επίπλαστων δικαιωμάτων. Ένα νομοθέτημα-όνειδος για την Ελλάδα του Πνεύματος, της Δημοκρατίας, της Ελευθερίας, της Ζωής και της Αγάπης για τον άνθρωπο, το οποίο σήμανε την πνευματική και δημογραφική κατάρρευση της χώρας»

Το… μπόλι και το συναινετικό διαζύγιο

«Όλα τα παιδιά της Νίκης, αυτούς που γνωρίζω δεν έχουν κάνει το… μπόλι» αναφέρει μέλος του κόμματος.

«Αποτελείτε φράγμα ενάντια στην υποχρεωτικότητα» είχε πει στέλεχος της «ΝΙΚΗΣ» σε ανεμβολίαστους υγειονομικούς που ήταν σε αναστολή και έκαναν απεργία πείνας.

Σε ένα άρθρο που φιλοξενείται στην ιστοσελίδα του κόμματος αναφέρεται:

«Με τον γενικευμένο εμβολιασμό παρατηρούνται ανατιολογήτως θάνατοι και σοβαρές επιπλοκές σε νέους και μεσήλικες ανθρώπους. Οι άνθρωποι χρησιμοποιούνται, ακουσίως πλέον, ως “πειραματάνθρωποι”. Εύλογα αναπάντητα ερωτήματα προκύπτουν από τη διαπίστωση ότι πολλοί εμβολιασμένοι συμπεριφέρονται ως φορείς μαγνητικού πεδίου. Προσφάτως, με έκπληξη διαπιστώνεται ότι διάφορα μεταλλικά αντικείμενα (ακόμη και ολόκληρο επαγγελματικό ψαλίδι) προσκολλώνται στο σώμα ορισμένων εκ των εμβολιασμένων. Παρατηρήθηκε ακόμα ότι και ολόκληρο το φιαλίδιο το οποίο περιέχει το εμβόλιο, έλκεται από μαγνήτη».

Ενώ όσον αφορά την απλοποίηση των διαδικασιών για το συναινετικό διαζύγιο, στέλεχος της παράταξης, θεωρεί ότι είναι κάτι που προωθεί η Νέα Δημοκρατία ότι με ένα κλικ μπορείς να διαλύσεις την οικογένειά σου.

Ένας εκπαιδευτικός κατά των σχολικών βιβλίων και του ολοήμερου σχολείου

«Το κράτος επιδιώκει να παίρνει τα παιδιά από την οικογένεια και να τα δηλητηριάζει με τις μαγαρισιές που δηλητηριάζουν σήμερα όλη την κοινωνία μας. Αυτό σημαίνει διευρυμένο ωράριο και ολοήμερο σχολείο» έχει πει σε ομιλία του ο (επαναλαμβάνουμε) εκπαιδευτικός, Δ. Νατσιός.

Κατά καιρούς έχει ασκήσει έντονη κριτική στα σχολικά βιβλία.

«Σε βιβλίο της 6ης δημοτικού έχει κείμενο για την οικογένεια και στο τέλος ο μαθητής που περιγράφει το κείμενο λέει “εγώ δεν ξέρω τι οικογένεια θα κάνω όταν μεγαλώσω”. Αφήνει κενό σε αυτό το καίριο ερώτημα να φτιάξω μια φυσιολογική οικογένεια.

Σχολικές στολές, κάδρα ηρώων, έπαρση σημαίας, μάθημα πατριδογνωσίας και… Συνήγορος του μαθητή

Εντοπίσαμε μεταξύ άλλων…

  • «Διδακτική προτεραιότητα στη χαρά της ενωμένης οικογένειας κατά το αιώνιο πρότυπο «μπαμπάς-μαμά-παιδιά», στη συζυγία ως τρόπο τελειοποίησης του χαρακτήρα, στην εγκράτεια, στην αξία του αγέννητου παιδιού, στην κρυστάλλινη αλήθεια της βιολογίας των δύο διαφορετικών φύλων»
  • «Ἐκ τοῦ ὁρᾶν τό ἐρᾶν». Η κόσμηση των αιθουσών με κάδρα ηρώων και αγωνιστών, η εκκίνηση κάθε εβδομάδας με έπαρση Σημαίας και τον Εθνικό μας Ύμνο, η τιμή στους Τρείς Ιεράρχες, η σοβαρότητα και αξιοπρέπεια που αρμόζει στις Μαθητικές Παρελάσεις…»
  • Επαναφορά των σχολικών στολών – δεν κάνουν λάθος τα ιδιωτικά σχολεία σε όλον τον κόσμο (όπου στέλνει τα παιδιά της και η πολιτική και επιχειρηματική ελίτ) να διαθέτουν στολές που δίνουν υπόσταση, κύρος και χαρακτήρα στα παιδιά.
  • «Ειδικά σχεδιασμένα κινητά για μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου, με ελαχιστοποιημένη ακτινοβολία, ελαχιστοποιημένο κόστος, και κλειστό περιεχόμενο που θα εξυπηρετεί βασικές λειτουργίες επικοινωνίας με γονείς – συμμαθητές».
  • «Ως ΝΙΚΗ ιδρύουμε άμεσα το Συνήγορο του Μαθητή. Τέλος στο πάρτυ για τους ιδεολήπτες ινστρούχτορες και τον πνευματικό εκφοβισμό που ασκούν ανενόχλητοι μέσα στις σχολικές τάξεις. Για κάθε περιστατικό εντός σχολικού περιβάλλοντος που θίγει το έννομο συμφέρον μαθητή και γονέα, με άσεμνα θεάματα, εθνομηδενιστική προπαγάνδα ή αντιχριστιανικά κηρύγματα, θα παρέχονται δωρεάν πρακτικές ή και νομικές συμβουλές από ειδικούς της ΝΙΚΗΣ».
  • «Μάθημα Πατριδογνωσίας, που δε μένει σε γενικότητες τόπων, χρόνων και συνθηκών, αλλά εστιάζει σε εμπειρίες –την Παράδοση και τους χορούς μας- αλλά και βίους των προγόνων μας».
  • «Το μάθημα των Θρησκευτικών είναι ομολογιακό. Οφείλει να διδάσκεται με σαφή Ορθόδοξη Χριστοκεντρική παιδαγωγία -Ευαγγέλιο της Κυριακής, βίους αγίων, γνώση λειτουργικών μυστηρίων- από ανθρώπους που ενστερνίζονται τις αξίες αυτές».
  • «Δημιουργία υποχρεωτικής Σχολής Γονέων με την παροχή έγκριτων πρακτικών συμβουλών που θα μπορούν να ανταποκρίνονται στις γνωστικές απορίες σεξουαλικής αγωγής κάθε παιδιού σύμφωνα με το δικό του επίπεδο»
  • «Εισαγωγή μαθήματος Οικοκυρικών Ικανοτήτων. Ένας μαθητής θα μπορεί να έχει διδαχθεί πρακτικές ικανότητες που μειώνουν τη λογική ότι όταν κάτι πάλιωσε ή χάλασε, η εύκολη λύση είναι να το πετάμε και παίρνουμε καινούριο. Από το πώς ράβεται ένα κουμπί και πώς διπλώνονται τα ρούχα, μέχρι το πώς βάφεται ένας τοίχος, πώς φτιάχνουμε μία ξυλοκατασκευή, πώς κάνουμε κόμπους, πώς αλλάζουμε μία λάμπα και πώς επιδιορθώνουμε μία βρύση»
  • «Μαθήματα με προβολές ιστοριών ανθρώπων που χάλασαν τη ζωή τους με τις αυταπάτες της εύκολης προβολής, της «νύχτας», της εύκολης κατανάλωσης και του εύκολου χρήματος»
  • Επίσης στηρίζουμε τόσο τη δωρεάν μεταπτυχιακή παιδεία, όσο και την κατάργηση του πανεπιστημιακού ψευτοασύλου.

Υποχρεωτική εργασία στο Δημόσιο αν δεν μπορείς να αποπληρώσεις το δάνειό σου

«Οι Τράπεζες πρέπει να ξαναθυμηθούν την υγιή αποστολή τους: να ενδυναμώνουν την οικονομία και την επιχειρηματικότητα”

Καμία κατάσχεση πρώτης κατοικίας λόγω κόκκινου δανείου.

Τα κόκκινα δάνεια πρώτης κατοικίας περιλαμβάνουν πραγματικές δύσκολες περιστάσεις αλλά κάποτε κρύβουν κακοβουλία στη μη εξυπηρέτησή τους.

Στις περιπτώσεις μη εξυπηρέτησης των δανείων (π.χ. λόγω ανεργίας), ο δανειζόμενος θα αναλαμβάνει υποχρεωτική εργασία στο ευρύτερο Δημόσιο με ειδικό καθεστώς αυξημένων κρατήσεων, ώστε να υπάρξει υποχρεωτική μακροχρόνια εξυπηρέτηση του δανείου.

Επομένως ο καλοπροαίρετος έχει την ευκαιρία να αποπληρώσει το δάνειο με αξιοπρέπεια, ενώ ο κακόβουλος θα πρέπει να αλλάξει είτε γνώμη είτε επάγγελμα (και απολαβές) ώστε να το εξυπηρετεί».

Σκόπια, Τουρκία, Αλβανία ξενοφοβία

Πηγαίνοντας στο πεδίο της εξωτερικής πολιτικής.

«Στα Σκόπια δεν υπάρχουν «Μακεδόνες» παρά μόνο Σλάβοι, Αλβανοί, Έλληνες, Ρομά, Εβραίοι. Δεν υπάρχει «Μακεδονική γλώσσα», παρά εκσερβισμένη βουλγαρική διάλεκτος. Δεν υπάρχει κάποια δήθεν ενιαία «Μακεδονική περιοχή» που τριχοτομήθηκε, αφού η αρχαία γεωγραφική Μακεδονία συμπίπτει σχεδόν με την απελευθερωμένη ελληνική επικράτεια. Η Μακεδονία είναι Μία, και είναι Ελληνική – εθνικά και γεωγραφικά. Κατάργηση της προδοτικής Συμφωνίας των Πρεσπών».

«Η Τουρκία δεν έχει ιστορία παρά μόνο ποινικό μητρώο, και καταλαβαίνει μόνο τη γλώσσα της Ισχύος. Ας τη μιλήσουμε».

«Δε μπορούμε να συζητούμε για φιλικές σχέσεις και ευρωπαϊκή προοπτική με την Αλβανία, παραγνωρίζοντας τη συστηματική εχθρική πολιτική του αλβανικού κράτους και παρακράτους απέναντι στον Βορειοηπειρωτικό Ελληνισμό.

Πάταξη του οργανωμένου εγκλήματος της «Κολομβίας της Ευρώπης»

Σύνδεση της ευρωπαϊκής προοπτικής της Αλβανίας με την καθοριστική πάταξη των ναρκωτικών. Επιβολή βίζας και συστηματικοί συνοριακοί έλεγχοι. Άμεση φορολόγηση των εμβασμάτων από την Ελλάδα, εφαρμογή πόθεν έσχες για οποιαδήποτε μεγάλη αγορά στην Ελλάδα. Αφαίρεση ελληνικής υπηκοότητας και απέλαση μετά την έκτιση ποινής, για τα περιστατικά βαριάς εγκληματικότητας στην Ελλάδα. Επιβολή στην Αλβανία του πλήρους σεβασμού όλων των μειονοτικών και εθνικών δικαίων των ομογενών μας.

Απαίτηση εφαρμογής των διατάξεων του πρωτοκόλλου της Κερκύρας, που υπέγραψε και η ίδια η Αλβανία – πολλές ήδη περιλαμβάνονται στις συμφωνίες εισόδου σε ΟΑΣΕ και ΝΑΤΟ, ενώ ακριβώς το ίδιο πέτυχε η Αλβανία στο Κοσσυφοπέδιο με πολύ λιγότερες προϋποθέσεις..

«Το ξερίζωμα του γηγενούς πληθυσμού της πατρίδας μας και η βίαιη υποκατάστασή του από εντελώς ξένο (από απόψεως πολιτισμού, καταγωγής, θρησκείας, γλώσσας) πληθυσμό δεν είναι καινούρια ιδέα».

«Επί δεκαετίες, κατά συρροήν παραβιάζονται τα σύνορά μας από παράνομους απρόσκλητους εποίκους, στους οποίους επιπλέον χαρίζεται ευτελώς η ελληνική ιθαγένεια. Οι τελευταίοι, ουδεμία σχέση έχουν με κατατρεγμένους δυστυχείς πρόσφυγες, απέναντι στους οποίους η ιερή ελληνική φιλοξενία είναι μέρος της Παράδοσής μας… Εγκαθιστούν, με τη σιωπηρή συνενοχή ή και ευλογία του πολιτικού συστήματος, σκληροπυρηνικά γκέτο στον τόπο προορισμού τους, επιβάλλοντας την ισλαμική σαρία, άκρως επικίνδυνες υγειονομικές συνήθειες, και την αδιανόητη για ευρωπαϊκές νοοτροπίες ζωή των χωρών, από τις οποίες δήθεν τρέχουν να ξεφύγουν».

«Κατάργηση των γεωγραφικά διεσπαρμένων δομών ανά την Ελλάδα. Συγκέντρωση όλων των δομών σε ένα και μόνο φυλασσόμενο κλειστού τύπου συγκρότημα δομών, εγκατεστημένο στην ηπειρωτική Ελλάδα, μακρυά από μεθόριο ή χώρους στρατιωτικού ενδιαφέροντος»

Το ελληνικό… Χόλιγουντ και οι σβούρες και πεσσοί ως… εξαγώγιμο προϊόν

Όσον αφορά τον πολιτισμό.

«Βιομηχανία παιδικής ψυχαγωγίας. Τα παραδοσιακά μας παιχνίδια, τα παραδοσιακά μας παραμύθια, πρέπει να γίνουν εξαγώγιμο προϊόν – από τη σβούρα και τους πεσσούς, μέχρι τους μύθους του Αισώπου» αλλά και:

  • Αναβίωση, συστηματοποίηση και διεθνοποίηση της της αρχαίας ελληνικής πολεμικής τέχνης του παγκρατίου, που ήταν και το κορυφαίο άθλημα των αρχαίων Ολυμπιακών Αγώνων.

«Τα χνάρια των Αποστόλων», ένα οργανωμένο ποιοτικό περιηγητικό θέαμα σε πάμπολλες περιοχές της αποστολοβάδιστης Πατρίδας μας, από τη Βέροια ως την Πάτρα και από την Πνύκα ως την Πάτμο, καθώς δεν υπάρχει κανένας άλλος τόπος στο δυτικό κόσμο όπου πέρασαν τόσοι Απόστολοι – Ιωάννης, Παύλος, Πέτρος, Ανδρέας, Θωμάς – και επομένως, ιδανικός προορισμός για προσκυνηματικό τουρισμό της Δύσης που σήμερα γνωρίζει και ταξιδεύει μόνο στους Αγίους Τόπους.

Η «Θεσσαλονίκη φάρος της Ρωμηοσύνης» ενέτειρα των Ελλήνων Αγίων Κυρίλλου και Μεθοδίου που φώτισαν και εκπολίτισαν με γραπτό αλφάβητο τους σλαβικούς λαούς, διαθέτει την πλουσιότερη μνημειακή κληρονομιά της μακροβιότερης αυτοκρατορίας του κόσμου – ας το αναδείξουμε στην ευρωπαϊκή ορθόδοξη Ανατολή των εκατοντάδων εκατομμυρίων.

«Ελληνικό «Hollywood. Δημιουργία υποδομών και υποστήριξη ισχυρών παραγωγών (και συμπαραγωγών και με ξένους παραγωγούς, για μεταφορά τεχνογνωσίας) με επίκεντρο πτυχές και πρόσωπα της ελληνικής ιστορίας με διεθνές ενδιαφέρον».

Εκκλησία και κράτος

Η Ορθοδοξία στο πολιτισμικό DNA μας

  • Ορθόδοξοι Έλληνες οι πατέρες του 1821, πήραν τα όπλα πρώτα «για του Χριστού την Πίστη την αγία« και έπειτα «για της Πατρίδος την ελευθερία».
  • Η στενή σχέση Ελληνικού Κράτους -Ορθόδοξης Εκκλησίας είναι πλεονέκτημα και εθνικό κεφάλαιο. Δε λογοδοτούμε στην Ευρώπη ή σε επιτήδειους για αυτό.
  • Η Εκκλησία οφείλει να απολαμβάνει της αμέριστης τιμής και του σεβασμού εκ μέρους του Κράτους, όπως αυτό προκύπτει από το Σύνταγμα όσο και από τη σύσταση της Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Ελλάδος.
  • Η αναφορά στον Τριαδικό Θεό στο προοίμιο του Συντάγματος αποτελεί δεσμευτικό κανόνα.

Η θρησκευτική ελευθερία είναι βασικό ανθρώπινο δικαίωμα.

  • Νέο νομικό πλαίσιο προστασίας της Ορθόδοξης Εκκλησίας ή οποιασδήποτε άλλης γνωστής θρησκείας από ανοίκειες προσβολές και βλασφημίες.
  • Σεβασμός της Πολιτείας στην θρησκευτική συνείδηση των πολιτών. Είναι αδιανόητο το κράτος να παρεμβαίνει στα Ιερά Μυστήρια, να γνωμοδοτεί για τις προϋποθέσεις τέλεσής τους, να τα απαγορεύει, ή να επιτρέπει ατιμωρητί προσβλητικές απόψεις δημοσίων προσώπων για αυτά.
  • Σεβασμός της Πολιτείας στις προδιαγραφές έκδοσης «κάρτας πολίτη» ή αστυνομικών ταυτοτήτων ώστε να μην α) περιέχουν προσβλητικές και δυσώνυμες σημάνσεις για τους Χριστιανούς β) υποσκελίζουν την ελευθερία του ατόμου στην πορεία χάραξης μίας οργουελικής κοινωνίας.
  • Αγκαλλιάζουμε την Ανεξιθρησκία. Κανείς δεν πρέπει να εμποδίζεται με βία ή απειλή από το να επιλέξει την θρησκεία που επιθυμεί. Αντίθετες λογικές (π.χ. Σαρία) είναι όμως ανυπόστατες για την ελληνική έννομη τάξη.

Η Κυριακή είναι επίσημη ημέρα αργίας κατά εβδομάδα.

  • Οι Επίσημες Κρατικές Αργίες περιλαμβάνουν και τις μεγάλες θρησκευτικές εορτές της Ορθόδοξης Εκκλησίας, ήτοι Χριστούγεννα, Πάσχα, Πεντηκοστή, Κοίμηση της Θεοτόκου.
  • Η Διοίκηση της Εκκλησίας έχει αποκλειστική ευθύνη να μορφώσει τους ιερείς και να παρέχει διαπιστευμένους διδασκάλους θρησκευτικών στα σχολεία (όπως σήμερα γίνεται αντίστοιχα σε σχολεία θρησκευτικών κοινοτήτων).

Ούτε Καισαροπαπισμός, ούτε Παποκαισαρισμός.

Σήμερα οι σχέσεις είναι νομικά ξεκάθαρες. Απαιτείται στενή συνεργασία για το καλό της Πατρίδας. Δεν νοείται εκ μέρους του Κράτους αδιαφορία ως προς την Εκκλησία ούτε εκ μέρους της Εκκλησίας πλήρης αποσύνδεση από το Κράτος ή συμμετοχή κληρικών σε κοσμικά αξιώματα.

Η μισθοδοσία των Ορθοδόξων κληρικών αποτελεί δέσμευση της Ελληνικής Πολιτείας

  • λόγω της παραχωρήσεως σχεδόν όλης της εκκλησιαστικής περιουσίας στο Κράτος μετά την Μικρασιατική καταστροφή. Ελάχιστος εγγυημενος μισθός ανεξαρτήτως Μητροπόλεως, ιδιαίτερα για τους εγγάμους ιερείς.
  • Επιτρεπτή η ίδρυση και λειτουργία χώρων προσευχής μη ορθοδόξων δογμάτων ή θρησκειών ανάλογα με τον αριθμό των ελληνικής υπηκοότητας πιστών τους, οι οποίοι οφείλουν και να αναλαμβάνουν και την δαπάνη ανέγερσης σε ιδιωτικό τους χώρο, αφού λάβουν σχετική άδεια των αρμοδίων υπηρεσιών, και εφόσον πληρούν τις προϋποθέσεις της κειμένης νομοθεσίας.
  • Τροποποίηση άρθρων του Καταστατικού Χάρτου της Εκκλησίας της Ελλάδος (ν.59°/1977) , ιδίως σε θέματα εκλογής Μητροπολιτών, ώστε να εναρμονίζονται πλήρως με τους Ιερούς Κανόνες.

Η νομοθεσία και κοινωνική ηθική της Πολιτείας οφείλει να σέβεται βασικές χριστιανικές αξίες:

  • την ιερότητα της ανθρώπινης ζωής από τη στιγμή της συλλήψεώς της,
  • την προστασία των παιδιών από εκπαιδευτική προώθηση πρακτικών και ιδιοτήτων που είναι ασυμβίβαστες με την ιδιότητα του Χριστιανού.
  • την ιερότητα του γάμου προσδιοριζόμενου σαφώς ως ένωσης αποκλειστικά μεταξύ ενός άνδρα και μίας γυναίκας.
  • τη συνακόλουθη ανατροφή παιδιών και την υιοθεσία αποκλειστικά σε περιβάλλοντα που έχουν σεβαστεί αυτήν την ιερότητα του γάμου.
  • Την ισορροπημένη ανθρώπινη ανάπτυξη, με την εναρμόνιση μεταξύ ενηλικίωσης, επιτρεπτής ηλικίας σύναψης γάμου, νόμιμης ηλικίας συναίνεσης, και νόμιμης ηλικίας ικανότητας λήψης υπευθύνων αποφάσεων.

Κλιματική αλλαγή

«Η θεωρία της Κλιματικής Αλλαγής, με την στοχοποίηση του διοξειδίου του Άνθρακα (CO2) γίνεται το μέσον διατήρησης της παγκόσμιας εξουσίας και μέσω αυτής, του παγκόσμιου πλούτου, ελέγχοντας δια του αποτυπώματος του άνθρακος την ενέργεια και τα παραγόμενα τρόφιμα, αλλά και κάθε ανθρώπινη δραστηριότητα. Στην πραγματικότητα όμως η σύγχρονη θέρμανση του πλανήτη ξεκίνησε περίπου από το έτος 1800 μετά από μια πολύ ψυχρή κλιματική περίοδο (1250 – 1800) γνωστή και ως Maunder Minimum».

Ο Λογότυπος της «ΝΙΚΗΣ»

Το σχέδιο κρύβει μέσα του τον Ήλιο της Μακεδονίας, σημείο αναφοράς στην ιστορία της ΝΙΚΗΣ που γεννάται στα συλλαλητήρια για τη μαρτυρική και προδομένη Μακεδονία μας. Το έμβλημα χαρακτηρίζεται από σταυροειδή μορφή, με τη μεγάλη οριζόντια διάσταση να δηλώνει τον ενωτικό προσανατολισμό της ΝΙΚΗΣ απέναντι σε κάθε καλοπροαίρετο Έλληνα.

Το φτερό εν κινήσει θυμίζει τα φτερά της Νίκης, όσο και τα φτερά του Ευαγγελισμού της πατρίδας μας, των «καλών νέων» που τόσο έχει ανάγκη ο λαός μας ευρισκόμενος στα πρόθυρα της πνευματικής, βιολογικής και εδαφικής καταστροφής του. Συμβολίζει την δυνατή αναπτέρωση του ηθικού, της ελπίδας και της δύναμης της θέλησής μας να πάρουμε τη ζωή μας ξανά στα χέρια μας και να διασφαλίσουμε το μέλλον των παιδιών μας.

Το καθαρό γαλανό χρώμα είναι το χρώμα της υπογραφής που έβαλε ο ουρανός για την ελευθερία της πατρίδας μας. Σφραγίδα ανεξίτηλη, που θα μένει όσο υπάρχει έστω κι ένας Έλληνας που κοιτάζει κατά τον ουρανό.

Το καφεκόκκινο χρώμα, είναι το χρώμα της γης που σκεπάζει τα κόκκαλα των Ελλήνων τα ιερά. Είναι το χώμα που έχει αναμιχθεί με τη φωτιά και ποτιστεί με το αίμα των προγόνων μας. Είναι το χαρακτηριστικό «χονδροκόκκινο» των αγιογράφων, που κοσμεί τα καθολικά των ιερών μονών του Αγίου Όρους και τις εικόνες των πνευματικών ολυμπιονικών μας.

Αν και ασύμμετρη, η σχεδίαση διατηρεί ισχυρή οπτική αρμονία χάρη στη χρυσή αναλογία Φ –έναν διαχρονικό κανόνα καλαισθησίας που διαπερνά την αρχαία Ελλάδα, τη βυζαντινή αρχιτεκτονική και πολλά εντυπωσιακά δημιουργήματα του σύγχρονου σχεδιαστικού κόσμου.

Δυναμική κίνηση και ακλόνητη σταθερότητα. Ουρανός και Γη. Σύγχρονο βλέμμα στο μέλλον και αξίες της Ρωμηοσύνης. Όλα σε ισορροπία.

Ο Ύμνος της ΝΙΚΗΣ

«Αναζητώντας τον Ύμνο της ΝΙΚΗΣ, ήταν κοινή μας πεποίθηση ότι πρέπει να είναι γραμμένος από καλλιτέχνη που να ζει τις αξίες του Γένους μας -με ρίζες στην παράδοση και βλέμμα στο μέλλον. Η σκέψη όλων μας ήταν μονόδρομος: Ο κορυφαίος σύγχρονος μουσικός της Ρωμηοσύνης, η αγαπημένη παρηγοριά όλων των ευσεβών Ελλήνων, ο Σταμάτης Σπανουδάκης.

Για τον ίδιο τον Ύμνο της ΝΙΚΗΣ, οι στίχοι του άρμοζε να έχουν δύο αναφορές: (α) στις αξίες μας και (β) στην παρακίνηση προς τον σκοπό μας. Ένα ιδιαίτερα συγκινητικό τεχνούργημα του Σταμάτη Σπανουδάκη που κάνει ακριβώς αυτές τις αναφορές, είναι το «Ψυχή μου μη λυγίζεις».

Μιλώντας κανείς για τις αξίες μας, έχει δύο τρόπους να το πράξει: Είτε να τίς περιγράψει με λόγια, είτε να δείξει πρόσωπα που έμπρακτα ενσάρκωσαν τις αξίες στη ζωή τους. Το «ψυχή μου μη λυγίζεις» έκανε ακριβώς αυτό: μάζεψε σε λίγους στίχους ονόματα προγόνων από τα δύο εικονοστάσια του Γένους μας –το εικονοστάσι των Αγίων μας και το εικονοστάσι των Σοφών και Ηρώων μας– ώστε να μιλήσουν οι ίδιες οι πράξεις τους: «Όμηρος, Σόλων, Σωκράτης, Πλάτων, Αχιλλέας, Ευριπίδης, Διογένης, Λεωνίδας, Θεμιστοκλής, Αριστοτέλης, Περικλής, Αισχύλος, Προμηθέας, Ηρακλής, Φίλιππος, Αλέξανδρος, Κωνσταντίνος, Νοταράς, Βατάτζης, Θεοδώρα, Φωκάς, Κολοκοτρώνης, Καραϊσκάκης, Μπουμπουλίνα, Διάκος, Φεραίος, Σολωμός, Καποδίστριας, Χρυσόστομος, Πλαστήρας, Δραγούμης, Μελάς, Παπαδιαμάντης, Κόντογλου, Πορφύριος, Παΐσιος.»

Το δεύτερο ζητούμενο των στίχων, η παρακίνηση στον σκοπό μας, εξίσου εύστοχα υλοποιείται. Απέναντι στην καθεστωτική λαίλαπα των ταπεινώσεων, της διαφθοράς, της απανθρωπιάς και του μισελληνισμού, «σε μια χώρα, που ότι υψώθηκε γκρεμίζουν», η ψυχή μας ας μη λυγίσει! Στην σκοτεινότερη τούτη «ώρα που όσοι αξίζουνε σιωπαίνουν», που ίσως μας ζητηθούν «αίμα, δάκρυ και θυσίες», ας έχουμε ακλόνητη πίστη ότι «φοβερή είναι η προστασία της Μητέρας» γιατί έρχεται η χαραυγή όπου «νέα χώρα κι ουρανός σε περιμένουν».

Με περισσή ευγένεια ο κ. Σπανουδάκης παραχώρησε αφιλοκερδώς στη ΝΙΚΗ τη χρήση του «Ψυχή μου μη λυγίζεις», ως επίσημο Ύμνο της ΝΙΚΗΣ. Είμαστε ευγνώμονες τόσο για την χρήση του τεχνουργήματός του, όσο και για τη συνολική στάση ζωής του που δίνει φωτεινό παράδειγμα, παρηγοριά και θάρρος στον Ελληνικό Λαό. Ευχαριστούμε!

«Ψυχή μου μη λυγίζεις»

Στίχοι, Σύνθεση, Παραγωγή και Ενορχήστρωση: Σταμάτης Σπανουδάκης

© Σταμάτης Σπανουδάκης

ΣΤΙΧΟΙ:

Όμηρος, Σόλων, Σωκράτης, Πλάτων,

Αχιλλέας, Ευριπίδης, Διογένης, Λεωνίδας,

Θεμιστοκλής, Αριστοτέλης, Περικλής,

Αισχύλος, Προμηθέας, Ηρακλής,

Φίλιππος, Αλέξανδρος.

Μη λυγίζεις, αχ ψυχή μου μη λυγίζεις

νέα χώρα κι ουρανός σε περιμένουν

είναι η ώρα που όσοι αξίζουνε σιωπαίνουν

αχ ψυχή μου μη λυγίζεις,

αχ ψυχή μου μη λυγίζεις

Μη λυγίζεις, αχ ψυχή μου μη λυγίζεις

είμαι πλάι σου, ήλιος, φως, φωτιά κι αέρας

Φοβερή είναι η προστασία της Μητέρας

αχ ψυχή μου μη λυγίζεις,

αχ ψυχή μου μη λυγίζεις

Κωνσταντίνος, Νοταράς, Βατάτζης,

Θεοδώρα, Φωκάς, Κολοκοτρώνης,

Καραϊσκάκης, Μπουμπουλίνα, Διάκος, Φεραίος,

Σολωμός, Καποδίστριας, Χρυσόστομος,

Πλαστήρας, Δραγούμης, Μελάς

Μη λυγίζεις, αχ ψυχή μου μη λυγίζεις,

των προγόνων οι κουβέντες κι αν πονάνε

αίμα, δάκρυ και θυσίες κι αν ζητάνε

αχ ψυχή μου μη λυγίζεις

αχ ψυχή μου μη λυγίζεις

Μη λυγίζεις, αχ ψυχή μου μη λυγίζεις

είμαι πλάι σου κι όσα έχω είναι δικά σου

φώναξε με, άνοιξε μου την καρδιά σου

αχ ψυχή μου μη λυγίζεις

αχ ψυχή μου μη λυγίζεις

Παπαδιαμάντης, Κόντογλου, Πορφύριος, Παΐσιος

Μη λυγίζεις, αχ ψυχή μου μη λυγίζεις,

σε μια χώρα, που ότι υψώθηκε γκρεμίζουν

Σε μια ώρα που κι οι ήρωες δακρύζουν

και το δάκρυ τους φωνάζει

Ένα όνομα, Ελλάδα!!!»

Σχετικά Αρθρα
Σχετικά Αρθρα